waarom niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:43 schreef Kuukske het volgende:
Augustus gaan we niet meer redden.
Omdat veldmuis er niet is, we geen fatsoenlijk onderwerp hebben om over te praten en .. ja weet ik eigenlijk. WAAROM NIET MENSEN. KOM OP. HET KAN NOG.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:00 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waarom niet?
als topicposts doelpunten waren was jij zo'n beetje Pelé, kom op zeg. het kan zeker.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat veldmuis er niet is, we geen fatsoenlijk onderwerp hebben om over te praten en .. ja weet ik eigenlijk. WAAROM NIET MENSEN. KOM OP. HET KAN NOG.
Mijn residentie is verdronken wegens een constructiefout. Dus gedurende de bouwkundige werkzaamheden ga ik maar wat in het buitenland rondhangen. Het eerste is niet zo fijn, het tweede natuurlijk prima.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Mja oké goed punt. Dus.
Hoe gaat het met eenieder?
Oh damnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Mijn residentie is verdronken wegens een constructiefout. Dus gedurende de bouwkundige werkzaamheden ga ik maar wat in het buitenland rondhangen. Het eerste is niet zo fijn, het tweede natuurlijk prima.![]()
Wie ben je? Waar woon je in Breda en wat is je favo bier?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Niox het volgende:
Deze _moet_ natuurlijk in m'n MyAT staan.
Onze Spellings-NSB'er is tevens lid van de Gestapoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie ben je? Waar woon je in Breda en wat is je favo bier?
Ja, en ben je voor NAC?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie ben je? Waar woon je in Breda en wat is je favo bier?
Zégquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Onze Spellings-NSB'er is tevens lid van de Gestapo
Bemoei je nergens mee, jij zwijndrechter!quote:
Ik zou een foto van je kunnen plaatsen hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:28 schreef Niox het volgende:
[..]
Bemoei je nergens mee, jij zwijndrechter!
quote:
Jullie kennen elkaar? Welkom trouwens niox.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef Ritchie het volgende:
Ik zou een foto van je kunnen plaatsen he
De foto's op de Loco's site zijn van mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef fransbreda het volgende:
Heb trouwens slow forward gemist, aan de foto's en filmpjes e.d was het wel leuk zo te zien.
Wie was wel geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |