Alles wat in de opiumwet staat lijkt me.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:55 schreef OFfSprngr het volgende:
Maar wat versta je precies onder drugs, vallen hier ook alcohol, wiet, paddos, cigaretten, caffeïne en chocola onder?
Opiumwet is een product van onze tijd en zeer variabel. Er gaan constant stoffen in en uit. Dus dat is geen heldere maatstaf.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Alles wat in de opiumwet staat lijkt me.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vooral de hoge prijs van coke,denk ik.
Drugsverslaafden hebben steeds meer nodig, de dosis verlagen werkt contraproductief, ze gaan steeds "meer" gebruiken om aan hun dosis te komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Het probleem met drugshandelaren is dan idd opgelost, alleen komt er dan niet een grote run op de goedkope staatsdrug? De huidige verslaafden blijven dan bestaan en misschien komen er wel nieuwe verslaafden bij.
Misschien een toevoeging aan het idee: de staatsdrugs steeds wat minder sterk maken zodat het uiteindelijk niet veel meer dan een placebo is. Gevaar is echter dat onze (alhoewel meestal niet zo heldere) drugsgebruikers er achter komen dat ze aan de placebo's zitten en weer opzoek gaan naar illegale dealers.
Al met al is het natuurlijk een goed idee![]()
Of steeds sterker. Dan zijn er over een jaar geen verslaafden meer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Het probleem met drugshandelaren is dan idd opgelost, alleen komt er dan niet een grote run op de goedkope staatsdrug? De huidige verslaafden blijven dan bestaan en misschien komen er wel nieuwe verslaafden bij.
Misschien een toevoeging aan het idee: de staatsdrugs steeds wat minder sterk maken zodat het uiteindelijk niet veel meer dan een placebo is. Gevaar is echter dat onze (alhoewel meestal niet zo heldere) drugsgebruikers er achter komen dat ze aan de placebo's zitten en weer opzoek gaan naar illegale dealers.
Al met al is het natuurlijk een goed idee![]()
Ook goed, zolang we er maar vanaf komenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Of steeds sterker. Dan zijn er over een jaar geen verslaafden meer.
Dat kan niet. Drugsgebruik hoort bij de mens. Overigens gebruiken een hoop dieren ook drugs.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ook goed, zolang we er maar vanaf komen
Ik pas deze keer.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:39 schreef bijdehand het volgende:
Viva la Revolucion!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |