quote:'McLaren ontslaat Alonso'
Uitgegeven: 7 augustus 2007 14:33
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2007 16:45
AMSTERDAM - Fernando Alonso verlaat aan het eind van de seizoen het McLaren-team. Volgens de Britse krant The Times heeft de Spaanse wereldkampioen van McLaren-teambaas Ron Dennis te horen gekregen dat hij mag opstappen.
“Voor zover ik weet heeft Fernando te horen gekrogen dat hij aan het eind van dit seizoen moet opstappen. McLaren heeft het helemaal gehad met hem. Ron (Dennis) is het geruzie tussen Alonso en Hamilton zat", citeert de Britse krant een anonieme bron uit de directe omgeving van het team.
McLaren geeft voorlopig geen commentaar. Teambaas Ron Dennis gaf eerder al aan te twijfelen aan de relatie met Alonso, maar liet maandag nog weten "het contract met de Spanjaard te willen respecteren".
Hamilton of ik
De plotse ommezwaai van McLaren zou te wijten zijn aan een ultimatum dat Alonso het team stelde. De Spaanse krant Marca beweert dat de wereldkampioen het team zelf voor de keuze stelde: "Hamilton weg, of ik ga!".
Hoewel het verhaal nog nergens officieel bevestigd werd, lijkt de strijd binnen McLaren dus gestreden. Na maanden vol spanningen tussen de beide rijders zou Alonso dus aan het kortste eind trekken. Maar daar zal de Spanjaard niet wakker van liggen.
Ferrari en BMW in beeld
Naast de interesse van Renault zouden nu ook Ferrari en BMW-Sauber om de gunsten van de Spanjaard vechten. Bij Ferrari kan Alonso de plaats van Felipe Massa innemen. Die is volgens het Italiaanse Tuttosport na een woede-uitbarsting in Hongarije namelijk in ongenade gevallen bij teambaas Jean Todt. Het Italiaanse team ontkent voorlopig echter alle interesse in de Spaanse wereldkampioen.
Dat doet ook BMW-Sauber. Teambaas Mario Theissen beweert dat een samenwerking met Alonso niet aan de orde is, maar toch brengen een aantal insiders de Spanjaard nadrukkelijk in verband met het zitje van Nick Heidfeld.
Ik zie dat de B-spec is uitgelekt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:34 schreef sanger het volgende:
Wat schetste mijn verbazing gisteren! In de brievenbus vond ik een foldertje waarin de nieuwe Spyker Formula One in de aanbieding was. Het gaat om de auto van Sutil (startnummer 20).
[afbeelding]
Het scenario dat Alonso naar Ferrari gaat acht ik waarschijnlijker dan dat Hamilton zou komen. Al denk ik dat als Alonso vertrekt bij McLaren, hij naar Renault gaat. Hij kent het team en hij krijgt daar de nummer 1 status. En de line-up van Renault voor 2008 is nog niet bekend, dus alles kan daar nog.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef DAMH het volgende:
Omfg als Alonso naar Ferrari gaat, met schumi volgend jaar als mentor = natte droom![]()
In het midden van het seizoen lijkt mij ook niet. Aan het eind van dit seizoen zou mij weinig verbazen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:46 schreef twentemeisje het volgende:
Ik denk ook dat het zo'n vaart niet zal lopen. Alonso zal niet zomaar halverwege dit seizoen vertrekken lijkt me, dan weet ik zeker dat ie geen titel zal halen.
Ik zeg: Alonso aan het eind van het seizoen naar Spyker
Bronquote:Date set for spy case appeal hearing
The FIA court of appeal hearing into the McLaren and Ferrari spying case will take place on 13 September in Paris.
Motorsport's governing body also announced that the press would be allowed to sit in on the hearing, and that the other teams would be permitted to address the court.
"In the interests of transparency the hearing will be open to members of the press and details of the accreditation procedure will be published closer to the time," said an official statement.
"All of the teams competing in the 2007 FIA Formula One World Championship have been given the opportunity to make written submissions to the ICA and have been invited to attend the hearing to supplement their submissions with oral presentations."
The appeal hearing was called by FIA president Max Mosley after Italian authority president Luigi Macaulso sent a letter expressing his organisation's dissatisfaction with the outcome of the original World Motor Sport Council meeting on the matter.
The WMSC had summoned McLaren to answer charges of breaking the sporting code after confidential Ferrari information was found in the possession of their chief designer Mike Coughlan.
McLaren received no punishment after the court decided there was no evidence that the team had made any use of the data that Coughlan had received.
Bronquote:BMW plan major step for 2008
BMW-Sauber boss Mario Theissen says the squad will need to take a 'conceptual leap' before they can challenge McLaren and Ferrari on equal terms.
The team have occupied a comfortable third place behind the title rivals throughout the 2007 season, but Theissen believes BMW have now got as close to the leaders as they can with their present car.
He said the team is already devoting half their resources to next season.
"We need to do another big step regarding our competitiveness," Theissen said.
"During a season, you mainly build on the concept of a car, so this is rather a development of what you have, not a conceptual leap.
"We have seen this year that we can keep the gap to McLaren and Ferrari roughly the same, so our pace of development must be the same. That is quite an achievement for a team which is still growing.
"Now, the further step in order to join the top teams at the front can only be done by a conceptual leap, meaning by a new car.
"Right now, we work with more that 50 percent of our capacities on the BMW-Sauber F1.08 already."
Theissen is confident that BMW have the resources in place to take the next step forward.
"It is true that with our current line up we have all the keys in our hands to get to the top of Formula One racing, and that is reflected by our successes that we could achieve in a relatively short period of time," he said.
"I am very happy with the constellation, we are within our time frame and we are ready to do the next step."
With six races remaining in the 2007 season, BMW have all but secured third place in the constructors' championship. They currently have a 38-point margin over nearest rivals Renault.
Tsjonge jonge =_= NL pers ka er ook wat van, dus.quote:
Klinkt anders dan ontslaan. Maaaarrrrrr ... waar rook is is vuur, zei Albers.quote:McLaren tell Alonso: Go if you want?
Tuesday, 7th August 2007
Ron Dennis is so fed up he has told Fernando Alonso he can go if he wants, according to reports in the press.
Fernando Alonso has allegedly been told if he does want to leave McLaren-Mercedes at the end of this year, then the Woking-based outfit will allow him to do that, if he so desires.
According to reports by British newspaper, The Times a ‘well-placed source', which was not identified, has confirmed that McLaren boss, Ron Dennis has informed the double world champion that if he is really unhappy with things then the door is open.
"My understanding is that he's been told he can go because they're so fed up with him," the source told the broadsheet ‘paper. "Ron is just very p***ed off with both of them [namely Alonso and Britain's Lewis Hamilton].”
Alonso has, so the rumours go, been unhappy for quite a bit of the season, as he believes that Hamilton is getting preferential treatment.
The dispute at the Hungarian Grand Prix at the weekend, which culminated in Alonso losing his pole position and being bumped down to sixth on the grid, while the team was not allowed to score constructors' points - a ruling McLaren have yet to confirm whether or not they will appeal against - left Ron extremely unhappy.
In the same report, Dennis noted: “We have two drivers who are contracted for several years into the future. We will respect our part of the bargain - we hope that the drivers respect theirs, because that's what a contract is about.
“We will continue to function as a grand prix team with specific values and if anybody does not want to be part of those values - irrespective of where they sit in the organisation - ultimately they will have a choice. But we will not deviate away from our values,” he added.
For the record, Alonso is contracted to McLaren until the end of 2009, and while he may have been reported as saying he wants to leave, it is hard to believe, especially as there are so few other grand prix winning seats.
Indeed at the moment with only McLaren and Ferrari capable of winning, Fernando doesn't have many options, as both Kimi Raikkonen and Felipe Massa are well settled with the Scuderia.
Furthermore while BMW Sauber or even a return to Renault might not be out of the question, based on this season, it would probably not be the wisest of moves – although the former would probably be a better option than the latter.
Er zijn uitdagingen genoeg voor hem.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 04:13 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waarom gaat Alonso niet naar Williams?? Dat lijkt me nou een mooie uitdaging voor hem, en toch niet een onmogelijke uitdaging (want hij zei toch een nieuwe uitdaging te willen toen hij Renault verliet??)
Nu ja, uhmm, ik denk dat zonder of met Alonso BMW sowieso wel volgend jaar bij de top zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Atreidez het volgende:
Naar Williams is in mijn ogen net zo'n grote uitdaging als naar Toyota, Red Bull of BMW Sauber
In '94 en '95 werd Ferrari toch nog derde in het constructeurskampioenschap. Dus ze deden het toen beter dan Williams de afgelopen 2 jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
En een ander punt, toen Schumacher naar Ferrari ging, reed Ferrari op de plek rond waar Williams nu rijd denk ik zo
Irvinequote:Irvine haalt uit naar Hamilton en Alonso
Voormalig Formule 1-coureur Eddie Irvine heeft uitgehaald naar de beide McLaren-coureurs. De Ier vindt dat Lewis Hamilton en Fernando Alonso zich afgelopen weekend bijzonder kinderachtig hebben gedragen in Hongarije. "Als er een vervolg komt op de film 'Million Dollar Baby', dan zouden Lewis en Fernando de hoofdrollen moeten krijgen en zou de film de titel 'Multi-Million Dollar Babies' moeten krijgen!"
Irvine schreef in zijn colum voor Virgin: "Ik vind het ongelooflijk hoe weinig respect Lewis voor Ron Dennis heeft. Het begon toen Lewis de opdracht kreeg om Alonso voorbij te laten in de kwalificatie en hij in niet mis te verstane bewoordingen over de boordradio liet weten dat hij die opdracht zou negeren. Ik heb geen respect voor mensen die geen respect tonen naar hun teambaas en Lewis begint nu snel mijn respect te verliezen. Tijdens mijn loopbaan heb ik een paar keer problemen gehad met autoriteit, waaronder met Eddie Jordan, Niki Lauda en Bobby Rahal, maar ik heb mij nooit onrespectvol naar iemand gedragen en heb zeker nooit iemand over de radio uitgescholden."
Over Alonso schreef de voormalig Ferrari-coureur: "Alonso zou als tweevoudig wereldkampioen beter moeten weten. De manier waarop hij Lewis ophield tijdens de kwalificatie, was een van de domste dingen die ik ooit heb gezien. Het deed me denken aan hoe Michael Schumacher Jacques Villeneuve aanpakte in Jerez, 1997. Ik wil valsspelen niet goedkeuren, maar als je het doet, doe het dan iets subtieler
Zodat hij weer slaafs de tweede viool gaat spelen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:08 schreef vosss het volgende:
Die kerel zou eik gewoon terug in de F1 moeten
Dat was alleen zo bij Ferrari.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:55 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Zodat hij weer slaafs de tweede viool gaat spelen?
En ook bij Ferrari was hij gewoon goed. Zeker nadat S. z'n been brak..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:29 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Dat was alleen zo bij Ferrari.
Irvine is de man. Hij had karakter, snelheid en talent. Een topgozer die je niet vaak meer ziet in de racerij.
Hij maakte het Hakkinen nog knap lastig, maar had op het einde toch de hulp van MS nodig om in de race te blijven..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ook bij Ferrari was hij gewoon goed. Zeker nadat S. z'n been brak..
quote:Drievoudig Champ Car-kampioen Sebastien Bourdais rijdt volgend seizoen voor Scuderia Toro Rosso. Zo heeft het team vrijdagochtend bevestigd. De 28-jarige Fransman wordt daarmee volgend jaar de teamgenoot van Sebastian Vettel, die eerder al door de Italiaanse renstal werd vastgelegd.
Bourdais zei over zijn bevestiging: "Het zat er al een poosje aan te komen, maar daar is die dan eindelijk. Ik wil iedereen bij Red Bull enorm bedanken voor deze kans en voor hun vertrouwen in mij. Ik wil graag ook mijn Champ Car-team bedanken voor het feit dat ze me mijn droom om in de Formule 1 te rijden, waar laten maken, en voor het feit dat ze mij toestemming geven om dit jaar al een paar keer voor Toro Rosso te testen."
In 2002 werd Bourdais internationaal Formule 3000-kampioen, waarna de Fransman de overstap waagde naar de Amerikaanse Champ Car-klasse. Bourdais pakte meteen de pole-position voor zijn eerste race, iets wat alleen voormalig wereldkampioen Nigel Mansell eerder had laten zien. Bourdais werd in 2003 Rookie of the Year en sinds 2004 domineert hij de Champ Car-serie. Hij werd drie keer op rij kampioen en leidt op dit moment het klassement voor de Nederlander Robert Doornbos. De bevestiging van Bourdais komt niet als een verrassing, aangezien hij dit jaar al meerdere keren voor Toro Rosso heeft getest.
quote:Hamilton: "Alonso en ik praten weer met elkaar"
10 augustus 2007
Lewis Hamilton heeft McLaren een verklaring laten rondsturen, waarin de Britse coureur reageert op de recente berichten dat zijn teamgenoot Fernando Alonso en hij geen woord meer met elkaar hebben gewisseld sinds het kwalificatie-incident in Hongarije. De WK-leider zegt dat hij Alonso ondertussen alweer heeft gesproken en dat ze gewoon op een professionele manier met elkaar zullen blijven omgaan.
"Vooropgesteld, Fernando en ik hebben veel respect voor elkaar", liet Hamilton in zijn verklaring weten. "We zijn beide zeer ambitieus en we willen allebei graag winnen. We zijn echter niet in oorlog met elkaar, zoals de berichtgeving van de afgelopen dagen wil doen geloven. Hoewel Fernando en ik elkaar zondag niet hebben gesproken, hebben we na dat weekend wel gewoon contact gehad. We hebben zelfs plannen om met elkaar af te spreken tijdens de zomervakantie."
"Als debutant in de Formule 1 doe ik mijn uiterste best om mij zo professioneel mogelijk te gedragen en mij zo open mogelijk op te stellen. Natuurlijk maak ik wel eens fouten, zoals afgelopen weekend nog, en mogen deze fouten openlijk worden bekritiseerd. Ik vind het echter heel jammer dat er de afgelopen dagen zaken zijn opgeblazen en onwaarheden zijn gepubliceerd. Anderen hebben deze onwaarheden weer overgenomen en commentaar gegeven. Normaal gesproken communiceer ik niet via persberichten, maar ik wilde dit graag even rechtzetten."
Alwaar hij om zijn oren wordt gereden door Vettelquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Mooi, die huilebalk van een Bourdais in een kutbak van een STR.
quote:Ik lach me nu al de penis uit de pantalon.
Liever dit jaar nog, ik wil die hondekop nog een paar keer zien janken.quote:Owja, en Bobby D natuurlijk volgens jaar WC in de CC![]()
Ah ... dat vinnik dan wel weer klasse van Spyker ... kan Albers z'n populariteit iig showen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:44 schreef Atreidez het volgende:
ALBERS TERUG IN SPYKER F1 BOLIDE!
http://f1.gpupdate.net/nl(...)bavaria-city-racing/
netjesquote:Albers Nearing Deal with New Manager
Friday, August 10, 2007 - 07:00 AM
Axed Spyker racer Christijan Albers is edging towards a deal to be managed by Didier Coton.
Frenchman Coton, whose most famous clients are double world champion Mika Hakkinen and Williams' Alexander Wurz, is reported to have already met with the Dutchman, who split this year with his long time manager Lodewijk Varossieau.
The Dutch magazine Formule 1 Race Report said initial contact between the pair was made at the recent DTM race at Zandvoort.
"I had a meeting with Coton," Albers, who is 28, confirmed.
"Nothing is fixed yet, as neither of us are in a hurry.
"I have known him already for some time, but before one signs a contract, one should develop a little mutual confidence and learn a bit about one another."
Albers added: "But he is a real professional and I respect him greatly."
Wélke populariteit?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:12 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ah ... dat vinnik dan wel weer klasse van Spyker ... kan Albers z'n populariteit iig showen.
Op die manier is Albers z'n marktwaarde ineens weer interessanter ^^ al is het maar een tikkie
Mwah valt mee hoor ... als je zo de topics las hier op Fok heeft Albers meer aanhangers dan je in eerste instantie denkt ^^quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Wélke populariteit?
Ik denk dat Albers nog minder fans heeft dan bv een Yelmer of Renger eerlijk gezegd
Stond ook in RaceReport deze week ja, goede zaak voor hem.quote:
Als je doelt op de topics na zijn ontslag zie je mij wellicht als Albers fan. Ik ben dat niet, verre van zelfs. Ik heb zelfs een hekel aan de persoon Albers. Ik en velen met mij stoorden zich aan de manier van handelen van Spyker, die zo triest was dat inderdaad zelfs Albers-haters hun steunbetuigingen uitspraken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mwah valt mee hoor ... als je zo de topics las hier op Fok heeft Albers meer aanhangers dan je in eerste instantie denkt ^^
En dat uit jouw mond! Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Mwah valt mee hoor ... als je zo de topics las hier op Fok heeft Albers meer aanhangers dan je in eerste instantie denkt ^^
Niet vergeten dat (ondanks dat het een pest ventje is) 't toch een succesvolle NL coureur is ... die wellicht wel door z'n ex-manager een verkeerde image heeft.
Dat over zichzelf praten in derde persoon enkelvoud en dat "maximum attack" waren imago-enhancers, imo ... en waarschijnlijk verzonnen door een briljant iemand als Lodewijk. Met een manager als Coton gaat dat helemaal goed komen.
Verder zouden ze Albers niet in een F1 in R'dam laten rijden als hij niet veel mensen lokte. Ga er maar van uit dat Bavaria dit niet doet uit voorliefde voor Albers of racen maar voor de commerciele waardeFeit dat Albers toch komt opdagen zegt genoeg. Everybody loves an underdog.
Jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond! Mijn complimenten.
quote:Q & A with Mike Gascoyne
Friday, August 10th 2007, 12:58 GMT
Conducted and provided by Spyker's press office.
Q. In Hungary Adrian finished ahead of Rubens Barrichello - whose team won the same race last year. Was it encouraging to be able to race and beat one of the works cars like that?
Mike Gascoyne - Spyker's chief technical officer: "OK, we were racing at the back, but when you consider that we're the smallest team on the grid, and there have been four years of little investment, for us to race and beat the works Honda is something!
"We were actually disappointed when Jenson stopped, because we felt that Adrian was going to jump him at the second pit stop. It is an achievement for us."
Q. Are you frustrated that the qualifying seems to be a weakness at the moment?
MG: "I do think we have to question slightly our qualifying pace. In the last couple of races we don't think we have qualified as well as we should have done, and I think our race pace shows that. In Hungary we were outqualified by both Hondas by a second a lap, but we can beat them over a race distance.
"You ought to be able to get more out of it, so we've got to work on qualifying. But Sakon was having his first race this year, and he had never driven a Spyker. And I think people forget that Adrian is still a rookie and he hasn't driven at any of these circuits, he's still learning. But he learned a lot from this race."
Q. What did you think of Sakon's performance in Hungary?
MG: "To be honest I was very impressed with his professionalism. He has very good work ethic, he speaks good English, he has a sense of humour, and he understands our European ways and mentality. He really applied himself and worked very hard.
"To be honest if he hadn't been baulked by Fisichella he would have qualified very close to Adrian, within a few tenths of him. He built up his speed over the weekend. It's a shame he made a mistake in the race, because it would have been good for him to get 70 laps under his belt, no matter how far back he finished. I was very impressed and pleased with him, to be honest."
Q. People forget that he set the seventh fastest lap in Brazil last year. He had new tyres, but he still had to do it.
MG: "Yes. You've got to drive the lap. He's got to work on his consistency, but he can drive, and he's a very likeable bloke to boot. After he crashed he came up, looked me straight in the eye, and said "Sorry boss, I made a mistake, it was totally my fault.
"There was no, 'It was understeering,' or it was this or that, he was very honest. It was a shame for him, but overall considering how difficult it is to jump in the slowest car on the grid, he did a very professional job."
Q. There has been a lot of talk about the B-car. Is there a danger that expectations have been built up a little bit too much?
MG: "Exactly, if you could just suddenly chuck a car into the midfield, then everybody would be doing it! It's not that easy. We are trying to downplay expectations slightly, but it is a reasonable step forward aerodynamically. And mechanically at the rear we think it's going to bring us something, but that's very difficult to quantify.
"It's a step forward, but only a small one, and we may well still qualify on the back row. But this time next year judge us by where we are."
Q. How much difference will it make now that the wind tunnel is back on line?
MG: "We just switched our Brackley wind tunnel on last week, and I think this is the start of the process. It was meant to switch on six weeks ago, but we were a bit behind schedule, and that's impacted the B-spec a little bit. We are the smallest team on the grid and we set very ambitious, very tight schedules.
"It's inevitable that we won't always be able to meet those schedules. But we're starting to get into a position financially and with the wind tunnel resources where we can really begin to move forward."
Q. And you will continue to use the Italian tunnel that you rent time in?
MG: "Yes, we have a three-year deal. We had been using Lola in the UK, but that was just a temporary measure, just a few days here and there. Now we can get Brackley up and running 24 hours a day, and we can start to make progress."
Bobby D rulez, natuurlijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Als je doelt op de topics na zijn ontslag zie je mij wellicht als Albers fan. Ik ben dat niet, verre van zelfs. Ik heb zelfs een hekel aan de persoon Albers. Ik en velen met mij stoorden zich aan de manier van handelen van Spyker, die zo triest was dat inderdaad zelfs Albers-haters hun steunbetuigingen uitspraken.
Echt veel aanhangers heeft Albers echt niet hoor (wel meer dan VdZande en Buurman natuurlijk). Als je Jos niet meer meetelt is de stand denk ik:
1. Bobby D
2. Giedo
3. Chris
same herequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:20 schreef Atreidez het volgende:
Albers mag op mijn steun rekenen, zolang ie ze mond dicht houdt en gewoon gast, zoals ie in de dtm deed
Raikkonen fan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
same hereZoals Top Gear al zei: Racing drivers are there for one thing and one thing only ... we don't want it's opinion and we don't want to know what it is thinking for ... quite simply ... it's a racing driver and their opinions are utterly useless and boring. It's there to do fast lap times.
Ik weet iets teveel van Kimi om hem te mogenquote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:16 schreef vosss het volgende:
Ik ben overigens 30 jaar te laat geboren als ik dit F1 geluid hoor![]()
psshh .. dan had je het geluid van 2010 misschien moeten missen: heerlijke biodiesels op 15000 RPMquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:16 schreef vosss het volgende:
Ik ben overigens 30 jaar te laat geboren als ik dit F1 geluid hoor![]()
!!!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:16 schreef vosss het volgende:
Schei toch uit met je kut diesels [afbeelding] !!!
Bij Ferrari kwam het voor dat Irvine 2 sekonden trager was dan Schumacher. Het punt is ook niet dat Irvine slecht was overigens meer dat het een luie donder was die meer interesse had in de vrouwen en al het leuke buiten de baan dan in het racen zelf.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En ook bij Ferrari was hij gewoon goed. Zeker nadat S. z'n been brak..
Hmm, dan heb ik die herinnering zeker verdrongenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:04 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Bij Ferrari kwam het voor dat Irvine 2 sekonden trager was dan Schumacher.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |