niet dat je merkt, hij is heel levendig en actief.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef BrandX het volgende:
en je hond, heeft die er last van? Kan hij met dat oor horen? heeft hij er wellicht (ook) pijn aan?
niet dat ik kan vinden, maar het is ook een constante toon, beestje is meestal krekelachtive pieptoon ofzo (aan/uit/hoog/laag)quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef senesta het volgende:
Misschien zit er wel een beestje in zijn oor!
Die zit achter in de nek, toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef Frumzel het volgende:
Z'n ingeplanteerde chip misschien?
Ja mss, maar het geluid komt echt uit zen oor (hij heeft beetje flapoortjes, en doe je daarmee zen oor "toe" zeg maar, dan hoor je het niet....quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef Frumzel het volgende:
Z'n ingeplanteerde chip misschien?
Klopt, dus dat lijkt me heel erg sterk (zie hierboven)quote:Op zondag 29 juli 2007 19:20 schreef senesta het volgende:
Die zit achter in de nek, toch?
ja idd, volgens google ben ik de eerste met dit probleem...quote:
't Is een robot, ingezet door de CIA in opdracht van de NWO die samenwerkt met de Greys om de aarden te veroveren. Te beginnen bij het gezien van TSquote:Op zondag 29 juli 2007 19:52 schreef osho het volgende:
misschien worden jullie afgeluisterd via jullie hond
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is een robot, ingezet door de CIA in opdracht van de NWO die samenwerkt met de Greys om de aarden te veroveren. Te beginnen bij het gezien van TS
Of de hond is abducted door de Greys, maar ze hebben per ongeluk een high-tech instrument achtergelaten in het oor van de hond?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is een robot, ingezet door de CIA in opdracht van de NWO die samenwerkt met de Greys om de aarden te veroveren. Te beginnen bij het gezien van TS
Idd, tvptjequote:Op zondag 29 juli 2007 20:03 schreef Schunckelstar het volgende:
effe een schaamteloze tvp![]()
ben namelijk benieuwd wat de dierenarts zegt,heb dit nog nooit eerder gehoord van iemand![]()
DA is kut. Ik zou naar de Etos gaan...veel betere servicequote:Op zondag 29 juli 2007 20:06 schreef Phoenix78 het volgende:
Geen idee wat dit nou zou kunnen zijn.. ben heel benieuwd wat de DA morgen zegt.
Neequote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik krijg altijd een piep in mijn oren als ik heel harde muziek heb gehoord.
Misschien dat dat omgekeerd ook werkt, aangezien het bij je hond UIT de oren komt?
Ik zou de achterkant van de hond eens wat beter bekijken. Om te kijken of ze daar een 'anal intruder probe' hebben ingebracht. Je weet maar nooit, enzo.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Of de hond is abducted door de Greys, maar ze hebben per ongeluk een high-tech instrument achtergelaten in het oor van de hond?
Ik denk dat het veel belangrijker is om jezelf de vraag te stellen of de hond wel een TS heeftquote:Op zondag 29 juli 2007 20:20 schreef Ruzie het volgende:
Heeft TS wel een hond?
Ja, het is echt het enige zinnige dat ik kan bedenkenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef hondenfokker het volgende:
vaag ik denk ook een soort van resonantie van 1 of ander apperaat.
Nee, maar zijn baasje wel......quote:Op zondag 29 juli 2007 19:56 schreef mcwops het volgende:
reageert ie hier op?
http://download.npr.org/anon.npr-mp3/atc/atc_teenbuzz.mp3
Of de AA.....quote:Op zondag 29 juli 2007 20:28 schreef maan het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat de DA gaat zeggen van dat gepiep..
Piept het eigen oor van de TS niet?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:31 schreef Schuttingbeer het volgende:
De vraag is echter;
Piept het oor van de hond ook als er niemand in de buurt is??
stormloop topic danquote:Op zondag 29 juli 2007 20:07 schreef Biancavia het volgende:
Kan TS morgen de reactie van de dierenarts niet filmen?
hij piept in't midden van het bos ook...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het meer zoiets als dat je een zee hoort als je aan een grote schelp luistert.
Er staat een radio of TV of computer te pieper en dat wordt hergalmd via z'n oren.
Dát of TS heeft aandacht nodig..
geprobeerd, maar geluid van men gsm kan blijkbaar die pieptoon niet aan.quote:Op zondag 29 juli 2007 21:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Kun je het niet even opnemen en hier plaatsen?
*kijkt naar het weer buiten...quote:Op zondag 29 juli 2007 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een bepaalde exotische spinnensoort piept.
Hoop niet dat ik je nu bang maak
Ik heb wel eens gehoord van fluitende spinnen, brrrquote:Op zondag 29 juli 2007 21:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat een bepaalde exotische spinnensoort piept.
Hoop niet dat ik je nu bang maak
Broodje aap verhaalquote:Op zondag 29 juli 2007 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
bananen spinnen piepen
kennis had een keer een heel nest in een plant zitten
En jij bent de enige die het kan horen!quote:Op zondag 29 juli 2007 21:53 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
geprobeerd, maar geluid van men gsm kan blijkbaar die pieptoon niet aan.
probleem is ook mijn vader kan het niet horen, dus ik hoop dat de dierenarts het morgen wel kan horen. Mijn moeder hoort het ook dus zou moeten lukken.
Wordt grappig gesprek morgen bij de dierenarts...![]()
- Wat is er aan de hand?
Ja meneer, mijn hond piept uit zen oor!
het begin van het eindequote:Op maandag 30 juli 2007 02:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En jij bent de enige die het kan horen!
Ja. Dat zegt hij. Ongeveer. Nee dus..quote:Op maandag 30 juli 2007 02:20 schreef Biancavia het volgende:
[..]
En jij bent de enige die het kan horen!
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:28 schreef Schuttingbeer het volgende:
C'mon... Update! s'il vous plaît.
Aardig gek... Zou het idd meenemen naar de dierenarts. Als dit het is, en ik zou niet weten wat anders, (behalve piepende insectenquote:
Ja idd, wazig gedoe.quote:
OMG na ongemerkt uit je mond stinken of je rok in je slipje na toiletbezoek, moet je nu dus ook al opletten dat je niet ongemerkt uit je oor staat te piepen!!quote:
Wat die d00s zegt.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:18 schreef purplerose het volgende:
WTF is toch wel de beste reactie en tevens tvp
jah dat duurt nog wel ff, zo te zien.quote:
heb de de DA niet aangeboden zijn stetoscoop even bij het arme dier zijn oor te houdenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef Virus3000 het volgende:
Oké, hier komt ie dan....
Hij heeft een infectie in zijn oor (niet zichtbaar met blote oog). De pieptoon is veroorzaakt waarschijnlijk door die infectie en dan dus idd iets met buis van eustachias (spelling?).
Was wel grappig, want hij kon het niet horen en hij stond me behoorlijk schaapachtig aan te kijken toen ik dus zei dat ik het wel kon horen;).
Maargoed, spuitje gekregen (nee niet dodelijk...), en 14 dagen druppeltjes in zen oor gooien en dan zou het over moeten zijn:)
Wat een verhaal zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef Virus3000 het volgende:
Oké, hier komt ie dan....
Hij heeft een infectie in zijn oor (niet zichtbaar met blote oog). De pieptoon is veroorzaakt waarschijnlijk door die infectie en dan dus idd iets met buis van eustachias (spelling?).
Was wel grappig, want hij kon het niet horen en hij stond me behoorlijk schaapachtig aan te kijken toen ik dus zei dat ik het wel kon horen.
Maargoed, spuitje gekregen (nee niet dodelijk...), en 14 dagen druppeltjes in zen oor gooien en dan zou het over moeten zijn
Inderdaad, daar ben ik ook best benieuwd naarquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg.Goed wel dat je een piep hoorde. Anders had het waarschijnlijk veel langer geduurd voordat je eracter was gekomen dat ie een ontsteking heeft.
Hoe heb je het trouwens gebracht? Ben je gewoon binnen komen lopen met: "Mijn hond piept uit z'n oor"?![]()
Lees nog eens goedquote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Had de dierenarts er al eerder van gehoord, dat hij met deze diagnose kwam?
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef Virus3000 het volgende:
Was wel grappig, want hij kon het niet horen en hij stond me behoorlijk schaapachtig aan te kijken toen ik dus zei dat ik het wel kon horen.
Hij is bouwvakker.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe kon hij dan de diagnose stellen?
Maar dan wil ik weten hoe hij dan verklaarde dat het piepte!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:31 schreef senesta het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk in het oor van de hond gekeken en geconstateerd dat dat ontstoken was en daaruit geconcludeerd dat dat ook de mogelijke oorzaak van het pieptoontje is.
Tenminste dat haal ik uit de tekst van TS.
nee wel iedereen in haar omgevingquote:
Ik steun je Dude!quote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dan wil ik weten hoe hij dan verklaarde dat het piepte!Deatils wil ik, verklaringen, een filmpje zodat we er allemaal een beetje bij waren
, een gesprek met de man - wat is zijn telefoonnummer! - waarin we lezersvragen kunnen stellen. Wat er door hem heen ging. Of hij het nader gaat onderzoeken. Of dit een doorbraak wordt in zijn veterinaire carrière. Of hij dacht dat TS kierewietski was geworden. Senesta, mijn journalistenhart klopt, steun me!
![]()
quote:
Zeg doen jullie eens liefquote:
Nou daar zit ik dan met mijn plan de campagnequote:Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Stel ik nou echt zulke rare vragen?
Nou, ik lees het wel dan, of nietBen al weer weg heur
Nah, hij deed de huisarts.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dan wil ik weten hoe hij dan verklaarde dat het piepte!![]()
Linkje?quote:Op maandag 30 juli 2007 23:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik steun je Dude!
Als we weten welke dierenarts dan zouden we hem het topic kunnen mailen.
De dierenarts van hannes de goudvis hebben we ook op het forum gekregen![]()
Ja, euhm, ik zei dus letterlijk toen ik binnenkwam: Ja euhm, mijn hond geeft een pieptoon uit zen linkeroor...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Wat een verhaal zeg.Goed wel dat je een piep hoorde. Anders had het waarschijnlijk veel langer geduurd voordat je eracter was gekomen dat ie een ontsteking heeft.
Hoe heb je het trouwens gebracht? Ben je gewoon binnen komen lopen met: "Mijn hond piept uit z'n oor"?![]()
nog nooit van een piepende hond gehoord neequote:Op maandag 30 juli 2007 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Had de dierenarts er al eerder van gehoord, dat hij met deze diagnose kwam?
Hij vond dat ik iets met muziek moest gaan doen omdat ik het kon horenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar dan wil ik weten hoe hij dan verklaarde dat het piepte!Deatils wil ik, verklaringen, een filmpje zodat we er allemaal een beetje bij waren
, een gesprek met de man - wat is zijn telefoonnummer! - waarin we lezersvragen kunnen stellen. Wat er door hem heen ging. Of hij het nader gaat onderzoeken. Of dit een doorbraak wordt in zijn veterinaire carrière. Of hij dacht dat TS kierewietski was geworden. Senesta, mijn journalistenhart klopt, steun me!
![]()
Waar kunnen wij deze dierenarts bereiken, TS?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:24 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
nog nooit van een piepende hond gehoord nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |