abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51940907
Nu blijkt dat Menchov te licht is zal er toch een andere kopman moeten komen voor de Tour..
Voor Dekker komt het nog 2 jaar te vroeg..

Wie gaat dat worden, of zal Menchov toch aanblijven als kopman?
  zondag 29 juli 2007 @ 19:53:31 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_51940931
Flecha, vermoed ik
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_51940959
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Flecha, vermoed ik
Dat is helaas totaal geen klassementsrijder voor de Tour..

Ik hoop op Klöden, maar het gerucht schijnt dat hij wil stoppen..
  zondag 29 juli 2007 @ 19:55:55 #4
66444 Lord_Vetinari
pi_51940987
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Dat is totaal geen klassementsrijder voor de Tour..
Er is meer dan de Tour. Ik dacht dat je het naseizoen bedoelde. Voor de volgende Tour is het afwachten. Ook wie er komt en gaat. Misschien komt Tankink wel, hoorde ik, en als Tankink niet hoeft te knechten kan hij best een goeie ronderenner worden.
pi_51940988
nog altijd menchov.

Dit jaar was hij te licht, maar vorig jaar speelde hi toch een tijdje mee.
pi_51940991
Laat ze volgend jaar lekker Freire uitspelen in de sprints en verder gewoon vrije rol ofzo, dan kijken we wel in 2009 voor Thomas Dekker, als ie doorgroeit
blablabla vla?
  zondag 29 juli 2007 @ 19:56:10 #7
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51940996
quote:
Flecha, vermoed ik
Hij kan alleen niet tijdrijden en bergen beklimmen.

Wat is er mis met Menchov? Lijkt mij dat ze die behouden.
Zyggie.
  zondag 29 juli 2007 @ 19:58:37 #8
66444 Lord_Vetinari
pi_51941064
Menchov vind ik echt niks. Zakt al 2 jaar door het ijs, wint nauwelijks iets. het verbaasde me sowieso dat hij als kopman naar de Tour ging ipv Rasmussen.
pi_51941101
Het lijkt me dat een ploeg als Rabobank, met een dergelijk budget, altijd voor Geel moet kunnen gaan.
Menchov kan best aardig rijden maar beter dan een 5e of een 6e plaats zie ik hem niet snel komen.

Als het echt lastig wordt in de bergen moet hij altijd lossen..
Vandaar dat ik hoop en denk dat er iemand extern wordt aangetrokken!
pi_51941204
Ik zie van de ronderenners bij de andere ploegen eigenlijk geen renners die ik echt bij Rabobank vind passen. En dan bedoel ik de ronderenners die ik van hetzelfde niveau of beter vind dan Menchov.

Frank Schleck zou een goede renner voor Rabo zijn, maar is er dit jaar hard doorheen gezakt. Toch blijf ik voor zijn komst. Gaat er heel het jaar voor, kan eendagswedstrijden winnen maar staat ook zijn mannetje in het rondewerk. Maar geen potentiele winnaar van een grote ronde. Zijn broertje dan weer wel, maar dan houden we de ontwikkeling van TD teveel tegen en die komt toch niet.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  zondag 29 juli 2007 @ 20:09:06 #11
66444 Lord_Vetinari
pi_51941289
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik zie van de ronderenners bij de andere ploegen eigenlijk geen renners die ik echt bij Rabobank vind passen. En dan bedoel ik de ronderenners die ik van hetzelfde niveau of beter vind dan Menchov.
Het is net als vroeger bij Feijenoord: Kochten ze spitsen, die elders de ene na de andere erin schopten, bij Feyenoord schopten ze geen deuk in een pakje boter. Werden ze verkocht, dan voetbalden ze weer als een gek. Zie Leipheimer, Hunter.. Allebei ex-Rabo en doen nu toch mooie dingen..

(Al zou het me niet verbazen als we de komende weken horen dat leipheimer in de laatste tijdrit positief was...)
pi_51941352
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het is net als vroeger bij Feijenoord: Kochten ze spitsen, die elders de ene na de andere erin schopten, bij Feyenoord schopten ze geen deuk in een pakje boter. Werden ze verkocht, dan voetbalden ze weer als een gek. Zie Leipheimer, Hunter.. Allebei ex-Rabo en doen nu toch mooie dingen..

(Al zou het me niet verbazen als we de komende weken horen dat leipheimer in de laatste tijdrit positief was...)
dat heeft meer te maken met hoe de ploeg werkt en zijn renners stimuleert dan doping.
  zondag 29 juli 2007 @ 20:14:51 #13
43869 Stalin-
blablabla
pi_51941434
Laat rabo maar lekker aan de gang gaan met de nederlandse talentjes

Gesink
Dekker
Reus
Eltink
Flens
de Maar
etc
blablabla vla?
pi_51941617
Gewoon nog een jaartje aanmodderen met Menchov, die is eigenlijk tot de Tour van dit jaar altijd niveau Cadel Evans geweest. Vorig jaar toch ook etappe gewonnen en 6e (Landis eraf is 5e) geworden. Dus nog jaartje voordeel van de twijfel, zeker ook omdat er weinig beduidend betere ronderenners zijn die naar Rabo zouden kunnen gaan.

In 2009 zou je dan evt al vol voor Dekker kunnen gaan, die komt dan nog steeds in aanmerking voor de witte trui en mits een goede evaluatie komende jaren moet dan in staat worden geacht richting top-10 te kunnen rijden. Tegen die tijd ga je waarschijnlijk ook ontzettend veel Nederlanders in de Tour-ploeg van Rabo hebben, oa Dekker, Gesink, Eltink, Weening, Posthuma, Reus, Langeveld etc.
Iets wat alleen maar goed is voor het Nederlandse wielrennen
pi_51941681
Kunnen we Evans de aanklamper niet krijgen
Hij hoeft dan niet tegen een sprinter in zijn ploeg op te boksen iig.
pi_51941709
Ik denk dat Jan Boven een goede kans maakt, maar waarom Dekker geen kans geven? Je hoeft niet meteen de hele ploeg voor hem in te richten maar om nu weer een kopman te halen en je hebt Menchov zowiezo nog
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zondag 29 juli 2007 @ 20:25:48 #17
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51941715
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:14 schreef Stalin- het volgende:
Laat rabo maar lekker aan de gang gaan met de nederlandse talentjes

Gesink
Dekker
Reus
Eltink
Flens
de Maar
etc
Flens?
I hate it here
  † In Memoriam † zondag 29 juli 2007 @ 20:31:39 #18
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51941847
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:25 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik denk dat Jan Boven een goede kans maakt, maar waarom Dekker geen kans geven? Je hoeft niet meteen de hele ploeg voor hem in te richten maar om nu weer een kopman te halen en je hebt Menchov zowiezo nog
Dekker krijgt volgend jaar een vrije rol, dus heb je nog een klimknecht nodig volgens mij....
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_51941878
quote:
Flecha, vermoed ik

Dusssss
pi_51941975
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:25 schreef MichelWuyts het volgende:
Jan Boven..

Die is vrij oud en heeft zelden iets gepresteerd..
  zondag 29 juli 2007 @ 20:40:59 #21
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51942102
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:36 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Jan Boven..

Ik dénk dat het een grapje was.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  zondag 29 juli 2007 @ 20:43:40 #22
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51942182
Ze moeten een buitenlander halen voor de komende 2 jaren. Laat Dekker maar eens zich testen in de Vuelta of zo. Bennati zou overigens ook geen slechte aankoop zijn voor wat ander werk (De tip van Eurosport voor rabo)

Maar ik weet verder ook niet welke mensen op dit moment beschikbaar zijn. Wat gaat Kaske doen als Astana stopt?
I hate it here
pi_51942237
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef kevin85 het volgende:
Nu blijkt dat Menchov te licht is zal er toch een andere kopman moeten komen voor de Tour..
Voor Dekker komt het nog 2 jaar te vroeg..

Wie gaat dat worden, of zal Menchov toch aanblijven als kopman?
Ik hoop dat ze kiezen om volgend jaar met een vrijbuitersploeg naar de Tour te gaan met de jonge Nederlanders. Iets als:
- T. Dekker
- Posthuma
- Weening
- Langeveld
- Gesink
- Eltink
En dan Hayman, Freire en Flecha er bij voor eventuele sprints.

En dan een jaartje niet voor het klassement rijden, maar voor ritten. Kan je meteen zien welke echt een klassementstoekomst hebben.
-
  zondag 29 juli 2007 @ 21:12:24 #24
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_51943007
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze kiezen om volgend jaar met een vrijbuitersploeg naar de Tour te gaan met de jonge Nederlanders. Iets als:
- T. Dekker
- Posthuma
- Weening
- Langeveld
- Gesink
- Eltink

En dan een jaartje niet voor het klassement rijden, maar voor ritten. Kan je meteen zien welke echt een klassementstoekomst hebben.
-
Lijkt me een uitstekend plan.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_51943044
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:36 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Jan Boven..

veeg me op

Jan Boven is zowat de slechtste renner uit het hele peleton en heeft alleen een contract omdat hij een vriendje van Boogerd en Dekker is
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51943088
Een goede aankoop zou trouwens Gusev zijn. Is overal inzetbaar en heeft ook ptentie om ooit top 10 in de tour te gaan rijden
pi_51943202
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:21 schreef Venga het volgende:
Gewoon nog een jaartje aanmodderen met Menchov, die is eigenlijk tot de Tour van dit jaar altijd niveau Cadel Evans geweest. Vorig jaar toch ook etappe gewonnen en 6e (Landis eraf is 5e) geworden. Dus nog jaartje voordeel van de twijfel, zeker ook omdat er weinig beduidend betere ronderenners zijn die naar Rabo zouden kunnen gaan.

In 2009 zou je dan evt al vol voor Dekker kunnen gaan, die komt dan nog steeds in aanmerking voor de witte trui en mits een goede evaluatie komende jaren moet dan in staat worden geacht richting top-10 te kunnen rijden. Tegen die tijd ga je waarschijnlijk ook ontzettend veel Nederlanders in de Tour-ploeg van Rabo hebben, oa Dekker, Gesink, Eltink, Weening, Posthuma, Reus, Langeveld etc.
Iets wat alleen maar goed is voor het Nederlandse wielrennen
Mee eens.

Heeft Menchov nog een contract voor volgend seizoen?
  zondag 29 juli 2007 @ 21:19:06 #28
11102 knep
Mountainfreak
pi_51943206
Het probleem met Menchov is dat hij ook een beetje een zonderlinge eenling is zoals Rasmussen.
Traint het liefst teruggetrokken in Spanje en houdt zich verder rustig.

Ik keek er ook niet van op dat juist Menchov er mee ophield en de rest van de ploeg wel Parijs heeft gehaald. Hij staat duidelijk meer 'buiten' het team.
  zondag 29 juli 2007 @ 21:19:29 #29
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51943218
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef Lann555 het volgende:
Ze moeten een buitenlander halen voor de komende 2 jaren. Laat Dekker maar eens zich testen in de Vuelta of zo. Bennati zou overigens ook geen slechte aankoop zijn voor wat ander werk (De tip van Eurosport voor rabo)

Maar ik weet verder ook niet welke mensen op dit moment beschikbaar zijn. Wat gaat Kaske doen als Astana stopt?
Als rabo kaske, tankink, bennati kunnen halen zou dat super zijn.
Kloden zou ok wel redelijk zijn, maar die weet op de 1 of andere manier altijd de tour niet te winnen.
kasheckhin voor de rondes, niet alleen tour. tankink met bennatie voor klassiekers, al moet tankink zich nog wel echt bewijzen. Ballan voor klassiekers erbij zou ook kunnen. Maar dit zijn allemaal geen echte renners voor de heuvelklassiekers, en daar gaat een gat vallen met boogerd.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51943269
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef MichelWuyts het volgende:
Een goede aankoop zou trouwens Gusev zijn. Is overal inzetbaar en heeft ook ptentie om ooit top 10 in de tour te gaan rijden
Is die beter dan Dekker? Volgens mij is Dekker een betere klimmer.
  zondag 29 juli 2007 @ 21:21:12 #31
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_51943271
Rabo moet met Nederlanders gaan koersen voor de dagprijzen. Dat is ook veel leuker om te zien, gewoon weer ouderwetse ontsnappingen als vroeger in de tijd van TI Raleigh, Panasonic en Kwantum hallen.
Wie dit leest is gek
pi_51943296
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:19 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Als rabo kaske, tankink, bennati kunnen halen zou dat super zijn.
Kloden zou ok wel redelijk zijn, maar die weet op de 1 of andere manier altijd de tour niet te winnen.
kasheckhin voor de rondes, niet alleen tour. tankink met bennatie voor klassiekers, al moet tankink zich nog wel echt bewijzen. Ballan voor klassiekers erbij zou ook kunnen. Maar dit zijn allemaal geen echte renners voor de heuvelklassiekers, en daar gaat een gat vallen met boogerd.
Ik denk dat een langeveld wel wat kan in de heuvelklassiekers en Dekker rijdt daar ook heel goed(zie afgelopen jaar)
pi_51943318
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef mbn het volgende:

[..]

- T. Dekker
- Posthuma
- Weening
- Langeveld
- Gesink
- Eltink

-
Lijkt mij ook een prima plan .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_51943321
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Is die beter dan Dekker? Volgens mij is Dekker een betere klimmer.
Hij is gelijkwaardig in het tijdrijden, Dekker klimt beter, maar Gusev kan ook heel goed over de kasseien bijvoorbeeld, multifunctioneel inzetbaar dus
pi_51943341
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:19 schreef knep het volgende:
Het probleem met Menchov is dat hij ook een beetje een zonderlinge eenling is zoals Rasmussen.
Traint het liefst teruggetrokken in Spanje en houdt zich verder rustig.

Ik keek er ook niet van op dat juist Menchov er mee ophield en de rest van de ploeg wel Parijs heeft gehaald. Hij staat duidelijk meer 'buiten' het team.
Inderdaad en met het recente Rasmussen verhaal en de Nederlandse talenten denk ik dat Rabobank zich weer meer gaat richten op een (bijna) volledige Nederlandse ploeg.
  zondag 29 juli 2007 @ 21:26:30 #36
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51943431
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Ik denk dat een langeveld wel wat kan in de heuvelklassiekers en Dekker rijdt daar ook heel goed(zie afgelopen jaar)
maar om een dekker, langeveld enzo al gelijk de dragende krachten laten worden is wel erg een gok. Ze zijn zo jong, dat kan je ze nog niet aandoen vind ik. En als ze het wel aankunnen, dan kunnen ze dat laten zien zonder de druk van het moeten presteren.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 juli 2007 @ 21:27:01 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51943448
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Rabo moet met Nederlanders gaan koersen voor de dagprijzen. Dat is ook veel leuker om te zien, gewoon weer ouderwetse ontsnappingen als vroeger in de tijd van TI Raleigh, Panasonic en Kwantum hallen.
dan moet je dus zorgen dat je een ploeg om Freire heen bouwt want daar vallen dagsucces te scoren, met vrijbuiters mik je hoogstens op een paar etappe's waar de sprintploegen geen zin in hebben.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51943450
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef MichelWuyts het volgende:
ik vind gusev een superrenner, maar top10 in de tour is wel te hoog. Daarvoor klimt hij te slecht.

Op al alles is die bij de beste van het peleton zolang het klimmen beperkt gehouden word.

Het probleem van die renners die groeien en bloeien bij dsc is dat ze van die structuur houden. Die structuur is er bij rabo niet en dan vervallen die. (gusev ging van CSC naar DSC).
pi_51943486
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:27 schreef flyck het volgende:

[..]

ik vind gusev een superrenner, maar top10 in de tour is wel te hoog. Daarvoor klimt hij te slecht.

Op al alles is die bij de beste van het peleton zolang het klimmen beperkt gehouden word.
ik zie hem ook niet als klassemenstkopman, maar hij hefet wel de potentie om door te groeien. Won ook de koninginnerit in de ronde van Zwitserland he en reed daar grote namen eraf bergop in de vlucht
pi_51943519
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:26 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

maar om een dekker, langeveld enzo al gelijk de dragende krachten laten worden is wel erg een gok. Ze zijn zo jong, dat kan je ze nog niet aandoen vind ik. En als ze het wel aankunnen, dan kunnen ze dat laten zien zonder de druk van het moeten presteren.
Wnr durf je ze dan wel in het diepe te gooien? dit is het moment en zowiezo hefet dekker al bewezen dat hij de druk aankan
pi_51943586
quote:
Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Goed idee, want als deze tour één predikaat opgeplakt kan krijgen is het wel die van de Tour van de succesvolle ontsnappingen. Ook goed gezien de manier van hoe wordt gewielrend tegenwoordig.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')