Nee... het is instrumentaal...quote:
Dario G - Carnaval de Parisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:20 schreef Weopj het volgende:
Ik heb net een preview gezien van de film "Trade". Hierin komt een nummer voor dat me echt heel erg raakte. Ik ben er dus naar op zoek, maar gezien de film voorlopig nog niet uitkomt, is er nog amper iets van te vinden op het internet.
Om niet zomaar iets van de film te verklappen (voor degenen die dat vervelend vinden) heb ik de scene maar in de spoiler gezet.Rufus Wainwright - Agnus Dei?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.youtube.com/watch?v=QVC0adz7zaw&mode=related&search=puurheid zonder vergankelijkheid
Je bent mijn held! Hoe heb je m gevonden? Had je de film ook gezien?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:31 schreef biggetje het volgende:
[..]
Rufus Wainwright - Agnus Dei?
http://www.youtube.com/watch?v=QVC0adz7zaw&mode=related&search=
Ik heb even op youtube naar de trailer gezocht en aan de hand van de comments het nummer gevondenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef Weopj het volgende:
[..]
Je bent mijn held! Hoe heb je m gevonden? Had je de film ook gezien?
ik gok gezien de beschrijving op: just jack - starz in their eyesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bij radio Donna van onze belgische vrienden, hebben ze een reclame met :
"Donna komt naar Bredene"
D Day
Maar daar hebben ze muziek bij gedaan op tv, en ik weet dat er in de tekst iets met "stars" zit, maar kan niet op de titel komen. Beetje een droge engelse zanggast die dat zingt. Iemand een idee waar ik het ingodsnaam over heb?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik gok gezien de beschrijving op: just jack - starz in their eyes
quote:
Nee, tis niet echt een bekend nummer, vrees ikquote:
oeh! die ken ik. Het liedje is inde stijl van een van de liedjes die pharrell met snoop dogg heeft gemaakt, met al dat geklik.quote:Opzaterdag 4 augustus 2007 14:11schreef Nevermind het volgende:
Vast ook al 100x gevraagd, maar hoe heet dat arabisch-achtige dansnummer ookalweer waar onderstaande meneer in meedoet?:+
[afbeelding]
-edit- Paar topics terug vond ik het antwoord:Daler Mehndi - Tunak Tunak Tun
Nu ik toch bezig ben bedenk ik me een ander nummer dat ik al een tijdje zoek. Het is een amerikaans rapnummer, ik geloof dat in de artiestennaam "brothers" zit en in het hele nummer wordt bijna alleen maar gefluisterd. De clip is op een vreemde manier behoorlijk ranzig om te kijken. Een kale neger en één met een onnatuurlijk eng baardje en dreads. Uiteraard zitten er erg veel knappe dames in de clip en het grootste gedeelte van de clip zit die engerd met z'n gouden tanden in het oor van een dame te fluisteren. Zo creepy dat ik hem graag nog eens wil zien:P
en gevonden:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh! die ken ik. Het liedje is inde stijl van een van de liedjes die pharrell met snoop dogg heeft gemaakt, met al dat geklik.
Die waar jij het over hebt is inderdaad creepy. Schiet me wel weer te binnen hoop ik!
Edit: de naam weet ik al weer: de Ying Yang twins. nu nog de titel van het lied. ff youtube kijken
Geweldig! Inderdaad is het erg pharell/snoop style, maar door het vunzige van de clip was ik dat al helemaal vergetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
en gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI
ying yang twins - wait, the whisper song
Uit de OP:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:31 schreef Daklem het volgende:
Ik ben opzoek naar gelijksoortige bands als de Foo Fighters en LIT.
echt van die US rock. Iemand ideetjes?
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Ik verwacht:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek het nummer dat onder de promotiefilmpjes draait voor het formule 1-evenement van Rotterdam.
Muse - Map of The Problematique.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:31 schreef rudolphius het volgende:
Ik zoek het nr wat in het volgende filmpje op de achtergrond draait:
http://www.dumpert.nl/mediabase/22456/88eda2c2/index.html
Het klinkt een beetje als Muse, maar ik durf niet te zeggen dat t Muse is, omdat ik ook niet weet welk nummer het dan zou moeten zijn. Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |