niet dat je merkt, hij is heel levendig en actief.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:16 schreef BrandX het volgende:
en je hond, heeft die er last van? Kan hij met dat oor horen? heeft hij er wellicht (ook) pijn aan?
niet dat ik kan vinden, maar het is ook een constante toon, beestje is meestal krekelachtive pieptoon ofzo (aan/uit/hoog/laag)quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef senesta het volgende:
Misschien zit er wel een beestje in zijn oor!
Die zit achter in de nek, toch?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef Frumzel het volgende:
Z'n ingeplanteerde chip misschien?
Ja mss, maar het geluid komt echt uit zen oor (hij heeft beetje flapoortjes, en doe je daarmee zen oor "toe" zeg maar, dan hoor je het niet....quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef Frumzel het volgende:
Z'n ingeplanteerde chip misschien?
Klopt, dus dat lijkt me heel erg sterk (zie hierboven)quote:Op zondag 29 juli 2007 19:20 schreef senesta het volgende:
Die zit achter in de nek, toch?
ja idd, volgens google ben ik de eerste met dit probleem...quote:
't Is een robot, ingezet door de CIA in opdracht van de NWO die samenwerkt met de Greys om de aarden te veroveren. Te beginnen bij het gezien van TSquote:Op zondag 29 juli 2007 19:52 schreef osho het volgende:
misschien worden jullie afgeluisterd via jullie hond
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is een robot, ingezet door de CIA in opdracht van de NWO die samenwerkt met de Greys om de aarden te veroveren. Te beginnen bij het gezien van TS
Of de hond is abducted door de Greys, maar ze hebben per ongeluk een high-tech instrument achtergelaten in het oor van de hond?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is een robot, ingezet door de CIA in opdracht van de NWO die samenwerkt met de Greys om de aarden te veroveren. Te beginnen bij het gezien van TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |