Miss_Sly "fijn" dat het nu toch is doorgebroken... kun je eindelijk weer verder! Goed dat je gelijk een afspraak voor de foto hebt gemaakt!! En 24 augustus is al snel, joh! Ik ga voor je duimen dat ze daar geen vervelende dingen op zien... Hopelijk ziet alles er netjes uit..! En denk wel aan de pijnstilling, he, van te voren!
Jij moet op dag 5 beginnen met Clomid begrijp ik? Ben ook benieuwd hoe je op je pilletje gaat reageren! Misschien een tip dat je even belt naar de apotheek om te vragen of ze het wel op voorraad hebben, want ik heb dus al een paar keer meegemaakt dat ze het niet op voorraad hadden en dat mij dan verweten werd dat ik het niet van te voren gevraagd had. Ik heb net toevallig ook gebeld en deze maand hebben ze het wel weer op voorraad. Schijnt overigens nogal 'vreemd' te zijn dat het hier niet op voorraad is, omdat het wel een veel gebruikt medicijn is.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:21 schreef Madelieve het volgende:Jose, spannend jullie nieuwe huis! Kon je er nou zo in of moet er nog wel geklust worden? Heb je er niet toevallig een topic over met foto's? Ik klikte gisteren het onderschrift aan van Diaan, die heeft een topic geopend over haar nieuwe huis, leuk!!
Vergeet ik hier helemaal nog op te reageren...!
Het valt wel mee wat we moeten doen... we moeten behangen op 2 slaapkamers, de rest van het huis gaan we verven. De dakkapel moet vervangen worden, dat doet een vriend van ons, die is timmerman
![]()
dus dat is wel erg fijn! Hij gaat ook schotten (voor opslag van spullen) voor ons plaatsen. Verder hopen we er in ongeveer 2 1/2 week in te zitten... 3 september moet ik weer werken, dus dan moet het gewoon af zijn... nu maar hopen dat we geen verrassingen tegen komen.
Wel raar trouwens, hoor, je wacht al een half jaar op het huis en nu is het bijna zover!!
Ik zal weleens kijken of ik hier op Fok een aantal foto's ga posten. Misschien maken we wel weer een website als we klaar zijn.. hebben we bij ons vorige huis ook gedaan.
![]()
Dan zal ik de link ook wel hier neer zetten...
Balen
NieTTus, van die tandemsprong inderdaad! Maar zoals je zegt: er zijn idd ergere dingen! Volgende keer beter!
![]()
Ja, we lopen hier inderdaad gelijk met een aantal! Ik zit nu op dag 2 van mijn cyclus... begin morgen weer met Clomid...
Dus nu met z'n allen een gelijke cyclus... dus volgende maand wordt het gewoon druk in het Z&G topic
[ Bericht 36% gewijzigd door Jose81 op 13-08-2007 12:02:14 ]