abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:40:54 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_52088229
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Arcee het volgende:

[..]

In-Grid - Tu Es Foutu
Nee... het is instrumentaal...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:08:35 #152
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52088974
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee... het is instrumentaal...
Dario G - Carnaval de Paris
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_52089271
Ik heb net een preview gezien van de film "Trade". Hierin komt een nummer voor dat me echt heel erg raakte. Ik ben er dus naar op zoek, maar gezien de film voorlopig nog niet uitkomt, is er nog amper iets van te vinden op het internet.
Om niet zomaar iets van de film te verklappen (voor degenen die dat vervelend vinden) heb ik de scene maar in de spoiler gezet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:31:03 #154
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_52089496
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:20 schreef Weopj het volgende:
Ik heb net een preview gezien van de film "Trade". Hierin komt een nummer voor dat me echt heel erg raakte. Ik ben er dus naar op zoek, maar gezien de film voorlopig nog niet uitkomt, is er nog amper iets van te vinden op het internet.
Om niet zomaar iets van de film te verklappen (voor degenen die dat vervelend vinden) heb ik de scene maar in de spoiler gezet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rufus Wainwright - Agnus Dei?

http://www.youtube.com/watch?v=QVC0adz7zaw&mode=related&search=
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_52089605
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:31 schreef biggetje het volgende:

[..]

Rufus Wainwright - Agnus Dei?

http://www.youtube.com/watch?v=QVC0adz7zaw&mode=related&search=
Je bent mijn held! Hoe heb je m gevonden? Had je de film ook gezien?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 00:39:25 #156
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_52089651
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef Weopj het volgende:

[..]

Je bent mijn held! Hoe heb je m gevonden? Had je de film ook gezien?
Ik heb even op youtube naar de trailer gezocht en aan de hand van de comments het nummer gevonden Film niet gezien, maar ziet er wel sterk uit!
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_52094036
Bij radio Donna van onze belgische vrienden, hebben ze een reclame met :

"Donna komt naar Bredene"
D Day

Maar daar hebben ze muziek bij gedaan op tv, en ik weet dat er in de tekst iets met "stars" zit, maar kan niet op de titel komen. Beetje een droge engelse zanggast die dat zingt. Iemand een idee waar ik het ingodsnaam over heb?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_52094113
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bij radio Donna van onze belgische vrienden, hebben ze een reclame met :

"Donna komt naar Bredene"
D Day

Maar daar hebben ze muziek bij gedaan op tv, en ik weet dat er in de tekst iets met "stars" zit, maar kan niet op de titel komen. Beetje een droge engelse zanggast die dat zingt. Iemand een idee waar ik het ingodsnaam over heb?
ik gok gezien de beschrijving op: just jack - starz in their eyes
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52094834
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

ik gok gezien de beschrijving op: just jack - starz in their eyes
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_52095023
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:05 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Het is ook best een leuk nummer.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52095133
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:50 schreef Anyg het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze bedoeld
ja dat is em, bedankt
pi_52095830
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 07:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
MDC - Sunny Trumpets
Yo, dat was 'm
Nee, ik poets geen schoenen =P
pi_52097051
Vast ook al 100x gevraagd, maar hoe heet dat arabisch-achtige dansnummer ookalweer waar onderstaande meneer in meedoet?

-edit- Paar topics terug vond ik het antwoord: Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun

Nu ik toch bezig ben bedenk ik me een ander nummer dat ik al een tijdje zoek. Het is een amerikaans rapnummer, ik geloof dat in de artiestennaam "brothers" zit en in het hele nummer wordt bijna alleen maar gefluisterd. De clip is op een vreemde manier behoorlijk ranzig om te kijken. Een kale neger en één met een onnatuurlijk eng baardje en dreads. Uiteraard zitten er erg veel knappe dames in de clip en het grootste gedeelte van de clip zit die engerd met z'n gouden tanden in het oor van een dame te fluisteren. Zo creepy dat ik hem graag nog eens wil zien

[ Bericht 32% gewijzigd door Nevermind op 04-08-2007 15:00:52 ]
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:38:39 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_52098378
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:08 schreef donroyco het volgende:

[..]

Dario G - Carnaval de Paris
Nee, tis niet echt een bekend nummer, vrees ik

't Is echt vooral een beat en dan af en toe komt er een stuk met accordeon voorbij...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Boks-Chick zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:45:23 #165
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_52098496
quote:
Opzaterdag 4 augustus 2007 14:11schreef Nevermind het volgende:
Vast ook al 100x gevraagd, maar hoe heet dat arabisch-achtige dansnummer ookalweer waar onderstaande meneer in meedoet?:+

[afbeelding]

-edit- Paar topics terug vond ik het antwoord:Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun

Nu ik toch bezig ben bedenk ik me een ander nummer dat ik al een tijdje zoek. Het is een amerikaans rapnummer, ik geloof dat in de artiestennaam "brothers" zit en in het hele nummer wordt bijna alleen maar gefluisterd. De clip is op een vreemde manier behoorlijk ranzig om te kijken. Een kale neger en één met een onnatuurlijk eng baardje en dreads. Uiteraard zitten er erg veel knappe dames in de clip en het grootste gedeelte van de clip zit die engerd met z'n gouden tanden in het oor van een dame te fluisteren. Zo creepy dat ik hem graag nog eens wil zien:P
oeh! die ken ik. Het liedje is inde stijl van een van de liedjes die pharrell met snoop dogg heeft gemaakt, met al dat geklik.

Die waar jij het over hebt is inderdaad creepy. Schiet me wel weer te binnen hoop ik!

Edit: de naam weet ik al weer: de Ying Yang twins. nu nog de titel van het lied. ff youtube kijken
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:47:17 #166
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_52098522
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:45 schreef BrandX het volgende:

[..]

oeh! die ken ik. Het liedje is inde stijl van een van de liedjes die pharrell met snoop dogg heeft gemaakt, met al dat geklik.

Die waar jij het over hebt is inderdaad creepy. Schiet me wel weer te binnen hoop ik!

Edit: de naam weet ik al weer: de Ying Yang twins. nu nog de titel van het lied. ff youtube kijken
en gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI

ying yang twins - wait, the whisper song
lolwut
pi_52098987
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:47 schreef BrandX het volgende:

[..]

en gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI

ying yang twins - wait, the whisper song
Geweldig! Inderdaad is het erg pharell/snoop style, maar door het vunzige van de clip was ik dat al helemaal vergeten Bedankt!

edit- toch niet zo choquerend als in mijn hoofd zat
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:18:09 #168
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_52099019
Jammer dat het de gecensureerde versie is, het origineel is gewoon classic .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:31:15 #169
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_52105111
Ik ben opzoek naar gelijksoortige bands als de Foo Fighters en LIT.

echt van die US rock. Iemand ideetjes?
World domination is my middle name.
pi_52105125
Ik zoek het nummer dat onder de promotiefilmpjes draait voor het formule 1-evenement van Rotterdam.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:36:31 #171
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_52105214
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:31 schreef Daklem het volgende:
Ik ben opzoek naar gelijksoortige bands als de Foo Fighters en LIT.

echt van die US rock. Iemand ideetjes?
Uit de OP:
quote:
# Waar is dit topic niet voor bedoeld?

# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat onder de promotiefilmpjes draait voor het formule 1-evenement van Rotterdam.
Ik verwacht:
Ferry Corsten - The Race (Bavaria City Racing Theme 2007)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:38:15 #172
76787 Mexxus