Vegetarische kipburgers mag ik hopen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:49 schreef SHE het volgende:
Geinspireerd door Lotje, kipburgers gemaakt van zeer fijngesneden filet en fajitakruiden; op een grote maisbol met sla, gecarameliseerde uitjes, salsa, zure room en cheddar.
Daarbij gekruide wedges, nacho 's en guacamole. En natuurlijk flink wat wodka lime![]()
Niks ervan, met keiharde kip!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Vegetarische kipburgers mag ik hopen?
Ik heb lasagne gegeten op het werk en een peren-ijsje
Ooh! Da's bijna eng zeg! Ik heb namelijk ook op het laatste ogenblik gekozen voor gekaramelliseerde (rode) ui erbij én cheddar in plaats van oude kaas!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:21 schreef SHE het volgende:
[..]
maar nogmaals, thank you mucho minilotte, we hebben er echt van genoten! Overigens wel de burgers op ed BBQ gelegd; dat is hemels![]()
om 9u?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:54 schreef minilotje het volgende:
Ik dénk zomaar dat het weer eens tijd is voor een stapel ontbijtpannekoekjes met honing, roomboter en frambozen.
Op naar de koekenpan!
Hoe laat verwacht je me?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:54 schreef minilotje het volgende:
Ik dénk zomaar dat het weer eens tijd is voor een stapel ontbijtpannekoekjes met honing, roomboter en frambozen.
Op naar de koekenpan!
Als ik honger heb krijg ik 's morgens anders met gemak een biefstuk weggekauwd hoor. Ik heb altijd veel eetlust als ik wakker word, zelfs al het nog vroeg is. De rest van de dag ook, trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:59 schreef Qwea het volgende:
om 9u?ik kreeg mn vla al amper door mn strot
Mag ik het recept van die pannekoekjes?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:43 schreef minilotje het volgende:
[..]
Als ik honger heb krijg ik 's morgens anders met gemak een biefstuk weggekauwd hoor. Ik heb altijd veel eetlust als ik wakker word, zelfs al het nog vroeg is. De rest van de dag ook, trouwens.
Pannekoekjes zijn dus al helemaal geen probleem. En zo ongebruikelijk is het niet, pannekoeken als ontbijt.
Frambozen waren op, dus het werd een tikje hartiger: dikke, kleine pannekoekjes, gevuld met jonge, zachte kaas en honing. Ook lekker!
En: kersenmuffins! Recept graag, ColdFeet!![]()
En wat neem je nog meer mee naar je schoonmoeder?
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:34 schreef JacMar het volgende:
[..]
Mag ik het recept van die pannekoekjes?![]()
Sowieso bij de slager. Ook Albert Heijn heeft vaak kipgehakt. En anders een kipfilet in de keukenmachine gooien.quote:En waar koop je kipgehakt?![]()
hé dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:43 schreef minilotje het volgende:
Als ik honger heb krijg ik 's morgens anders met gemak een biefstuk weggekauwd hoor. Ik heb altijd veel eetlust als ik wakker word, zelfs al het nog vroeg is. De rest van de dag ook, trouwens.
ja erg hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:35 schreef tonks het volgende:
Alcoholist
Toch wel een beetje een goede rum hè en geen Bacardi of nog erger: Gortersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:33 schreef Qwea het volgende:
ik heb al 6 rum lime verobertik zit nu aan mn 7de
![]()
gesproken als iemand met een waar alcoholprobleem in de ontkenningsfasequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toch wel een beetje een goede rum hè en geen Bacardi of nog erger: Gorters [afbeelding]
Ik zit aan een rum cola op het moment (Captain Morgan black label)![]()
En vanavond ga ik ook een rookgordijn opzetten, oftewel BBQ-en.
Zolang de fles nog vol is heb ik geen probleemquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:55 schreef fok2007 het volgende:
[..]
gesproken als iemand met een waar alcoholprobleem in de ontkenningsfase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |