nakatomi - children of the nightquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Ik zoek een nummer, hij stond op zo'n video van Gabbertje, ofzo.
Het was iets met bronskleurige of goudkleurige kinderen.
Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!
Die heb ik ook nog bekeken of er brons- of goudkleurige kinderen in voorkwamen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:57 schreef Captain_Redbeard het volgende:
nakatomi - children of the night![]()
Onthouden voor als iemand wat vraagt over doorschijnende kledingstukken...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:06 schreef Arcee het volgende:
Net als Nakatomi - Sing, trouwens.
Klinkt meer als Chumbawamba - Tubthumping ("I get knocked down")quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:36 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wie weet wie de tune van het WK voetbal in Frankrijk van 1998 gemaakt heeft?
Er komt iets voor in de trent van: "I get no doubt"![]()
The Fratellis - Chelsea Daggerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Troel het volgende:
Iemand een idee van wie dat tadada tadada tadadadadadada deuntje is van de nieuwe peugeot 207 reclame?
Op geen van beide reclamesites kan ik hem terugvinden.
Jesus, is dat nummer nu nog niet dood? Ben benieuwd hoevaak ie nu weer gevraagd gaat worden.quote:
Komt me ver weg wel bekend voor, maar ik ben van discogs niets wijzer geworden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek een liedje wat zo'n, ik gok, 7 jaar geleden op televisie was.
Het was een soort trance dance achtig nummer met een meisje op een schommel.
Het heette geloof ik iets met 'Lava', maar dat weet ik niet zeker.
Laava - Wherever You Arequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:56 schreef Ontopic het volgende:
Ik zoek een liedje wat zo'n, ik gok, 7 jaar geleden op televisie was.
Het was een soort trance dance achtig nummer met een meisje op een schommel.
Het heette geloof ik iets met 'Lava', maar dat weet ik niet zeker.
Zal wel meevallen, die reclame loopt al een tijdje, en iedereen kent 't nummer inmiddels wel, op een enkeling na.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef bartrid het volgende:
[..]
Jesus, is dat nummer nu nog niet dood? Ben benieuwd hoevaak ie nu weer gevraagd gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |