abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52269481
Ik hoop ook voor jullie dat hij/zij blijft plakken, Madelieve.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 11:00:14 #202
5428 crew  miss_sly
pi_52301061
NieTTus, je bent vast al weg maar vandaag is toch de parachutesprong? Heel veel plezier en ik vind het echt zooo stoer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_52303440
Miss_Sly, hoe is het nu met jou?? Al enig kenmerk van een menstruatie?? Ben benieuwd!

Hier wel! En ik ben eigenlijk wel blij!! Ik heb een hele mooie cyclus gehad... van netjes 28 dagen!
Dus dat gaat de goede kant op !! Dinsdag weer met een nieuwe ronde Clomid beginnen...

En dat ik ongesteld ben geworden is helemaal geen verrassing... ik wist gewoon dat het niet raak was en dat was ook wel fijn eigenlijk: dan heb je ook die valse hoop niet van 'zou het, zou het'...

Dus mijn nieuwe NOD... wat zullen we zeggen... uuh...bij weer een cyclus van 28 dagen 8 september!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 13:37:15 #204
5428 crew  miss_sly
pi_52303765
Gisterochtend 36,8 en vanochtend 36,6. De menstruatie zal dus zo wel volgen.
Tja, iets dat te mooi lijkt om waar te zien, is dat vaak ook, natuurlijk

Eerste clommidkuur deze maand en dan een afspraak maken voor de foto.
pi_52304862
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:37 schreef miss_sly het volgende:
Gisterochtend 36,8 en vanochtend 36,6. De menstruatie zal dus zo wel volgen.
Tja, iets dat te mooi lijkt om waar te zien, is dat vaak ook, natuurlijk

Eerste clommidkuur deze maand en dan een afspraak maken voor de foto.
Jammer dat de daling doorzet... dan denk ik idd ook dat je wel gauw ongesteld zult worden...

Hopelijk werkt Clomid straks voor jou net zo goed als dat het bij mij doet...!!!
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:00:58 #206
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52305418
He verdorrie, miss_sly... Het had zo mooi geweest..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_52306096
Nou Miss_Sly en Jose81, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
Geldt ook voor mij, want ik heb gisteren een druppeltje bloed verloren en ik denk dat dat mijn ongesteldheid weer voor moet stellen Als ik vandaag of morgen nou nog 2 druppels heb dan weet ik het zeker
Wel balen trouwens want nu had ik opeens een cyclus van 26 dagen terwijl het de afgelopen maanden steeds tussen de 32 en 36 dagen was. Dan heb ik dus ook in de verkeerde periode zitten klussen
Volgende cyclus ga ik me maar effe nergens druk om maken want dan ben ik lekker op vakantie
moi moi het leven is mooi
pi_52306983
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:39 schreef Jaape het volgende:
Nou Miss_Sly en Jose81, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.
Geldt ook voor mij, want ik heb gisteren een druppeltje bloed verloren en ik denk dat dat mijn ongesteldheid weer voor moet stellen Als ik vandaag of morgen nou nog 2 druppels heb dan weet ik het zeker
Wel balen trouwens want nu had ik opeens een cyclus van 26 dagen terwijl het de afgelopen maanden steeds tussen de 32 en 36 dagen was. Dan heb ik dus ook in de verkeerde periode zitten klussen
Volgende cyclus ga ik me maar effe nergens druk om maken want dan ben ik lekker op vakantie
alle drie dus (bijna) ongesteld... volgende maand zijn wij hier alle drie weg!! en de rest van de dames gaan ons of voor of volgen snel erna!

Tja... op het verkeerde moment klussen.. dat komt me nou bekend voor... dat hebben wij ook zo vaak gehad.. Maar ja, aan de andere kant: wij klussen nu sinds enkele maanden wel op het goede moment en dan gebeurt er nog niks... Maar zoals ik al zei: dat gaat volgende maand veranderen!!
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 18:48:04 #209
5428 crew  miss_sly
pi_52309429
Dames, jullie mogen eerst door, volgende maand! Ik hoop het van harte

Ik ga iig niet door, want ik mag de komende cyclus niet zwanger worden ivm de foto, dus wij gebruiken een maandje condooms.

Intussen nog steeds geen bloed...irritant is dat, dat je dan ook nog moet wachten! Gewoon, hup die sluizen open
pi_52310272
Wat balen Miss Sly Toch hoop je, al weet je dat de kans niet heel hoog is!
Hoop dat de foto wat oplevert en dan gewoon lekker de maand erna zwanger hoor!!!

2 uur zitten wachten op Rotterdam Airport, toen is toch de boel maar gecancelled ivm het overheerlijke, geweldige, droge zomerweer hier in NL
De komende weken zitten ze vol.. dus we gaan maar zien of het nog doorgaat! Met emmy's in mijn buik ga ik niet springen in elk geval! Mocht deze keer toch mislukken, dan plan ik hem snel in!!

Heel erg balen dus, maar ach er zijn ergere dingen
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_52311051
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:29 schreef NieTTus het volgende:

2 uur zitten wachten op Rotterdam Airport, toen is toch de boel maar gecancelled ivm het overheerlijke, geweldige, droge zomerweer hier in NL
Komt me bekend voor, precies hetzelfde heb ik ook een keer gehad Alleen toen was het rond pasen maar ook waardeloos weer De tweede keer mocht ik wel spingen Volgende keer vast meer geluk!

Miss_Sly, dat lijkt me helemaal irritant dat je dan ook nog een maand condooms moet gebruiken terwijl je graag een kindje wil en het je tot nu toe zonder condooms met de meeste moeite van de wereld niet gelukt is om er een te verwekken Maar het is voor het goede doel zullen we maar zeggen....
Ik wens jou en Jose (en mezelf trouwens ook maar ) een mooie ongesteldheid toe (binnenkort) !
moi moi het leven is mooi
pi_52312758
Ze zeggen toch dat als vrouwen veel met elkaar omgaan (bij elkaar in huis wonen, collega's etc.) de cycli gelijk gaan lopen? Lijkt hier ook wel het geval ... en dan straks allemaal tegelijk niet meer ongesteld worden, yeeeh!

Miss Sly, jammer dat je temp toch is blijven dalen, je was er zelf vrij nuchter over maar ik heb wel gehoopt op een wondertje voor je hoor.....

Niettus, shit zeg van je tandemsprong, tuurlijk zijn er ergere dingen maar je leeft er toch naar toe! We reden vanmiddag in de Betuwe bij het Eiland van Maurik en daar zag ik wel parachutisten naar beneden komen trouwens.... moest nog aan je denken! O ja, fijn trouwens dat je weer hoop hebt!
  Moderator zondag 12 augustus 2007 @ 23:20:48 #213
5428 crew  miss_sly
pi_52316849
NieTTus, wat jammer dat het niet doorging! Hopen dat het snel alsnog kan!

Bij mij is het nu doorgebroken, net pas, dus morgen is dag 1 van mijn nieuwe cyclus. Spannende cyclus met foto en clomid en goed tempen om te kijken of er een eisprong is.

Zitten we nu echt met 4-en zo'n beetje aan het begin van onze cyclus...ik zeg: iedereen naar Z&G, dan sluit ik de volgende cyclus het topic wel
  zondag 12 augustus 2007 @ 23:32:42 #214
3011 E.T.
pi_52317147
NieTTus, wat jammer zeg dat het niet doorging
Doen ze dat vanaf R'dam airport??? Nooit geweten dat dat zo dichtbij kon
*op verjaardagslijstje voor volgend jaar noteert*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator maandag 13 augustus 2007 @ 10:28:14 #215
5428 crew  miss_sly
pi_52323414
Afspraak voor fot is gemaakt: 24 augustus om half 2.
Uitslag 7 september.

Vrijdag mijn 1e clomidpilletje erin...benieuwd hoe ik ga reageren daarop
pi_52323830
ET, vanaf Rotterdam Airport vertrek je, je springt boven Rhoon! Sky Dive Rotterdam punt com
Geloof dat zij ook de enige mogelijkheid hebben om een tandemsprong te maken!!

Maar, ik lees allemaal nieuwe cyclussen!! Daar moet nu wel eens iets uit gaan komen toch!
pi_52325596
Miss_Sly "fijn" dat het nu toch is doorgebroken... kun je eindelijk weer verder! Goed dat je gelijk een afspraak voor de foto hebt gemaakt!! En 24 augustus is al snel, joh! Ik ga voor je duimen dat ze daar geen vervelende dingen op zien... Hopelijk ziet alles er netjes uit..! En denk wel aan de pijnstilling, he, van te voren!

Jij moet op dag 5 beginnen met Clomid begrijp ik? Ben ook benieuwd hoe je op je pilletje gaat reageren! Misschien een tip dat je even belt naar de apotheek om te vragen of ze het wel op voorraad hebben, want ik heb dus al een paar keer meegemaakt dat ze het niet op voorraad hadden en dat mij dan verweten werd dat ik het niet van te voren gevraagd had. Ik heb net toevallig ook gebeld en deze maand hebben ze het wel weer op voorraad. Schijnt overigens nogal 'vreemd' te zijn dat het hier niet op voorraad is, omdat het wel een veel gebruikt medicijn is.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:21 schreef Madelieve het volgende:
Jose, spannend jullie nieuwe huis! Kon je er nou zo in of moet er nog wel geklust worden? Heb je er niet toevallig een topic over met foto's? Ik klikte gisteren het onderschrift aan van Diaan, die heeft een topic geopend over haar nieuwe huis, leuk!!
Vergeet ik hier helemaal nog op te reageren...!
Het valt wel mee wat we moeten doen... we moeten behangen op 2 slaapkamers, de rest van het huis gaan we verven. De dakkapel moet vervangen worden, dat doet een vriend van ons, die is timmerman dus dat is wel erg fijn! Hij gaat ook schotten (voor opslag van spullen) voor ons plaatsen. Verder hopen we er in ongeveer 2 1/2 week in te zitten... 3 september moet ik weer werken, dus dan moet het gewoon af zijn... nu maar hopen dat we geen verrassingen tegen komen.
Wel raar trouwens, hoor, je wacht al een half jaar op het huis en nu is het bijna zover!!
Ik zal weleens kijken of ik hier op Fok een aantal foto's ga posten. Misschien maken we wel weer een website als we klaar zijn.. hebben we bij ons vorige huis ook gedaan. Dan zal ik de link ook wel hier neer zetten...

Balen NieTTus, van die tandemsprong inderdaad! Maar zoals je zegt: er zijn idd ergere dingen! Volgende keer beter!

Ja, we lopen hier inderdaad gelijk met een aantal! Ik zit nu op dag 2 van mijn cyclus... begin morgen weer met Clomid...
Dus nu met z'n allen een gelijke cyclus... dus volgende maand wordt het gewoon druk in het Z&G topic

[ Bericht 36% gewijzigd door Jose81 op 13-08-2007 12:02:14 ]
pi_52358659
Heden, wat is er alweer veel gebeurd hier. Eigenlijk zal Miss_sly er dus zeker nog een maand zijn? Je mocht toch niet zwanger worden nu?

Wel grappig zoals het hier gaat nu. Allemaal tegelijk aan het ovuleren straks?

Ik ben nog erg nieuwsgierig naar Madelieve. Hoop zo dat hij/zij is blijven plakken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52367655
Zo... voorlopig even een laatste reactie van mijn kant... vanaf morgen druk aan de klus in ons nieuwe paleis....

Vanmorgen werd ik wakker, ontdek ik dat ik vlak daarvoor de kunstenares in mezelf ontdekt had... "alles" was rood... zelfs de matrashoes was bewerkt... Gelukkig is het een afritsbare, dus ik kon 'm zo in de wasmachine stoppen...
Ik wist direct weer waarom ik ook alweer met de pil was gestart jaren terug...

Maar goed. Ik begin morgen pas met Clomid, omdat ik denk dat morgen dag 3 is. Op dag 2 ben ik altijd nogal heftig ongesteld en dat was dus vandaag. 't Is altijd zo lastig om precies dag 3 te herkennen, omdat dag 1 soms zo mysterieus is. Dag 1 is de dag dat het vóór 12 uur goed is doorgezet... maar ja, als je een keer lang uitslaapt tot een uur of 11, denk je dus het dan alsnog wel dag 1 kan zijn. En soms ben je gewoon wat 'lichter' ongesteld... Nou ja, ik ben weer lekker vaag bezig...

Anyway, morgen starten met Clomid en de grote klusactie (niet die vorm die wij hier vaak beoefenen ).

Groetjes allemaal ! En als ik straks terug ben, verwacht ik toch zeker wel heel spannende ontwikkelingen! Onder andere dat Madelieve hier weg is!! Tot over een paar weken!!
pi_52368812
Ik weet niet of je het nog leest Jose maar succes in jullie nieuwe huis, ga er maar een prachtig paleisje van maken!
pi_52369005
Jose, succes meis!! Tot snel, we gaan gewoon met zijn ALLEN (including jij dus ) over straks!!

Madelieve, hoe is het??
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:27:52 #222
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52369061
Veel plezier met klussen en jammer dat je ongi bent geworden . Ga je nog een topic bijhouden in K&W??
Make love, not war ☮
pi_52369148
Met mij gaat het prima hoor! Ja, kan er eigenlijk niks zinnigs over zeggen toch? Het leven gaat vooralsnog gewoon door, ben lekker aan het werk, slaap nog wel meer dan normaal maar minder dan paar weken geleden. Ik zal geduldig moeten zijn maar vooralsnog gaat dat prima... misschien ook omdat het leuker is om te hopen dat het misschien gelukt is dan om zeker te weten dat het niet gelukt is denk ik....
pi_52376777
Meiden, ik wil jullie gewoon even laten weten dat ik meelees en meeleef!
Veel succes met klussen, Jose!
pi_52376870
Dank jullie wel! Het gaat vast allemaal goed komen...

Diaan,ik denk het niet... ik moet na onze verhuizing weer werken en daar gaat zoveer vrije tijd in zitten , dat ik denk ik niet al te veel tijd zal hebben om zo'n topic bij te houden... maar wie weet... ik zal het in ieder geval onthouden.

Madelieve, ik ga de komende weken voor je duimen! Hopelijk is het gewoon lekker raak!

NieTTus: goed plan, hou ik je aan!

Doei doei! Hopelijk heb ik snel weer even tijd om hier te checken hoe het met iedereen gaat...
pi_52380531
Nu ben ik te laat, maar toch: veel succes en plezier gewenst met klussen, Jose!
pi_52414195
Ik heb net mijn follikelmeting van morgen afgebeld. Ivm wat prive zaken, lijkt het me niet verstandig op dit moment verder te gaan. (niets met partner hoor, heeft met andere dingen te maken!) Eerst maar even voor mezelf alles op een rijtje gaan krijgen..

Dus deze ronde doe ik sowieso niet mee!!
pi_52414257
Niettus, meisje, je laat me schrikken! Ik hoop dat je snel alles op een rijtje hebt en je goed genoeg voelt om ervoor te gaan
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:38:53 #229
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_52416070
He joh Niettus hopelijk heb je snel alles weer op de rit
  donderdag 16 augustus 2007 @ 10:43:42 #230
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_52416189
NieTTus ik hoop dat je snel alles weer voor elkaar hebt. Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
pi_52472609
He Niettus, ik zie nu pas je bericht, schrik ervan! Hopelijk is het niets ernstigs en heb je alles snel weer op orde.... weet niet zo goed wat ik er verder van moet zeggen aangezien we ook niet weten wat er precies aan de hand is maar in iedere geval veel sterkte!

Tsja verder heeft blijkbaar niemand hele spannende dingen te melden, maar jullie zitten allemaal weer aan het begin van je cyclus toch?

Hier alles goed, eigenlijk te goed naar mijn zin, ik voel me hetzelfde als voordat ik aan de kuur begon en dat vind ik niet zo'n goed teken. Mijn borsten die de laatste weken pijnlijk en groot waren zijn weer normaal, ik voel me niet meer moe....
Ik wil het naar anderen in mijn omgeving niet uitspreken maar ik heb er gewoon geen goed gevoel over. Maar eigenlijk ook nooit gehad......Ik heb gewoon altijd heel sterk het gevoel gehad dat het niet in een keer zou gaan lukken. Ik weet het, het klinkt heel pessimistisch en dat zal vast niet goed zijn maar het idee dat we 2 of 3 pogingen nodig zouden hebben zat al in mijn hoofd nog voordat we aan het hele circus begonnen. En geloof me, daar heb ik ook echt vrede mee, zeker nu de behandeling op zich me erg is meegevallen, ALS het maar ooit lukt.....

Ik las van de week op iemands weblog dat Unive trouwens ook een 4e en 5e poging vergoed... diegene zat bij een nadere verzekeraar en is na 3 mislukte pogingen overgestapt naar Unive om daar dus nog extra pogingen te doen.......helaas zonder positief resultaat overigens.

Ik ben sinds 3 jaar bevriend met 5 andere meiden, we hebben elkaar leren kennen via een openbaar forum en zijn daarna overgegaan naar een besloten forum. Twee ervan willen geen kinderen, 1 waarschijnlijk niet maar die sluit het voor 100% en de overige 3 -waaronder ik dus- wilden wel. Op de bruiloft van een van hun begin juli hebben we het er uitgebreid over gehad, ik begon namelijk 2 dagen later met mijn eerste Decapeptyl-injecties. De bruid vertelde toen dat ze gestopt was met de pil dus vanaf dat moment er voor ging. De ander vertelde dat ze net haar vriend zo ver had dat hij ook wilde maar zelf had ze er weinig vertrouwen in dat het zo lukken, op de een of ander manier - zonder dat er een goede reden voor was- had ze dat gevoel. Afijn, we zijn nu 7 weken verder en ze zijn allebei zwanger! Bij de een dus echt in de huwelijksnacht waarschijnlijk gebeurd en bij de ander ook in die week. Ben superblij voor ze maar dat zorgt er ook wel voor dat het bij mij nu ook wel extra gaat kriebelen hoor! Nogmaals, vind het geen probleem als deze poging niet lukt en ik straks een aantal maanden later zwanger ben maar het idee dat we over een jaar afspreken en zij daar helemaal trots met hun baby op schoot zitten en ik niet... daar word ik toch stiekem wel een beetje verdrietig van....
pi_52472655
Madelieve, beetje pessimistisch (of misschien wel realistisch? ) zijn, is echt nergens slecht voor. Het is alleen jammer voor jezelf, omdat je je dan niet zo lekker voelt, maar het doet verder niets aan het al dan niet zwanger worden. Als dat wel zo was, zou volgens mij geen enkele IVF ooit lukken!

Ja, lastig als je die berichtjes krijgt. Het is natuurlijk erg fijn voor je vriendinnen dat het bij hun zo fijn snel ging, maar voor jou ligt het nou eenmaal wat lastiger. Ik vind dat je heel goed klinkt, hoor, en je mag er best even een beetje verdrietig van worden, maar niet te erg hoor! Natuurlijk ben je volgend jaar gewoon zwanger
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:03:14 #233
61800 Rottdog
pi_52474668
Madelieve eigenlijk gewoon een nuchtere beschermende kijk

Hier zaten we dus in de "vruchtbare week" heb waarschijnlijk donderdag mijn eisprong gehad tenminste als ik een beetje van mijn temp uit kan gaan. Gewoon weer afwachten en duimen draaien.

Zo is hier mijn beste vriendinnetje (al 26 jr) 22 weken zwanger van een ventje en koop ik kadootjes alleen wil ik de kadootjes steeds zelf houden en helemaal niet uit handen geven
pi_52487208
Hoi allemaal! Tussen het klussen door wilde ik toch even komen kijken... benieuwd hoe het met jullie is!

NieTTus... wa's dat nou? Ik schrok er ook wel even van...! Ik hoop dat het snel weer allemaal goed gaat en dat je de zaken weer gauw op orde hebt...!!

Madelieve, ik denk juist dat het wel verstandig is dat je er zo 'nuchter' in staat. Een slecht gevoel is natuurlijk niet leuk... maar als je zelf al het voorgevoel hebt, dat je 2 of 3 pogingen nodig hebt, dan komt het vast en zeker goed!

Rottdog, hopelijk is het deze ronde eindelijk raak! Hoe gaat het met je Clomid trouwens? Last van bijwerkingen?

Hier alles "RUSTIG".... behalve dan behang afkrabben, behang afkrabben, behang afkrabben enne... behang afkrabben. Ik kan geen behang meer zien... Maar het is wel de moeite en de zere voeten waard... ...nog 1 keer Clomid en deze ronde is weer klaar... dus volgende week hebben we andere klussen te doen dan behangen...

Nou, ik ga er weer vandoor. Hopelijk heb ik van de week nog een keer tijd om even te komen checken hoe het hier gaat!!

[ Bericht 50% gewijzigd door Jose81 op 19-08-2007 17:40:13 ]
  Moderator zondag 19 augustus 2007 @ 10:43:44 #235
5428 crew  miss_sly
pi_52495250
Jose druk met klussen dus. Succes met het huis en straks met het andere klussen
  Moderator maandag 20 augustus 2007 @ 15:29:19 #236
5428 crew  miss_sly
pi_52529717
Vandaag de 4e van 5 clomidpilletjes naar binnen gewerkt en sao far nergens last van Het is weliswaar maar 50 mg, maar toch!
Vanochtend even bloed laten prikken voor het bezinksel ivm de foto van vrijdag en morgen even bellen voor de uitslag.
  maandag 20 augustus 2007 @ 17:31:53 #237
61800 Rottdog
pi_52533694
Slik ook maar 50 mg miss_sly maar heb opvliegers tot en met en mijn eigen thermostaat is een beetje van de leg. dus je hebt mzzl
  maandag 20 augustus 2007 @ 20:59:08 #238
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52539878
NieTTus..
En de dames aan de Clomid, jullie klinken hartstikke positief. Fijn!!! Heel veel succes en dat het maar mooi raak is.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_52571268
Kom weer even snel checken...

Miss_Sly, fijn dat je nergens last van hebt!! Ik heb alleen last van opvliegers, verder van niks. Ik zit nu alweer een paar maandjes aan de 100 mg, maar de 'klachten' veranderen (lees: verergeren) niet!

Hopen dat het goed z'n werk doet nu!!
pi_52613315
Rustig hier! Iedereen aan het afwachten?
Madelieve, hoe is het met jou?

Ik heb het idee dat de Clomid werkt
Mijn temperatuur is de hele tijd 36,5 geweest (op een rare uitschieten naar 36,8 na) en vanochtend was hij 36,2. Dat lijkt wel op de dip voor de eisprong
Benieuwd wat het morgen dan is. Zou wel erg snel zijn, want ik zit vandaag op dag 11. Maar goed, beter wat snel dan niet
En dan morgen de foto. Zie er wel een beetje tegenop, na de verhalen die ik heb gehoord en gelezen
Trouwens, de dames die een foto hebben laten maken: mocht jullie vriend erbij zijn? Mijn vriendin zei dat haar man erbij mocht zijn...
  donderdag 23 augustus 2007 @ 10:12:40 #241
61800 Rottdog
pi_52614323
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:19 schreef miss_sly het volgende:

Ik heb het idee dat de Clomid werkt
Mijn temperatuur is de hele tijd 36,5 geweest (op een rare uitschieten naar 36,8 na) en vanochtend was hij 36,2. Dat lijkt wel op de dip voor de eisprong
Benieuwd wat het morgen dan is. Zou wel erg snel zijn, want ik zit vandaag op dag 11. Maar goed, beter wat snel dan niet
En dan morgen de foto. Zie er wel een beetje tegenop, na de verhalen die ik heb gehoord en gelezen
Trouwens, de dames die een foto hebben laten maken: mocht jullie vriend erbij zijn? Mijn vriendin zei dat haar man erbij mocht zijn...
Vriendje was er gewoon bij moest toch iemand fijn knijpen hij kreeg wel zo'n loodkleed aan.

Dacht trouwens dat je geen eisprong mocht hebben als je het onderzoek ondergaat tenminste zo werd het bij mij berekent dat het "ruim" voor de eisprong gedaan moest worden.

Madelieve hoe gaat het?

Jose leuk dat je af en toe komt kijken en ons up-to-date houdt.
pi_52619496
Eisprong mocht wel, sterker nog het moest rond de eisprong, maar ik mag niet zwanger zijn, dus we hadden de condooms maar uit de kast gehaald

Fijn dat mijn vriend mee mag, kan ik zijn hand kapotknijpen
pi_52630259
Hoi, nou de bloedtest morgen is echt een formaliteit want de poging is niet gelukt helaas.... ik had gister al een beetje bloedverlies maar ipv helder rood wat het normaal is was het beetje vaag bruin. Dat was vanmorgen ook nog zo. Ik was eigenlijk wel beetje klaar met dat wachten dus in pauze zwangerschapstest gehaald en gelijk gedaan en die was negatief en vanmiddag zette ongesteldheid ook door dus dat laat niets aan duidelijkheid over...

Afgelopen zondag heb ik me er echt al geestelijk op voorbereid dat ik een van deze dagen ongesteld zou kunnen worden en toen was ik daar ook wel verdrietig over.... en nu het echt zo is zijn we er eigenlijk wel ok onder.

Miss Sly heel veel succes met de foto morgen, ik hoop dat het meevalt!
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:33:40 #244
3011 E.T.
pi_52631134
He verdorie, Madelieve

miss_sly, succes morgen!
pi_52633489
Miss_Sly, wat goed dat de Clomid zo goed bij je werkt...

Ik ga voor morgen hard voor je duimen dat het onderzoek je meevalt. Mijn man mocht trouwens ook gewoon mee, moest inderdaad zo'n loodschort aan... en ook ik had 'm hard nodig om zijn hand fijn te knijpen. Maar dat was dus wellicht ook wel een beetje mijn eigen schuld, omdat ik dus geen pijnstilling had genomen! NIET VERGETEN, HE!!

Madelieve... wat jammer dat je gevoel de juiste bleek te zijn... op naar de volgende poging zullen we maar zeggen..

Hier imiddels dag 11, begin morgen weer met tempen en dan zien we wel weer.

Verder nog steeds druk druk druk aan de klus... en eigenlijk wil ik maar één ding:
pi_52633709
Madelieve, wat shit Ook al had je je al voorbereid, ik hoopte stiekem toch dat je je vergiste. Hopelijk gaat het m etpoging twee dan helemaal goed

Dank voor de goede wensen, dames. Ik heb morgen lekker vrij, dus eerst even lekker uitslapen en dan op ons gemakje naar het ziekenhuis. Vanavond voor het slapengaan al 2x naproxen (ik vergeet het niet hoor, Jose!) en 2 uur vantevoren ook. Ik slaap vast heerlijk en pijn ga ik gewoon niet voelen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 21:59:30 #247
61800 Rottdog
pi_52633725
He Madelieve erg spijtig

Miss-sly succes morgen en vergeet je pijnstillers niet
  Moderator vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:28:24 #248
5428 crew  miss_sly
pi_52653419
Zo, dat hebben we ook weer gehad

Ik had netjes de pijnstillers ingenomen, maar toch zag ik er nogal tegenop. Mental note: geen bevallingsverhalen als ik ook zwanger wordt Ik ga me alleen maar zenuwachtig maken voor de pijn enzo.

Ik vond namelijk de pijn hele erg meevallen! Het was heel even (echt een scheutje maar) echt pijnlijk, en verder alleen een naar gevoel, tegen menstruatiepijn aan, maar toch niet eens echt pijn eigenlijk.
Het zag er ook allemaal goed uit, baarmoeder vulde zich goed, zag er netjes uit en de vloeistof liep ook netjes via de eileiders in de buikholte. Na de foto moesten we nog 20 minuutjes rondlopen en dan een restfoto maken. Die 20 minuten moest ook echt gelopen/bewogen worden, om te zorgen dat de vloeistof werkelijk doorliep en nergens zou gaan "klonteren". Ik voelde me toen alleen echt heel naar, slap, koud zweet, net alsof ik flauw zou vallen. Wat gedronken en rustig doorgewandeld, maar het ging soms echt even niet en dan moest ik gaan zitten of zelfs liggen.

Na de restfoto (alles was goed weggelopen) nog even daar op een bankje gezeten, wat cola gedronken en een halve mars gegeten (suikers ) en toen ging het alweer een stuk beter. De arts vroeg of ik me erg druk had gemaakt, en of dit misschien daardoor kwam. Wie weet, vandaar dus ook maar geen nare verhalen over bevallingen als het ooit zover komt

Donderdag 6 september uitslag foto en clomidcontrole. Netjes op tijd voor de volgende cyclus, waarin dus onze eerste foto zal plaatsvinden waarschijnlijk
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:14:47 #249
61800 Rottdog
pi_52666375
Fijn Miss_sly dat het meegevallen is maar raar dat je je daarna zo naar voelde.
rare zin
pi_52670413
Madelieve... En daar gebruiken mensen nou zelfbescherming voor hè...
De volgende poging, dat moet -em dan maar worden voor jou! Weet je al wanneer dat gaat zijn?

Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')