quote:Op maandag 30 juli 2007 18:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wanneer tovert vd Zee wat uit z'n Zuid Amerikaanse hoed Sombrero?
Die "move" in je ondertitelquote:
Paniek? Waar baseer je dat nou weer op?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:36 schreef thewishmaster het volgende:
Ik dacht dat Ajax wel een schaduwelftal zou hebben, maar nu lijkt er wel totale paniek uitgebroken om de linksbuitenplaats in te vullen.
Op de supporters waarschijnlijk. Maargoed, elke idioot kan natuurlijk bedenken dat het wenselijk is dat er deze week een aankoop staat, en dat het eigenlijk wenselijk was dat er twee weken geleden al een aankoop had gestaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Paniek? Waar baseer je dat nou weer op?
Rommedahl komt uit Londen!quote:Op maandag 30 juli 2007 19:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zolang het maar geen ex-Feyenoorder of ex-PSV'er is, onhaalbare uitzonderingen uit London daargelaten.
NIet, die komt uit Denemarken. Maar Rommedahl is er al, ik doelde meer op een Van Persie, Robben of Kalouquote:
Ik wel hoor, ik heb liever kwaliteit dan dat we ons laten beperken door haatgevoelens tegen ex PSV ers en ex Feyenoorders.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef BB-boy het volgende:
robben wil ik NOOIT in een Ajax shirt zien
Ik heb in ieder geval één iemand om. Nu Martin van Geel nog.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:35 schreef Vale17 het volgende:
Misschien een stuntje met Luque
Boussouffa speelt echt wel liever voor Ajax dan voor Anderlecht denk ik hoor. Grotere/betere competitie, grotere club, in zijn 'eigen' land + stad, beter salaris waarschijnlijk, en bij Ajax sta je eerder in de belangstelling van grote buitelandse clubs. Er zijn genoeg redenen te bedenken.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Boussoufa is toch ook rechtsbenig? Ik zie Boussoufa ook wel komen hoor, maar niet voor een 4-3-3 zoals Ten Cate die blijkbaar wil spelen. Gewoon als opvolger voor Sneijder.
Al denk ik dat Boussoufa er geen enkel belang bij heeft om weg te gaan bij Anderlecht. De stap omhoog is te klein, en hij is daar net op z'n plek. Bovendien heeft Anderlech 3,5 miljoen voor hem neergeteld.
Tsja, m'n verstand geeft in geval van die 3 spelers toch echt de bovenhand ten opzichte van m'n gevoel. Maargoed, het is onzinnig om daar veel dieper over in te gaan wanneer die gasten het zo goed doen bij hun clubs.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:08 schreef BB-boy het volgende:
robben wil ik NOOIT in een Ajax shirt zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |