abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45418671
Bij mijn vorige werkgever had ik een goudvis in een grote bak op mijn buro staan. Ik had hem Hannes genoemd. Hannes was een echte aandachtsvrager en groeide als kool. Iedereen hing de hele dag over die bak met Hannes te spelen. Hij was ook verbazend tam voor een goudvis. Hij begon koi-karper formaten aan te nemen, dus moest er een enorme bak komen en Hannes zwemt daar nu al 6 jaar in rond. Ik werk inmiddels bij een ander bedrijf, maar heb nog steeds de gedeeltelijke voogdij

Gisteren kreeg ik een telefoontje van een oud-collega, dat Hannes een ENORM oog had en een beetje lusteloos was. Meteen uit mijn werk naar Hannes, in een emmer in de taxi naar de dierenarts.
De dierenarts kon zijn ogen niet geloven dat er een goudvis op zijn spreekuur kwam maar vond het erg lollig.

Het was een bacteriele infectie en Hannes moet een anti-biotica kuurtje. Per injectie!
Of ik iedere dag even langs wilde komen! Ik kreeg "vis"ioenen van emmertjes en taxikosten die de spuigaten uitliepen, maar de dierenarts had een beter idee. Hij bleek vlakbij het kantoor te wonen waar Hannes staat. De dierenarts stelde voor om iedere dag even langs te komen op kantoor om Hannes te injecteren!

Ik vond het ge-ni-aal! En hij berekende alleen de antibiotica "Want voor het geld moet je zoiets niet willen, het is toch geweldig als ie daarvan weer opknapt?"

Dus! Bij deze een DIKKE PLUIM voor de dierenarts op de Admiraal de Ruyterweg in Amsterdam!

En natuurlijk wel blijven duimen dat Hannes binnenkort weer een normaal oog heeft
pi_45418726
hooray voor de dierendokter

en beterschap voor hannes
Carpe Scrotum; Grab life by the balls!!!
pi_45418741
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef Natha- het volgende:
Bij mijn vorige werkgever had ik een goudvis in een grote bak op mijn buro staan. Ik had hem Hannes genoemd. Hannes was een echte aandachtsvrager en groeide als kool. Iedereen hing de hele dag over die bak met Hannes te spelen. Hij was ook verbazend tam voor een goudvis. Hij begon koi-karper formaten aan te nemen, dus moest er een enorme bak komen en Hannes zwemt daar nu al 6 jaar in rond. Ik werk inmiddels bij een ander bedrijf, maar heb nog steeds de gedeeltelijke voogdij

Gisteren kreeg ik een telefoontje van een oud-collega, dat Hannes een ENORM oog had en een beetje lusteloos was. Meteen uit mijn werk naar Hannes, in een emmer in de taxi naar de dierenarts.
De dierenarts kon zijn ogen niet geloven dat er een goudvis op zijn spreekuur kwam maar vond het erg lollig.

Het was een bacteriele infectie en Hannes moet een anti-biotica kuurtje. Per injectie!
Of ik iedere dag even langs wilde komen! Ik kreeg "vis"ioenen van emmertjes en taxikosten die de spuigaten uitliepen, maar de dierenarts had een beter idee. Hij bleek vlakbij het kantoor te wonen waar Hannes staat. De dierenarts stelde voor om iedere dag even langs te komen op kantoor om Hannes te injecteren!

Ik vond het ge-ni-aal! En hij berekende alleen de antibiotica "Want voor het geld moet je zoiets niet willen, het is toch geweldig als ie daarvan weer opknapt?"

Dus! Bij deze een DIKKE PLUIM voor de dierenarts op de Admiraal de Ruyterweg in Amsterdam!

En natuurlijk wel blijven duimen dat Hannes binnenkort weer een normaal oog heeft
dit topic is waardeloos zonder foto's
pi_45418777
Ik zal er morgen wat foto's bijregelen
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:09:27 #5
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45418834
'vis'-ioenen.
A.F.C. Ajax
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:13:04 #6
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_45419060
Super
Jammer dat er geen mailadres op zijn site staat, had je de link even kunnen mailen
pi_45419236
Dát is nog eens een stoere dierenarts.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_45419321
Ja! Dat is m! Zelfs op zijn site is ie sympathiek, zo te lezen
pi_45419402
Lijkt me een erg relaxte arts, met website als bron. Komt gewoon over als een man die zijn werk echt leuk vind en er alles aan wil doen om een beestje beter te maken
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:11:59 #11
110304 bima
Jepiamadogfan
pi_45423413
Helemaal oke actie.
Volgens de statistieken is 98% van de moderators dit gaan doen vanwege het machtsgevoel.
Weer iets offtopic verklaard (en verwijderd), wat niet grof/beledigend was, maar het naampje is tata humor.onderzoek5303
  dinsdag 16 januari 2007 @ 23:14:38 #12
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_45423490

Netjes hoor.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator woensdag 17 januari 2007 @ 00:06:16 #13
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45425121
Wat een top dierenarts!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45425315
Zeker een pluim voor de dierenarts, maar vergeet jezelf niet!!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:32:30 #15
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45428136
Wat tof

En nu; fotos
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 17 januari 2007 @ 12:13:11 #16
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_45433215
Dat is bij mij om de hoek!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_45434192
Top .

Ik vind mijn dierenarts ook tof . Hij doet het volgens mij ook meer voor z'n plezier, omdat ie ook altijd zo weinig rekent.

We hebben hem wel eens om na twaalven gebeld omdat mijn kat ineens in de keuken lag met zijn poot open, onder het bloed.
En hij wilde gewoon langskomen (wat uiteraard niet hoefde, we konden hem makkelijk vervoeren)

Ook tof .
pi_45434253
waren ze allemaal maar zo
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  Moderator woensdag 17 januari 2007 @ 12:52:49 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45434312
Mijn dierenarts is ook super.
Ik kwam in het begin bijna elke week met elco en toe bood hij me een kamertje aan boven de praktijk

Hoe gaat het met de vis, TS?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45436149
De dierenarts op de adm. de ruyterweg is ook de dierenarts van mijn katjes.
Superaardige man (zijn vrouw werkt er ook, is ook heel lief).
Что было, то прошло..
pi_45438479
De dierenarts is nu 2x langsgeweest, de zwelling is er nog steeds maar lijkt iets af te nemen in ieder geval is Hannes wel al zijn eigen actieve zelfje. Mijn oud-collega's bestook ik de hele dag al met het verzoek foto's te maken, maar tot nu toe heb ik nog niets gekregen. Ik baal wel dat ik nu niet naast het aquarium zit....
pi_45443390
Dat is lief!! Niet veel dierenartsen doen nog zoiets!
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:42:20 #23
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_45444388
Geweldig verhaal!
ada fare stop stalking me
pi_45444418
haha, mooi verhaal dit
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_45444517