Dat is helaas totaal geen klassementsrijder voor de Tour..quote:
Er is meer dan de Tour. Ik dacht dat je het naseizoen bedoelde. Voor de volgende Tour is het afwachten. Ook wie er komt en gaat. Misschien komt Tankink wel, hoorde ik, en als Tankink niet hoeft te knechten kan hij best een goeie ronderenner worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat is totaal geen klassementsrijder voor de Tour..
Hij kan alleen niet tijdrijden en bergen beklimmen.quote:
Het is net als vroeger bij Feijenoord: Kochten ze spitsen, die elders de ene na de andere erin schopten, bij Feyenoord schopten ze geen deuk in een pakje boter. Werden ze verkocht, dan voetbalden ze weer als een gek. Zie Leipheimer, Hunter.. Allebei ex-Rabo en doen nu toch mooie dingen..quote:Op zondag 29 juli 2007 20:05 schreef Steven184 het volgende:
Ik zie van de ronderenners bij de andere ploegen eigenlijk geen renners die ik echt bij Rabobank vind passen. En dan bedoel ik de ronderenners die ik van hetzelfde niveau of beter vind dan Menchov.
dat heeft meer te maken met hoe de ploeg werkt en zijn renners stimuleert dan doping.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is net als vroeger bij Feijenoord: Kochten ze spitsen, die elders de ene na de andere erin schopten, bij Feyenoord schopten ze geen deuk in een pakje boter. Werden ze verkocht, dan voetbalden ze weer als een gek. Zie Leipheimer, Hunter.. Allebei ex-Rabo en doen nu toch mooie dingen..
(Al zou het me niet verbazen als we de komende weken horen dat leipheimer in de laatste tijdrit positief was...)
Flens?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:14 schreef Stalin- het volgende:
Laat rabo maar lekker aan de gang gaan met de nederlandse talentjes
Gesink
Dekker
Reus
Eltink
Flens
de Maar
etc
Dekker krijgt volgend jaar een vrije rol, dus heb je nog een klimknecht nodig volgens mij....quote:Op zondag 29 juli 2007 20:25 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik denk dat Jan Boven een goede kans maakt, maar waarom Dekker geen kans geven? Je hoeft niet meteen de hele ploeg voor hem in te richten maar om nu weer een kopman te halen en je hebt Menchov zowiezo nog
Jan Boven..quote:Op zondag 29 juli 2007 20:25 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik denk dat Jan Boven een goede kans maakt, maar waarom Dekker geen kans geven? Je hoeft niet meteen de hele ploeg voor hem in te richten maar om nu weer een kopman te halen en je hebt Menchov zowiezo nog
Ik dénk dat het een grapje was.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:36 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jan Boven..![]()
Die is vrij oud en heeft zelden iets gepresteerd..
Ik hoop dat ze kiezen om volgend jaar met een vrijbuitersploeg naar de Tour te gaan met de jonge Nederlanders. Iets als:quote:Op zondag 29 juli 2007 19:51 schreef kevin85 het volgende:
Nu blijkt dat Menchov te licht is zal er toch een andere kopman moeten komen voor de Tour..
Voor Dekker komt het nog 2 jaar te vroeg..
Wie gaat dat worden, of zal Menchov toch aanblijven als kopman?
Lijkt me een uitstekend plan.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze kiezen om volgend jaar met een vrijbuitersploeg naar de Tour te gaan met de jonge Nederlanders. Iets als:
- T. Dekker
- Posthuma
- Weening
- Langeveld
- Gesink
- Eltink
En dan Hayman, Freire en Flecha er bij voor eventuele sprints.
En dan een jaartje niet voor het klassement rijden, maar voor ritten. Kan je meteen zien welke echt een klassementstoekomst hebben.
-
veeg me opquote:Op zondag 29 juli 2007 20:36 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Jan Boven..![]()
Die is vrij oud en heeft zelden iets gepresteerd..
Mee eens.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:21 schreef Venga het volgende:
Gewoon nog een jaartje aanmodderen met Menchov, die is eigenlijk tot de Tour van dit jaar altijd niveau Cadel Evans geweest. Vorig jaar toch ook etappe gewonnen en 6e (Landis eraf is 5e) geworden. Dus nog jaartje voordeel van de twijfel, zeker ook omdat er weinig beduidend betere ronderenners zijn die naar Rabo zouden kunnen gaan.
In 2009 zou je dan evt al vol voor Dekker kunnen gaan, die komt dan nog steeds in aanmerking voor de witte trui en mits een goede evaluatie komende jaren moet dan in staat worden geacht richting top-10 te kunnen rijden. Tegen die tijd ga je waarschijnlijk ook ontzettend veel Nederlanders in de Tour-ploeg van Rabo hebben, oa Dekker, Gesink, Eltink, Weening, Posthuma, Reus, Langeveld etc.
Iets wat alleen maar goed is voor het Nederlandse wielrennen
Als rabo kaske, tankink, bennati kunnen halen zou dat super zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef Lann555 het volgende:
Ze moeten een buitenlander halen voor de komende 2 jaren. Laat Dekker maar eens zich testen in de Vuelta of zo. Bennati zou overigens ook geen slechte aankoop zijn voor wat ander werk (De tip van Eurosport voor rabo)
Maar ik weet verder ook niet welke mensen op dit moment beschikbaar zijn. Wat gaat Kaske doen als Astana stopt?
Is die beter dan Dekker? Volgens mij is Dekker een betere klimmer.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef MichelWuyts het volgende:
Een goede aankoop zou trouwens Gusev zijn. Is overal inzetbaar en heeft ook ptentie om ooit top 10 in de tour te gaan rijden
Ik denk dat een langeveld wel wat kan in de heuvelklassiekers en Dekker rijdt daar ook heel goed(zie afgelopen jaar)quote:Op zondag 29 juli 2007 21:19 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als rabo kaske, tankink, bennati kunnen halen zou dat super zijn.
Kloden zou ok wel redelijk zijn, maar die weet op de 1 of andere manier altijd de tour niet te winnen.
kasheckhin voor de rondes, niet alleen tour. tankink met bennatie voor klassiekers, al moet tankink zich nog wel echt bewijzen. Ballan voor klassiekers erbij zou ook kunnen. Maar dit zijn allemaal geen echte renners voor de heuvelklassiekers, en daar gaat een gat vallen met boogerd.
Lijkt mij ook een prima planquote:Op zondag 29 juli 2007 20:44 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze kiezen om volgend jaar met een vrijbuitersploeg naar de Tour te gaan met de jonge Nederlanders. Iets als:
- T. Dekker
- Posthuma
- Weening
- Langeveld
- Gesink
- Eltink
En dan Hayman, Freire en Flecha er bij voor eventuele sprints.
En dan een jaartje niet voor het klassement rijden, maar voor ritten. Kan je meteen zien welke echt een klassementstoekomst hebben.
-
Hij is gelijkwaardig in het tijdrijden, Dekker klimt beter, maar Gusev kan ook heel goed over de kasseien bijvoorbeeld, multifunctioneel inzetbaar dusquote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is die beter dan Dekker? Volgens mij is Dekker een betere klimmer.
Inderdaad en met het recente Rasmussen verhaal en de Nederlandse talenten denk ik dat Rabobank zich weer meer gaat richten op een (bijna) volledige Nederlandse ploeg.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:19 schreef knep het volgende:
Het probleem met Menchov is dat hij ook een beetje een zonderlinge eenling is zoals Rasmussen.
Traint het liefst teruggetrokken in Spanje en houdt zich verder rustig.
Ik keek er ook niet van op dat juist Menchov er mee ophield en de rest van de ploeg wel Parijs heeft gehaald. Hij staat duidelijk meer 'buiten' het team.
maar om een dekker, langeveld enzo al gelijk de dragende krachten laten worden is wel erg een gok. Ze zijn zo jong, dat kan je ze nog niet aandoen vind ik. En als ze het wel aankunnen, dan kunnen ze dat laten zien zonder de druk van het moeten presteren.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik denk dat een langeveld wel wat kan in de heuvelklassiekers en Dekker rijdt daar ook heel goed(zie afgelopen jaar)
dan moet je dus zorgen dat je een ploeg om Freire heen bouwt want daar vallen dagsucces te scoren, met vrijbuiters mik je hoogstens op een paar etappe's waar de sprintploegen geen zin in hebben.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Rabo moet met Nederlanders gaan koersen voor de dagprijzen. Dat is ook veel leuker om te zien, gewoon weer ouderwetse ontsnappingen als vroeger in de tijd van TI Raleigh, Panasonic en Kwantum hallen.
ik vind gusev een superrenner, maar top10 in de tour is wel te hoog. Daarvoor klimt hij te slecht.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:15 schreef MichelWuyts het volgende:
Een goede aankoop zou trouwens Gusev zijn. Is overal inzetbaar en heeft ook ptentie om ooit top 10 in de tour te gaan rijden
ik zie hem ook niet als klassemenstkopman, maar hij hefet wel de potentie om door te groeien. Won ook de koninginnerit in de ronde van Zwitserland he en reed daar grote namen eraf bergop in de vluchtquote:Op zondag 29 juli 2007 21:27 schreef flyck het volgende:
[..]
ik vind gusev een superrenner, maar top10 in de tour is wel te hoog. Daarvoor klimt hij te slecht.
Op al alles is die bij de beste van het peleton zolang het klimmen beperkt gehouden word.
Wnr durf je ze dan wel in het diepe te gooien? dit is het moment en zowiezo hefet dekker al bewezen dat hij de druk aankanquote:Op zondag 29 juli 2007 21:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
maar om een dekker, langeveld enzo al gelijk de dragende krachten laten worden is wel erg een gok. Ze zijn zo jong, dat kan je ze nog niet aandoen vind ik. En als ze het wel aankunnen, dan kunnen ze dat laten zien zonder de druk van het moeten presteren.
Goed idee, want als deze tour één predikaat opgeplakt kan krijgen is het wel die van de Tour van de succesvolle ontsnappingen. Ook goed gezien de manier van hoe wordt gewielrend tegenwoordig.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Rabo moet met Nederlanders gaan koersen voor de dagprijzen. Dat is ook veel leuker om te zien, gewoon weer ouderwetse ontsnappingen als vroeger in de tijd van TI Raleigh, Panasonic en Kwantum hallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |