Wekom terug.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:13 schreef DutchieBre het volgende:
Middag vanaf een leuke werkplek.. ik meld mij weer eens
![]()
Ja hoor, maar niet zeiken als JD en ik weer eens een klef moment hebben.quote:
.
Gedenkwaardig momentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:40 schreef DutchieBre het volgende:
Dank je !! 076 .. Wat een mooi topicnummer 076
Zeiken zal ik nu eenmaal blijven doen. En ik ben tenminste nog alleenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet zeiken als JD en ik weer eens een klef moment hebben. [afbeelding].
Het ene moment 'mis je d'r en kan je niet wachten' en nu is het weer tof dat je alleen bent?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:57 schreef Frazz het volgende:
Zeiken zal ik nu eenmaal blijven doen. En ik ben tenminste nog alleen
Uitgaan doe ik eigenlijk niet echt meer... toen ik nog student was regelmatig de Bruine Pij, de Speeltuin en daarna naar de Graanbeurs. Kerkplein, Liquid en Nachtwacht ben ik allen 1x geweest, maar dat kon me niet echt bekoren.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:49 schreef Swiffer het volgende:
om maar een onderwerp aan te snijden,,, als jullie uitgaan, waar dan heen en waarom?
Ik bedoel dat ik alleen klef ben. Jullie doen klef met zn 2en, das ergerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Het ene moment 'mis je d'r en kan je niet wachten' en nu is het weer tof dat je alleen bent?.
Heul niet. Lees er maar omheen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Frazz het volgende:
Ik bedoel dat ik alleen klef ben. Jullie doen klef met zn 2en, das erger
Ochja de Massa. Daar werden onze schoolfeesten georganiseerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Dalamar het volgende:
En in de Premier, dat toen Massa werd en nu Kerkplein is. Vroeger wel een leuke tent, geen idee of het nu nog wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |