Huiliequote:Op zondag 29 juli 2007 16:55 schreef BB-boy het volgende:
Denk aan je d's en t's.
Beetje verhaal van het kip en het ei zo. Zonder versterkingen wordt het tegen een goede ongeplaatste ploeg gewoon moeilijk. Zeker wanneer Stam blijft aanmodderen en als je Leonardo en Davids al mist.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:
Ik zou me als supporter van jullie clubje ook behoorlijk beetje gepiepelt voelen als er niet nog 1 of 2 aankopen van naam (en dan bedoel ik geen Suarez) aangetrokken worden na het ontvangen van 17 en 5 miljoen euro voor respectievelijk Babel en de Mul.
Maar ik denk om heel eerlijk te zijn dat die er niet gaan komen omdat er geen risico gelopen mag worden zo lang jullie nog niet verzekert zijn van CL voetbal.
Feyenoord heeft zijn 2 grootste talenten verkocht :S inde vorm van Castelen en waarschijnlijk Drenthequote:Op zondag 29 juli 2007 17:06 schreef devv05 het volgende:
Gelukkig is psv ook flink verzwakt, az niet sterker geworden en fnoord ook niet vanuit het niets een geweldig elftal. Maarja, het valt toch wel behoorlijk tegen tot nu toe..
davids en stam worden ook niet beter alleen maar slechterquote:Op zondag 29 juli 2007 16:57 schreef Chivu het volgende:
[..]
Beetje verhaal van het kip en het ei zo. Zonder versterkingen wordt het tegen een goede ongeplaatste ploeg gewoon moeilijk. Zeker wanneer Stam blijft aanmodderen en als je Leonardo en Davids al mist.
En grotere aankopen dan Suarez hoeft Ajax niet te verwachten. Suarez is qua talent gewoon de nationale top.
Alsof die jongens het verschil maken. Castelen is een blind renpaard, Drenthe is een goeie speler, maar hij is niet onvervangbaar. Feyenoord komt buiten dat wel met absolute versterkingen. Bronckhorst, Hofland, Makaay...die namen knallen er tenminste in. Niet dat je met alleen namen de oorlog wint, maar ik zie hem Ajax ook nog niet winnen zolang de grote aankopen uitblijven.quote:Op zondag 29 juli 2007 17:43 schreef Wooldoor het volgende:
Feyenoord heeft zijn 2 grootste talenten verkocht :S inde vorm van Castelen en waarschijnlijk Drenthe
Ga je mond spoelen!quote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
Als Castelen een blesure vrij seizoen had gedraaid had ik hem graag bij Ajax gezien, soort van slory maar dan jonger en beter. Drenthe moet het inderdaad nog bewijzen maar is een erg leuke speler.
Maar ik zie in een blessurevrije Castelen een betere speler dan Babel, maarja ik weet nog niet hoe hij zich bij Liverpool gaat ontwikkelen. Het kan gaan zoals van Persie maar hij kan ook in het niets vallen.
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:26 schreef Wooldoor het volgende:
Als Castelen een blesure vrij seizoen had gedraaid had ik hem graag bij Ajax gezien, soort van slory maar dan jonger en beter. Drenthe moet het inderdaad nog bewijzen maar is een erg leuke speler.
Maar ik zie in een blessurevrije Castelen een betere speler dan Babel, maarja ik weet nog niet hoe hij zich bij Liverpool gaat ontwikkelen. Het kan gaan zoals van Persie maar hij kan ook in het niets vallen.
is een erg leuke speler.
Maar ik zie in een blessurevrije Castelen een betere speler dan Babel
Een beetje voetbalfan speelde CM en speelt nu FM. En dat is misschien een slechte graadmeter om te zien hoe goed een speler is maar ze zitten er toch altijd wel verrekte ver in de buurt. Op Backircioglu na dan.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:19 schreef Chivu het volgende:
Hoe weet jij dat Suarez een minder groot talent dan Ibrahimovic is? Had jij al van 'm gehoord voordat Ajax hem aantrok? Ik niet in ieder geval. Ik had 'm niet aan het werk gezien, en Suarez wel. Van Suarez zie je dat het talent er af druip wanneer hij god gebruikt wordt. Wat de voetbalnatie er verder mee te maken heeft weet ik niet. Suarez is een talent op de Nederlandse velden, een grotere competitie dan die van Zweden. Dus zou Suarez een groter talent moeten zijn, lijkt mij. Niet dat ik dat vind, want ik kan Suarez van Groningen niet vergelijken met Ibrahimovic van Malmo FF.
Same here. En m'n foto is om te janken.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:06 schreef Sethje het volgende:
Eindelijk mijn scc binnen. Petterson
Kom op zeg.. In CM werd Wesley Sonck bij mij met gemak topscoorder van de Eredivise. Een game, hoe realistisch ook, is nóóit een graadmeter.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:29 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Een beetje voetbalfan speelde CM en speelt nu FM. En dat is misschien een slechte graadmeter om te zien hoe goed een speler is maar ze zitten er toch altijd wel verrekte ver in de buurt. Op Backircioglu na dan.
Mja, waarom reageer ik ook eigenlijk..quote:
Ik vind het wel een graadmeter, een slechte dat wel. Maar de research die in veel spelers zit klopt best goed. In Sonck zat gewoon potentie, het is er alleen nooit echt uit gekomen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:31 schreef Blight het volgende:
[..]
Kom op zeg.. In CM werd Wesley Sonck bij mij met gemak topscoorder van de Eredivise. Een game, hoe realistisch ook, is nóóit een graadmeter.
Charisteas scoorde er bij mij ruim 25 per seizoenquote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik vind het wel een graadmeter, een slechte dat wel. Maar de research die in veel spelers zit klopt best goed. In Sonck zat gewoon potentie, het is er alleen nooit echt uit gekomen.
iddquote:Op zondag 29 juli 2007 22:34 schreef Sethje het volgende:
Het is maar een detail maar ik had liever Jari gehad.
Hij is minder knap dan Daniel?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef BonJovi het volgende:
Ik heb volgens mij net Delorge gezien.
Bij de chinees?quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef BonJovi het volgende:
Idem.. ik sta er zelf trouwens ook opquote:Op zondag 29 juli 2007 21:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ook m'n SCC binnen. Ook Pettersson.
Hahahahahahhahahaahahaha...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:38 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
In Sonck zat gewoon potentie, het is er alleen nooit echt uit gekomen.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Zet er dan op zijn minst bij waar... of blijf gewoon weg...quote:Op zondag 29 juli 2007 23:52 schreef BonJovi het volgende:
Pettersson is ook een held manquote:Op zondag 29 juli 2007 22:34 schreef Sethje het volgende:
Het is maar een detail maar ik had liever Jari gehad.
quote:Op maandag 30 juli 2007 10:05 schreef Doezelhaar het volgende:
Maakt het nou uit wie er op je SCC staat. Ik had het pas schitterend gevonden als Gabrich of Ledesma of Hose of weet ik veel wie op had gestaan. Das pas humor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |