Zo te zien kwam hij als eerste de kleren van Nick tegenquote:Op zondag 29 juli 2007 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vervolg dan maar
.....
aangekomen bij pepijn, staat ie poedelnaakt![]()
in de tuin te klussen
na snel wat aangetrokken ging de tuindeur open
.....
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmmz ff close-upje
[afbeelding]
schaamrandje nog![]()
genoeg voor een aantal rondjes kbh
of kunnen we beter overgaan tot zoiets
[afbeelding]
n00b met je schaamrandquote:Op zondag 29 juli 2007 15:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmmz ff close-upje
[afbeelding]
schaamrandje nog![]()
genoeg voor een aantal rondjes kbh
of kunnen we beter overgaan tot zoiets
[afbeelding]
Doe's niet zo schijnheilig pr0quote:Op zondag 29 juli 2007 15:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet utmoeten we maar vaker doen, kan ik een beetje oefenen
:^ ik zoeken naar het nummertjequote:
Waar heb je deze keer de troep gedumpt, je zusjes kamer?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
:^ ik zoeken naar het nummertje
nu weer terug te tuin inbijna klaar voor vandaag
straks pics van de zooi die het weer opgeleverd heeft
quote:
quote:Had je trouwens ook gezien dat ik bijna de berm inreed @ snelweg?Dat stukje dat we niet wisten welke kant we op moesten, was niet aan het opletten, keek achterom naar jou en ineens zat ik al op de mini redresseerstrook
![]()
![]()
![]()
+ vetprobquote:Op zondag 29 juli 2007 16:21 schreef hicham het volgende:
Stoere helm hoor, met je toerruit en toerjas![]()
Heeft wel wat!quote:Op zondag 29 juli 2007 16:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Stoere helm hoor, met je toerruit en toerjas![]()
neequote:Op zondag 29 juli 2007 16:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar heb je deze keer de troep gedumpt, je zusjes kamer?
Coniveren.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:09 schreef ikookhier het volgende:
Zo weer klaar met die kut haag
[afbeelding]
Een kleine hectarequote:Op zondag 29 juli 2007 18:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Coniveren.? Hoe schrijf je die rommel
Grote tuin denk makker.![]()
Je gaat batsen in en tuinquote:Op zondag 29 juli 2007 18:14 schreef -XX- het volgende:
Wat een toeval.Look up! !!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Dat ownd!!!!!!! Dan komen er van die lieve egeltjes rondsnuffelen en om melk zeuren.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een kleine hectarejammer van het gras/heg/bomen/enz...
![]()
Van melk worden ze ziek en gaan ze doodquote:Op zondag 29 juli 2007 18:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat ownd!!!!!!! Dan komen er van die lieve egeltjes rondsnuffelen en om melk zeuren.![]()
das een aardige tuinquote:Op zondag 29 juli 2007 18:18 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een kleine hectarejammer van het gras/heg/bomen/enz...
![]()
doen ze hier ookquote:Op zondag 29 juli 2007 18:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat ownd!!!!!!! Dan komen er van die lieve egeltjes rondsnuffelen en om melk zeuren.![]()
quote:Wel ging ik de kuikentjes niet hakken!!!!!!!
quote:Op zondag 29 juli 2007 19:01 schreef -XX- het volgende:
Ja okeee, die zin klopt niet.![]()
![]()
Ik ging de kuikentjes niet hakken.
Ga je toch ff op YouTube geluidsfragmenten zoeken van verschillende merken dempersquote:Op zondag 29 juli 2007 19:36 schreef ikookhier het volgende:
Men ik hou het niet meer![]()
![]()
![]()
Z750
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit de heletijd foto's/video's te kijken![]()
stuiter stuiter stuiter stuiter stuiter stuiter
![]()
dusss
nu weer even kalm![]()
![]()
Jij dacht dat ik dat nog niet gedaan hadquote:Op zondag 29 juli 2007 19:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ga je toch ff op YouTube geluidsfragmenten zoeken van verschillende merken dempers![]()
Inruil iddquote:Op zondag 29 juli 2007 19:46 schreef hicham het volgende:
Wat ga je eigenlijk met de ZR7 doen, inruilOf heb ik daar weer overheen gelezen
Hoezo krijg je het je bek niet meer inquote:Op zondag 29 juli 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
Tering kan ik weer dat bier van me beeldscherm halen.
Dan moet je ook niet op je huig drukken.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:05 schreef Geerd het volgende:
Tering kan ik weer dat bier van me beeldscherm halen.
Dat probeerde ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:09 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoezo krijg je het je bek niet meer in![]()
Het blijft altijd Zoeken he! Geerdquote:
http://www.resistancefallofman.com/quote:
Wat een schijtspel!quote:
Das een yamahaquote:
Vanwaar die definitieve KTM ommezwaai eik, je wou toch nog 4 cilinder proberen?quote:Op zondag 29 juli 2007 22:12 schreef Snelwagen het volgende:
690 prestige wordt het sowieso, akrapovic uitlaat niet. Alleen dempers kost maar iets van ¤850,- maar ziet er dan niet uit. En volledig systeem kost ¤2000,- en dat wordt me eigenlijk iets te gek. Das 1/5 van de prijs van de motor![]()
Dus ff iets anders kijken
Zoiets lijkt me wel wat....
Wat is er mis met Den_Haag? Zo vaak komt ie hier nou ook weer nietquote:Op zondag 29 juli 2007 18:09 schreef ikookhier het volgende:
Zo weer klaar met die kut haag
Heeft evolver86 uit het SZR topic nog steeds een SZR?quote:Op zondag 29 juli 2007 17:50 schreef -XX- het volgende:
Haha yes yessssss nice!
Ik krijg zinnnnnnnn!
Om mijne ook te pimpen. hihi.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
KUS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
YES YESSSS das ist gut!!!!!!! WUNDERFUlllLLl
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met die 690 kan ik wel meeten denk ik hoor. iig in de motormagazine staat dat kruissnelheden van 150 te doen zijn. Hij heeft een top van 190, dus snelweg kan die wel tegen.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:22 schreef hicham het volgende:
Vond het wel raar eigenlijk, dat mijn snelgas niet op de motor paste en dat Suzuki kennelijk weinig speling fabrieksaf op de gaskabel plempt... bedenk me net ineens in een helder moment dat ik natuurlijk een breder stuur heb
Hoef ik deze nacht niet meer wakker te liggen
[..]
Vanwaar die definitieve KTM ommezwaai eik, je wou toch nog 4 cilinder proberen?Of doe je dit om een goede reden te hebben niet met ons te meeten
En ligt het aan mij of post je opvallend vaak motorchicka's![]()
Vraag wel aan mn dealer of ze dat kunnen bestellen. Want prijs valt me meequote:Hello ,
thank you very much for your interest in our products. Pictures (details) can be seen on www.wings.si
Here are the prices (including 2 different sets of dB-killers) for 690 SM (07- ):
- oval Titanium mufflers (pair) without carbon end caps………..490.-EUR
- oval Titanium mufflers (pair) with carbon end caps………………..530.-EUR
- NOS* Titanium mufflers (pair) without carbon end caps……..550.-EUR
- NOS* Titanium mufflers (pair) with carbon end caps………………594.-EUR
Wings silencers can be ordered directly from us only. That's quaranty for the lowest prices.
Shipping costs are 45.-EUR for regular post. It takes approximate 8-14 days. Shipment is insured but not trackable.
By FedEx it takes 2-3 days, it cost 125.-EUR. It's insured and trackable.
Cash on delivery or paying with credit cards is unfortunately not possible so the only option left is the bank transfer which is the most secure anyway. It can be done at any bank. If you decide to order I will send you all details.
I will gladly answer any additional questions you may have so please don't hesitate to ask.
Best regards,
Marovic Gorazd
Vrijdag in de hoogste stand gedaanquote:
Jij hierquote:Op maandag 30 juli 2007 00:28 schreef Geerd het volgende:
Je hebt gelijk ff die rust pakken.
Netjesquote:Op maandag 30 juli 2007 01:37 schreef Geerd het volgende:
ja cker.
Moet je niet pittenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:59 schreef Geerd het volgende:
Ohw jawel
ik wel maar moet nog tot 3 uur wachten van de zustersquote:Op maandag 30 juli 2007 02:09 schreef Geerd het volgende:
pitten zitten in vruchten en fruit enzo daar hou ik nie zo van.
Sinds mijn ouders weer thuis zijn van een 2 wekeljikse afwezigheid probeer ik weer te wennen aan normale lurk tijden, maar dat wil nog niet echt lukkenquote:
Zusters??quote:Op maandag 30 juli 2007 02:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ik wel maar moet nog tot 3 uur wachten van de zusters![]()
Die hebben ze me al afhandig gemaaktquote:
Hou meer van colaquote:Op maandag 30 juli 2007 02:12 schreef Geerd het volgende:
Biertje?
Ben gewoon thuisquote:Op maandag 30 juli 2007 02:15 schreef Geerd het volgende:
Tering blijft er ook niks leuks meer over dan met het in het ziekenhuis lichen.
quote:
Zuster.....quote:Op maandag 30 juli 2007 03:09 schreef Geerd het volgende:
Nee je moet zoiets ook laten doen.
strak planquote:Op zondag 29 juli 2007 20:42 schreef Roderick2085 het volgende:
ben alvast dingen aan het zoeken voor komende blade ombouw onder voorbehoud van geslaagde proefrit ed
superbike stuur kit kost gewoon 300 euro![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mogge.. wat mij weer overkomen is....![]()
Leen ik van het weekend mijn auto uit aan twee motormaatjes die in de buurt een broodjes kebab gingen halen.. .. rijden ze helemaal Hoogvliet uit, naar Spijkenisse.![]()
Die ene met de baard wilde nog een broek van mij lenen, want anders dachten ze in de winkel vast dat hij homo was
--> twee mannnen die uit een auto stappen, en een leren broek aanhebben...![]()
![]()
WB: het klonk alsof jullie de boel aan het afbreken warenquote:En terwijl ik druk aan het sleutelen ben ik de woonkamer worden er allemaal foto's op mijn bureaublad geplemt, en spelen ze met de minibike van Nick. Kwam er pas later achter allemaal.
Heftig hÔr.![]()
![]()
Valt wel mee.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:38 schreef bvvt het volgende:
Zijn er nog dingen die ik heb gemist die van enig belang zijn?
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Met recht een vd beste meets van het jaar te noemen![]()
![]()
![]()
Damn, you are quick.quote:Op maandag 30 juli 2007 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:quick-edit
hopelijk staan er geen fliters @ Spijkenisse
Idd, alles voor die ene fotoWquote:WB: het klonk alsof jullie de boel aan het afbreken waren![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is er mis met Den_Haag? Zo vaak komt ie hier nou ook weer niet
sjeah..hiesj was ook de boel aan het afbreken in je slaapkamerquote:Op maandag 30 juli 2007 10:30 schreef Worldbeater het volgende:
Idd, alles voor die ene fotoW![]()
, of valt er nog meer te ontdekken...
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
teamwork![]()
Een smiley vergeten te quoten, dat doe je.quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Deze week de lessen plannen voor het AVD. 4 september hoop ik klaar te zijn met alles.
Van de week gaat de Trident -met lekke radiator- in de peilingsverkoop@MF / sleutelprijs.quote:Heeft WB tegen die tijd de Triumph klaar?![]()
Ik snap er niets van.quote:
Ben de smileys nu niet vergetenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een smiley vergeten te quoten, dat doe je.
Dat zou mooi zijn.![]()
Van de week gaat de Trident -met lekke radiator- in de peilingsverkoop@MF / sleutelprijs.![]()
Ondertussen even door zoeken voor een oplossing of een nieuwe radiator.
(nog niet gekeken waar het lekje eigenlijk vandaan komt, wellicht gewoon te lassen/solderen/ of pakking)
quote:Op maandag 30 juli 2007 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
strak planfighter bouwen dus
sjeah, dat kost nu eenmaal duur
quote:Op maandag 30 juli 2007 09:37 schreef Worldbeater het volgende:
Mogge.. wat mij weer overkomen is....![]()
Leen ik van het weekend mijn auto uit aan twee motormaatjes die in de buurt een broodjes kebab gingen halen.. .. rijden ze helemaal Hoogvliet uit, naar Spijkenisse.![]()
Die ene met de baard wilde nog een broek van mij lenen, want anders dachten ze in de winkel vast dat hij homo was
--> twee mannnen die uit een auto stappen, en een leren broek aanhebben...![]()
![]()
En terwijl ik druk aan het sleutelen ben ik de woonkamer worden er allemaal foto's op mijn bureaublad geplemt, en spelen ze met de minibike van Nick. Kwam er pas later achter allemaal.
Heftig hÔr.![]()
![]()
foto's:quote:T.K. honda fireblade
Bouwjaar 1998
k.m.stand 28000km
Kuip kapot,achtervelg deuk in,kont beschadigd.
Voorpoten goed,frame goed,achterbrug goed,motorisch goed.
Zelf ongeval mee gehad.
Foto,s kan ik via e-mail sturen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 08:56 schreef -XX- het volgende:
Vannacht rondom 3.00 dacht ik echt even dat IOH op me raam stond te rammen! Ik werd er wakker van!!!
Damn wat een hagel.![]()
Hazelstenen zo groot als pinkponkballen!![]()
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 11:20 schreef Den_Haag het volgende:
Geef ff een seintje wanneer het zover is?
Ma-di-wo. In de avonden. Ben wel aan het sleutelen op dat moment of tussendoor.quote:En heb je van de week een keer tijd voor mij om langs te komen?
ik heb een kleine tuin, maar wel veel egelsquote:Op zondag 29 juli 2007 18:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vanguh!quote:Op maandag 30 juli 2007 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ma-di-wo. In de avonden. Ben wel aan het sleutelen op dat moment of tussendoor.
Maar even passen op de Trident/Trophy en een bakkie moet kunnen.Mail maar voor GSM nummer.
![]()
Donderdag ben ik rond 14.30 in Zoeterwoude, en na 15.30 op circuitpark Zandvoort tot en met 20.00 ofzo.![]()
2009 nog welquote:
Reng!Deng!RENGDENGDENG!! Dat kan niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:18 schreef Snelwagen het volgende:
Net ff grasgemaaid bij zo'n vrouwtje, ging het regenen. Zegt ze ik zou maar stoppen. Straks wordt je geëlektrocuteerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De radiator zit ook niet goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:33 schreef Roderick2085 het volgende:
2009 nog wel
maarre, lijken die poten nou krom of hoort dat voorwiel zo dicht op de rest te staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reng!Deng!RENGDENGDENG!! Dat kan niet.
Het is zo'n elektro maaiertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., niet 1 of andere bosmaaier van stihl
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
De wereld vervaagt..quote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Snelwagen het volgende:
Het is zo'n elektro maaiertje, niet 1 of andere bosmaaier van stihl
![]()
het gaat de verkeerde kant op tegenwoordigquote:Op maandag 30 juli 2007 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De wereld vervaagt..
Twee weken geleden hadden we in de werkplaats nog een diesel heftruck van Carter Pillar.![]()
![]()
![]()
Kan ik niet goed zien op de foto, ook kan ik niet zien of het frame recht isquote:Op maandag 30 juli 2007 14:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
2009 nog wel
maarre, lijken die poten nou krom of hoort dat voorwiel zo dicht op de rest te staan
Openbaar via Marktplaats dusquote:Op maandag 30 juli 2007 15:12 schreef Rib-i het volgende:
Kan ik niet goed zien op de foto, ook kan ik niet zien of het frame recht isWat is de vraagprijs
Anders via mail
2200quote:Op maandag 30 juli 2007 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Openbaar via Marktplaats dus, de vraagprijs is ¤2.200,00.
![]()
Ik ging alleen kijken of het geen maatje betrefde uit de regio.![]()
En ja alleen irl kan je het pas echt goed zien.
Is bij jou in de buurt.![]()
Weinig kilometers. In theorie dan.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 14:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Reng!Deng!RENGDENGDENG!! Dat kan niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De radiator zit ook niet goed.
foto's via mail gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan hem ook wel ff vragen wat er gebeurt is
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kan ik niet goed zien op de foto, ook kan ik niet zien of het frame recht isWat is de vraagprijs
Anders via maildat dusquote:Op maandag 30 juli 2007 15:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Openbaar via Marktplaats dus, de vraagprijs is ¤2.200,00.
![]()
Ik ging alleen kijken of het geen maatje betrefde uit de regio.![]()
En ja alleen irl kan je het pas echt goed zien.
Is bij jou in de buurt.![]()
advertentie
ben alweer te laat met de linkquote:Op maandag 30 juli 2007 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Weinig kilometers. In theorie dan.![]()
Maar ja, als verder letterlijk alles recht/lekvrij is geen slechte optie.
hmm, zoveel dacht ik weer nietquote:Met 500 euro er af.![]()
Ligt eraan wat je ermee doet maar de vraagprijs is te hoog voor motorhandelarenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ben alweer te laat met de link
en dat dacht ik ook
[..]
hmm, zoveel dacht ik weer nietmaar ik heb dan ook niet echt een idee wat die dingen waard zijn
streetfighter bouwenquote:Op maandag 30 juli 2007 16:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee doet maar de vraagprijs is te hoog voor motorhandelarenDie zullen er hoogstens de helft voor geven
hmm... is misschien wel een optiequote:Een keertje kijken voor leedvermaak is ook een optie![]()
Dan moet je een rekensom wat je streetfighter mag kostenquote:
quote:[..]
hmm... is misschien wel een optie![]()
GS500 = 325quote:Op maandag 30 juli 2007 16:16 schreef Rib-i het volgende:
Een keertje kijken voor leedvermaak is ook een optie![]()
# ophalen Fireblade met auto+aanhanger, 325 kilometer / 1:10 x 1,349 ¤ 34,84quote:Op maandag 30 juli 2007 17:15 schreef Rib-i het volgende:
Dan moet je een rekensom wat je streetfighter mag kosten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
foto's laten de achterkant niet echt duidelijk zien, maar zo te zien hoeft daar niks aan te veranderen om hem rijdbaar te maken, komt het op superbike stuur, lamp, spiegels moet nieuw slot en hoes en wat ander spul hebben komt uit op zo'n 700 euri's... dan nieuwe velg + achterband kan ik zo snel niet echt een prijs voor vinden en dan wat knippers...quote:Op maandag 30 juli 2007 17:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan moet je een rekensom wat je streetfighter mag kosten
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2007 17:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
GS500 = 325kilometer / 1:20 x 1,349 = ¤ 22 en drie vier uur rijden.
![]()
quote:[..]
# ophalen Fireblade met auto+aanhanger, 325 kilometer / 1:10 x 1,349 ¤ 34,84
# met een kolomboor een (cross)stuurtje erop plempen wat iemand anders over heeft, meerkosten ¤0,00
# the magic lamp van TellSell, prijs NU voor twee stuks, eentje voor in het toilet, ¤24,95![]()
El Cheapo!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kan het ook overdrijven
maar je vergeet wel de huur aanhanger a kleine 20 euri's voor een dag![]()
Hier in de FOk! MC te leen.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:je kan het ook overdrijven
[sub]maar je vergeet wel de huur aanhanger a kleine 20 euri's voor een dag
Tiet voor verse olie..quote:Op maandag 30 juli 2007 17:42 schreef -XX- het volgende:
Ik heb er al bijna 2000 km op zitten sinds ik me bike heb.![]()
![]()
![]()
![]()
bij jou... komt er nog meer benzine geld bij voor de omwegquote:Op maandag 30 juli 2007 17:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hier in de FOk! MC te leen.![]()
Auto met trekhaak kan ik toch ook niet beoordelen vanaf hier.![]()
Ben ik zaterdagavond na bijna dertien uur sleutelen nu een imbus vergeten aan te draaien.![]()
![]()
[afbeelding]
En het tweede boutje zit er helemaal niet in, want daar moest ik eerst een moer extra voor kopen.
Maar ja, heb maar maximaal 220 km/u gereden. En de belangrijkste bouten had ik driedubbel gecheckt.![]()
Bovendien vond ik 180/190 meestal wel zat zonder kuipruitje,
maar reed Hicham op zijn achterwielgewoon van mij weg.
![]()
![]()
[..]
Tiet voor verse olie..![]()
![]()
Ja, omrijden was zeker een punt waar ik heel even aandacht bij de koekblikberekening.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:51 schreef Roderick2085 het volgende:
bij jou... komt er nog meer benzine geld bij voor de omweg
auto met trekhaak rijd m'n pa wel
en vervolgens 220km heen en terug om hem terug te brengenquote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, omrijden was zeker een punt waar ik heel even aandacht bij de koekblikberekening.
Maar gelijk meenemen op de paintball meetwas ook een optie.
![]()
Anyway, tijd voor [afbeelding].![]()
220x1,349 = nog net geen 30 euro. Bij twee dagen voordeliger.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef Roderick2085 het volgende:
en vervolgens 220km heen en terug om hem terug te brengen
Sommige vrienden kun je beter kwijt dan rijk zijnquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door hicham op 30-07-2007 18:32:16 (Shit, te laat... nu zit er een edit bericht bij :() ]
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
220x1,349 = nog net geen 30 euro. Bij twee dagen voordeliger.![]()
![]()
Maar wij hebben strand.Combinatieritje x 15(x2) km x1,349= ¤4,00 excl. consumpties en extra olieverbruik.
![]()
WB![]()
Maar hebben jullie ook een homostrand?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:44 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wij hebben ook strand
niet aan de zee... en het strand zuigt ook best wel, maar we hebben wel strand
voor zover ik weet nietquote:Op maandag 30 juli 2007 18:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar hebben jullie ook een homostrand? [afbeelding]
quote:
Neehoor, alleen nog verkeersdeelnamequote:Op maandag 30 juli 2007 19:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
voor zover ik weet niet
[..]
nog 2 te gaan
Almere, valt dat nou onder Noord Holland, of is het Utrecht.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verkeerde topic.![]()
Motorrijlessen, deeltje 7! met luie lessers :')
![]()
Kom maar terug als je groot bent.quote:
Subframe zo te zien krom, achtervelg vermoedelijk beschadigd (omdat de band lek is)quote:Op maandag 30 juli 2007 11:57 schreef Roderick2085 het volgende:
had mail gestuurd naar een schade blade op marktplaats, stonden namelijk geen foto's bij....
advertentie:
[..]
foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik geloof er dus echt geen flikker van dat die poten nog recht zijn als ik die foto's zo zie
beetje jammer... nog ff doorzoeken dus
Ook grappigquote:Nou ......, gefeliciteerd de KTM Prestige is besteld en wordt volgende week hier afgeleverd.
Vroegah was het allemaal viagra wat de klok sloeg, beginnen ze nu ook al specifieke markten te targetten?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:14 schreef Snelwagen het volgende:
Kreeg net zomaar een mailtje
[..]
Ook grappig![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vroegah was het allemaal viagra wat de klok sloeg, beginnen ze nu ook al specifieke markten te targetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Lekker weertje dr bijquote:
Haha jaaa was wel redelijkquote:
achtervelg heeft een deukquote:Op maandag 30 juli 2007 20:16 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Subframe zo te zien krom, achtervelg vermoedelijk beschadigd (omdat de band lek is)
Zitten er deuken in het frame ? Radiator ophanging afgebroken of ophanging van frame gebroken.
Achterbrug niet beschadigd (krassen) ?
tis een gok![]()
ik heb nog wel hogere res foto's als dat het gemakkelijker maaktquote:T.K. honda fireblade
Bouwjaar 1998
k.m.stand 28000km
Kuip kapot,achtervelg deuk in,kont beschadigd.
Voorpoten goed,frame goed,achterbrug goed,motorisch goed.
Zelf ongeval mee gehad.
Foto,s kan ik via e-mail sturen.
feliquote:
Dude, wtfquote::edneglov teh yekciM_hcnuP_enO feehcs 42:22 7002 iluj 03 gadnaam pO![]()
jeH
reel ni un sirf tseb
eem ejterrebc
nedereg ff goT
Newbies ftwquote:Op maandag 30 juli 2007 22:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha jaaa was wel redelijkWel omwijsssssss veel zijwind af en toe
hangen!
En soms wat regenbuien op meine kopfmaaaaar voor de rest heerlijk zonnetje..soms
![]()
![]()
Poserquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Dude, wtf
[..]
Newbies ftwdiehards ftw.
Weet nog dat ik op m'n dooie 25kW bandit 600 << ppffrrtin de regen ging rijden voor de lol [afbeelding]
quote:Op maandag 30 juli 2007 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet nu hoe een quick service werkt bij de dealer.![]()
Zaterdag de remblokken op de rechterschijf gemonteerd in een kwartier.
Terwijl OPM zat te wachten op de bank. Verder niks schoongemaakt of nagekeken..
Maar wel nieuwe blokken er op!![]()
Vanavond ging de linkerkant op de normale WB manier.![]()
Zuigers er uit pompen, schoonmaken, nakijken, glijpennen gangbaar maken met schuurpapier, de remzuigers nog eens netjes met chroompoets gladder maken, nalopen met WD40... invetten wat vet moet.. tussendoor treuzelen met de rand vd remschijf polijsten..
21/2 uur staat er dan voor.![]()
![]()
Ik had nog zoveel meer willen doen. Morgenavond weer.![]()
Gisteren nog naar een huisje gekeken, stond een garage bij, apart te koop.
Dus ik zei: ik wil dit huis alleen MET de garage'Barts sleutelservice, klaar terwijl u wacht .. in 13 uur'.
![]()
carter pillar? cattarpillar, heb ik nog schoenen vanquote:Op maandag 30 juli 2007 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De wereld vervaagt..
Twee weken geleden hadden we in de werkplaats nog een diesel heftruck van Carter Pillar.![]()
![]()
![]()
Nu een elektrische van Doosan.![]()
Geen stank is wel een voordeel. En het rijdt wel lekker stil.![]()
Levensgevaarlijk.![]()
Remblokken = ¤53 / montage quickfit ¤20 / montage luxe ¤200.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:33 schreef Roderick2085 het volgende:ben ik benieuwd wat voor uurloon je gaat vragen
150 is dan ook breed zat met 155 kilo.quote:
Heb je een burn outje gemaakt ofzoquote:
Hebben alleen srad's die bolle kont dan? Wel mooi vind ik jahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:01 schreef fs180 het volgende:
srads zijn ganz geyls ja
wel goed lezen hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb je een burn outje gemaakt ofzo, dikke streep op die band. En wat WB Hicham zegt, die ketting ziet wel erg pips.
whoopsquote:
Ik zag vanmiddag een Blade met een Suzuki kontje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef Snelwagen het volgende:
Hebben alleen srad's die bolle kont dan? Wel mooi vind ik jah, srad staat toch alleen voor het ram air systeem ofnie?
quote:Suzuki Ram Air Direct.
Dit is een luchtinlaatsysteem van Suzuki motorfietsen met drukruimte (airbox) onder de tank. SRAD werkt als Kawasaki’s Ram Air System. Door gaten in de kuip wordt lucht met kracht in de airbox gebracht. Door de overdruk die hierdoor ontstaat komt ook meer lucht (dus zuurstof) in de cilinders waardoor het motorvermogen toeneemt.
SRAD is de opvolger van DAIS op de Suzuki GSX-R 750 vanaf 1996. Suzuki was de eerste die met metingen van de vermogenstoename kwam. Het bleek tot 200 km/uur nauwelijks winst op te leveren (max. 2 %). Bij 270 km/uur was de winst 3,5 %, waardoor de motor 3 km harder liep. Wel moet gesteld worden dat bij de “normale” manier van lucht aanzuigen dezelfde motor waarschijnlijk ca. 6,5 % vermogen verloren zou hebben als gevolg van vacuüm en warmte achter het motorblok, zodat de totale winst toch nog 10 % is.
Ik let alleen op mijzelf. Schaamrandjes.. ketting smeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:09 schreef Snelwagen het volgende:
Mijn welgemeende excuses voor het verkeerd benamen van El presidente![]()
Leuke vormen heeft dat tankje op de bovenste foto, was me nooit opgevallenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef -XX- het volgende:
Ijmuiden; zonnig. JA hicham...MOOI WEER!!!!!!!!!!....maar toen...
[afbeelding]
Tussen Bodegraven en Nieuwkoop () ??? storm! en regen. En owja, vliegende pampers!
![]()
Wel leuke shotjesmaar...wtf, beide kanten zit een lemstra stickertje.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Ik ben niet vies van een beetje Nieuwkoopse bodem!
[afbeelding]
GENOEG ONZIN...!
Dat was mijn verslagje van vandaag.![]()
Correctie, gave picsquote:
Jij vind een bobbel in je kruis wel prettig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Leuke vormen heeft dat tankje op de bovenste foto, was me nooit opgevallen![]()
. Onderste foto ook leuke vormen btw
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag een Blade met een Suzuki kontje.![]()
Wel het platte alternatief .. leek ineens de voorkant erg bol.![]()
[..]
[..]
Ik let alleen op mijzelf. Schaamrandjes.. ketting smeren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij vind een bobbel in je kruis wel prettig.![]()
Ik denk dat XX er niet zo mee zit die stopt hem wel weg.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik neem niet aan je dat er last van hebt als je dr op zit![]()
Biertje?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat XX er niet zo mee zit die stopt hem wel weg.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:43 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naar dromen land, nog een klein weekje wachten![]()
![]()
Ff een berichtje van MFquote:[message=7684575,noline]KTM_driver schreef op 30 juli 2007 @ 23:36[/message]:
uuh? weet niet goed welk stekkertj jij bedoeld..
ik heb die van het achterlicht.. die is tog niet voor de ontsteking
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hebben alleen srad's die bolle kont dan? Wel mooi vind ik jah, srad staat toch alleen voor het ram air systeem ofnie?
So fakking nicequote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:43 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Naar dromen land, nog een klein weekje wachten![]()
![]()
He! Bazziek jij hierquote:
Alleen nu houden jullie bijna handje vast.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf half jaar later exact dezelfde pic![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:24 schreef Worldbeater het volgende:
Alleen nu houden jullie bijna handje vast.![]()
Zelf maken, duurt alleen ff.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:negroM
ben zoekende naar een baby plaatje/pic die rammelt op een rekenmachien; is voor jubilerende fin.dir.iemand die weet waar ik het beste kan kijken
Nee, vergat hem te posten in de haast.quote:duurde 3 dgn voordat je op deze kon komen
ik heb irl mogen aanschouwen dat we hier pr0's hebbenquote:
ik zie wel dat rib&makkakie eerderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:44 schreef Worldbeater het volgende:
En zie je dat Bazziek met zichzelf speelt op die eerste pic......![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:48 schreef Worldbeater het volgende:
Vanaaf kan ik eventueel shoppen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier een calculatortje tussen de vinger plempen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik heb irl mogen aanschouwen dat we hier pr0's hebbenmet paint gaat dat niet lukken vrees ik
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:09 schreef Worldbeater het volgende:
Hier een calculatortje tussen de vinger plempen?![]()
Edit en een bril dan.
Veul grappiger kan niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dan zoek ik ook nog een opaatje scheurend op een kartcartoon mag ook
[afbeelding]
is ook zoquote:
zoietsquote:En bij die baby teken je met een fineliner maar een brilletje.![]()
![]()
-XX-quote:-XX- kan trouwens leuke cartoons maken!!![]()
![]()
![]()
-XX-!!
Als je een houten reet hebt best een leuke oldskool fiets.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:00 schreef Den_Haag het volgende:
Leuk fietsje dit:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/171082
redelijke prijs?
Zit de hele dag op me reet, veel slechter dan de stoelen hier kan het toch niet zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:02 schreef Worldbeater het volgende:
Als je een houten reet hebt best een leuke oldskool fiets.
Veel nieuw spul, alleen FZR zijn meestal wel oliebootjes.
![]()
Wtf!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veul grappiger kan niet.![]()
![]()
![]()
En bij die baby teken je met een fineliner maar een brilletje.![]()
![]()
-XX- kan trouwens leuke cartoons maken!!![]()
![]()
![]()
-XX-!!
Ik heb wat tegen inhoudsloze tvp's, maar doe dat maar gewoon weer voortaan.quote:
Stel je met die stoel maar eens 120 km/u en sportieve vering voor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:10 schreef Den_Haag het volgende:
Zit de hele dag op me reet, veel slechter dan de stoelen hier kan het toch niet zijn.
De directeur kwam hier op een werkplek de Email checken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Wat is het stil opeens
NeeeJ.. aan het werk, en Hi-res graag!quote:
Toch lieV dat ze je 2,5 uur laten uitslapen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:27 schreef Snelwagen het volgende:
Moggûh, wordt ik vanochtend om 9 uur wakker gebeld, ja Tiemen je moest om half 7 beginnen. Was misschien een beetje onduidelijk. Maar maakt niet uit. Je was toch dubbel ingeroosterd
. Niet echt een slimme actie, gewoon denken dat ik vanmiddag moest werken
![]()
Koop die van OPMquote:Op maandag 30 juli 2007 17:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
foto's laten de achterkant niet echt duidelijk zien, maar zo te zien hoeft daar niks aan te veranderen om hem rijdbaar te maken, komt het op superbike stuur, lamp, spiegels moet nieuw slot en hoes en wat ander spul hebben komt uit op zo'n 700 euri's... dan nieuwe velg + achterband kan ik zo snel niet echt een prijs voor vinden en dan wat knippers...
geloof dat ie dan iig rijdbaar is
moet in principe dus kunnen met een budget van 4k
maar ik ben Nederlander EN student, dus hoe goedkoper hoe beter
[..]
[..]je kan het ook overdrijven
maar je vergeet wel de huur aanhanger a kleine 20 euri's voor een dag
Ja dat dan weer wel, daarna wilde ik nog ff slapen. Gaat de huistelefoon, belt mn minst favorieten tante, en in de telefoon boven staat ze nog niet geprogrameerd als niet opnemenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch lieV dat ze je 2,5 uur laten uitslapen?![]()
![]()
![]()
quote:
Die marcel van drunen die kan dat welquote:
Hi resquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen inhoudsloze tvp's, maar doe dat maar gewoon weer voortaan.
Straks ga ik mij nog zorgen maken.
Maar het kwam mede door je post gisteren, is er nog wat gebeurt, en daarna niet meer reageren.
Dat gebeurt anders nooit een complete werkdag.![]()
[..]
Stel je met die stoel maar eens 120 km/u en sportieve vering voor.![]()
[..]
De directeur kwam hier op een werkplek de Email checken.![]()
En ik heb een krantje gelezen op het toilet.![]()
[..]
NeeeJ.. aan het werk, en Hi-res graag!![]()
![]()
![]()
[..]
Toch lieV dat ze je 2,5 uur laten uitslapen?![]()
![]()
![]()
Die van OPM is ook nog niet afquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zelf doen is veul leukerdenk ik
zelf doen
OPM heeft geen bladequote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die van OPM is ook nog niet af
Kan je nog genoeg aan sleutelen
Als'tie daarna nog doorreed.quote:
Maakt niet uit hoe je het schrijf, de eerste twee sites bij Google zijn gelijk.quote:
Donderdag circuit knallen.quote:Wat een weertje weer!, begint er alweer op te lijken.![]()
Mwoooah beetje standaard.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef Roderick2085 het volgende:
als ik eenmaal heb 'besloten' wat er moet komen, moet dat er komenmisschien beetje eigenaardige eigenschap, maar goed zo gaat dat bij mij
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als'tie daarna nog doorreed.![]()
In 2005 Marcel irl zien rijden, wist alleen nog niet wie het was.
Wel duidelijk dat hij de Master himself is.
Op honderden meters van het circuit hoorde jij zijn achterband gillen.![]()
Ik neem eerst altijd 30 motoren in overweging, daarna ga ik er 28 wegstrepen. Dan ga ik me 2 maanden verheugen op 1´tje. En dan koop ik de anderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
OPM heeft geen blade
als ik eenmaal heb 'besloten' wat er moet komen, moet dat er komenmisschien beetje eigenaardige eigenschap, maar goed zo gaat dat bij mij
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik neem eerst altijd 30 motoren in overweging, daarna ga ik er 28 wegstrepen. Dan ga ik me 2 maanden verheugen op 1´tje. En dan koop ik de ander![]()
Laatste keer dat ik een verslag las had Van Rees ook pech in beide manches.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Hij rijdt ook met een s2 machine geloof ik, en hij wint dan nog van de dikkere s1's. Waaronder van Van Race, wat toch een aardig goede SM coureur is![]()
Zeker leukerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef Roderick2085 het volgende:
zelf doen is veul leukerdenk ik
zelf doen
Straks 70d km in het jaar met een auto die sportief is afgesteld en 45mm verlaagd. Dan kunnen die km's met de motor er ook nog wel bij.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stel je met die stoel maar eens 120 km/u en sportieve vering voor.![]()
quote:
Als ik eenmaal heb besloten wat voor motor er moet komen koop ik een andere gitaarversterkerquote:als ik eenmaal heb 'besloten' wat er moet komen, moet dat er komenmisschien beetje eigenaardige eigenschap, maar goed zo gaat dat bij mij
quote:
prio'squote:Als ik eenmaal heb besloten wat voor motor er moet komen koop ik een andere gitaarversterker
Ah, u bent van de SM.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Straks 70d km in het jaar met een auto die sportief is afgesteld en 45mm verlaagd. Dan kunnen die km's met de motor er ook nog wel bij.
Jah, vorig jaar finale race was helemaal mooi. Eerste manche, alle olie uit het blok gespuugd bij van reesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een verslag las had Van Rees ook pech in beide manches.
Remy is sneller, maar Marcel is constanter.![]()
De Hayden 2006 onder de SMé`rs.![]()
't was gister ook best wel druk waardoor ik gedurende de dag net kon bijlezen maar neit echt tijd om te reageren....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb wat tegen inhoudsloze tvp's, maar doe dat maar gewoon weer voortaan.
Straks ga ik mij nog zorgen maken.
Maar het kwam mede door je post gisteren, is er nog wat gebeurt, en daarna niet meer reageren.
Dat gebeurt anders nooit een complete werkdag.![]()
[..]
Valt nog wel meequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:25 schreef -XX- het volgende:
Topicje bijna vol!!!!!!!
was dat niet zon oude cicruitrijder?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die marcel van drunen die kan dat wel![]()
![]()
Circuit rijderquote:
tot aan de lunch danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik spam em wel vol..verveel me een beetje
Dan ist origineel toch beterquote:
en ze hadden er nog wel een maand op geoefendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef -XX- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AhFFXMQ-xKE zo hoort het!
google gaf al het antwoord, is een ander die ik mn hoofd had, die maakte ook altijd elleboogdown op het cicruit, maar dan met een racert ipv smquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Circuit rijder![]()
Oud, rijdt nogsteeds gewoon rond. vroeger wel europees kampioen geweest
![]()
Vroeger 2-3 jaar- is wat langer terug als je 20 bent.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:40 schreef Snelwagen het volgende:
Circuit rijder![]()
Oud, rijdt nogsteeds gewoon rond. vroeger wel europees kampioen geweest
![]()
Jean Philippe Ruggia!!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
google gaf al het antwoord, is een ander die ik mn hoofd had, die maakte ook altijd elleboogdown op het cicruit, maar dan met een racert ipv sm
Die baco!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger 2-3 jaar- is wat langer terug als je 20 bent.![]()
![]()
![]()
[..]
Jean Philippe Ruggia!!
Of is dat te lang geleden.![]()
[afbeelding]
ÈCHT VET!!![]()
![]()
Zie hem gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jean Philippe Ruggia!!
[afbeelding]
ÈCHT VET!!![]()
![]()
Reed vast geen SZR.quote:
quote:[message=7681130,noline]JackJean schreef op 30 juli 2007 @ 16:15[/message]:
Dat hoop ik ook zo. Ik heb echt geen zin om hem nog eens kwijt te raken. Damn ik rijdt nu op een leenmotor, een Kawa ER-10n. En ook nog begrenst. Rijdt helemaal niet slecht maar het is toch egt geen SXV. Ben hem nu al bijna een maand kwijt. Die Italianen waren er nog niet zeiden ze.
Hebben ze allemaal snelle voertuigen daar in Italie zijn ze nog niet op tijd![]()
. Als hij straks nog niet goed is wordt ik ech pissed off op Aprilia (grom). Niet dat ze zich daar wat van aantrekken maargoed tis meer hiet idee
.
Zo m'n hart is weer wat gelucht. Als ik weer wat meer weet horen jullie het.
Dahag
Dan kan die zn balg juist mooi over de tank leggenquote:
De bult van hem de tank zit in de weg hor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan kan die zn balg juist mooi over de tank leggen![]()
Hoeveel nu dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:26 schreef bvvt het volgende:
nee, pas 282
quote:[message=7526409,noline]Flaterik schreef op 04 juli 2007 @ 22:52[/message]:
gaat er ook niet om dat ik meer vermogen wil
maar de hornet heeft al te veel kilometers gemaakt
daarom volgend jaar iets anders
quote:[message=7526460,noline]BlackHornet04 schreef op 04 juli 2007 @ 22:57[/message]:
Van welke jaar is hij en hoeveel heeft hij al lopen???
quote:[message=7532333,noline]Flaterik schreef op 05 juli 2007 @ 21:31[/message]:
model 2005, heb deze sinds april 2006
nu 25000 gelopen
Bijna versleten die Honda Hornets.quote:[message=7532542,noline]BlackHornet04 schreef op 05 juli 2007 @ 21:55[/message]:
Zo zo...dan gebruik je hem heel goed....ook naar werk zeker.
Die van mij is van mei 2004 en heeft 16000 km gelopen.
Voorlopig nog niet. Productie van de auto laat nog iets langer op zich wachten. Week 35 wordt hij gemaakt, week 39 pas in NL. Italiaanenquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Zeker leukereigen ideeën uitwerken
maar kan ook zeker duurder
![]()
uitpakken
door WB eerder geposte calculatie van onvoorziende kosten kan dus aan de voorzichtige kant zijn
ik had hetzelfde totaalbudget in gedachte toen, inmiddels er ruim overheen nu..
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:41 schreef Worldbeater het volgende:
Wat is dit droog..![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Bijna versleten die Honda Hornets.![]()
[afbeelding]
Sperma. [/inkopper]quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:50 schreef -XX- het volgende:
Hoe heet dat spul ook alweer?
Dat wanneer je het samen brengt met een ander materiaal, dat het KNIJTERHARD word?
Het ziet er uit als stopverf...
Nee niet rommel!!quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:59 schreef -XX- het volgende:
OWJA WEL
je hebt gelijk wb!!!
2-componenten plamuur
JAaaaaaaaaa danke danke!
zO romantisch!!quote:Epoxies zijn polymeren, die beginnen als vloeistof en overgaan in vaste vorm door een
chemische reactie. Een op epoxy gebaseerde polymeer is mechanisch sterk, bestand tegen chemicaliën (in de vaste vorm) en heeft een zeer groot hechtingsvermogen gedurende de overgang van vloeistof naar vaste stof. Deze eigenschappen, in combinatie met de variëteit aan basisstoffen waaruit een epoxy kan worden samengesteld maakt dit product zeer veelzijdig. Epoxy systemen combineren twee essentiële
componenten; een hars en een harder. De hars component is het “epoxy” gedeelte. De
harder is het gedeelte dat daar chemisch mee reageert (gebruikelijk een “amine”). Hars is
meestal lichtgekleurd, bijna helder en praktisch reukloos. Harders zijn vaak donker van kleur en hebben een kenmerkende “amoniakachtige” geur.
Wanneer de 2 componenten worden samengebracht en grondig gemengd zullen zij
chemisch reageren en onomkeerbaar een verbinding aangaan (crosslinken). Na de
volledige reactie ontstaat een stijf plastic polymeer materiaal. Deze polymeer wordt
“thermoset” plastic genoemd, omdat deze na uitharding onomkeerbaar stijf blijft en relatief door hitte niet verandert. Omdat de chemische samenstelling van epoxies zo gevarieerd is kunnen chemici epoxies ontwikkelen voor een breed spectrum specifieke taken. Sommige epoxies, die worden gebruikt als coating, zijn voorzien van
oplosmiddelen, maar de meerderheid epoxies voor structurele toepassingen zijn
oplosmiddelvrij en dit zijn de types die meer zorg in het gebruik behoeven.
Zo mooi geschreven.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is precies 2 compnenten plamuur= Epoxy.![]()
[..]
zO romantisch!!![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:52 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Jean Philippe Ruggia!!
[afbeelding]
ÈCHT VET!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |