Die paupertent in België? Dalamar toch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Dalamar het volgende:
Highstreet
Zo heette de kleuterschool waar ik op heb gezetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:36 schreef Kuukske het volgende:
En in Breda ging ik wel 'ns met een vriendin bij de Kleine Wereld zitten.
Whehehe. De kleuterschool was waarschijnlijk nog groter dan dat tentje. Het is superklein, keilief en zit naast de kerkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef Dalamar het volgende:
Zo heette de kleuterschool waar ik op heb gezeten![]()
Dat was inderdaad met dezelfde mensen die ook in de Scorpio waren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die paupertent in België? Dalamar toch.
Mijn klasgenoten van het Florijn gingen er altijd heen, en hebben altijd pogingen gedaan mij mee te krijgen. Maar de verhalen waren op maandagochtend altijd dusdanig, dat ik me gruwelijk heb verzet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef Dalamar het volgende:
Dat was inderdaad met dezelfde mensen die ook in de Scorpio waren.
Niet echt mijn tent nee. Ik verwacht ook niet dat dat in de loop der jaren ineens een geweldige tent is geworden.
Neegij meej oew footoo op d'n Hyvesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Frazz het volgende:
Ik bedoel dat ik alleen klef ben. Jullie doen klef met zn 2en, das erger
Niet echt nee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:50 schreef Swiffer het volgende:
k ben nou nog NOOIT in higstreet geweest.. mensen doen altijd alsof ik een hoop mis.. niet dus
Hé jij.quote:
Van mij mag jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé jij..
Zo. Dat moest even. SORRY FRATS.
Breda #77, Nu zonder regenquote:
Ik zie al helemaal voor me hoe je het zegt. Whehehe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:04 schreef tha_rizzo het volgende:
En Frats, beheers je...Ik krijg neigingen om je helemaal in te tapen met ducktape, zodat we je liefdeverklaringen niet meer hoeven te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |