gefeliciteerd!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Merel het volgende:
Ooooh en het ging SLECHT!Maargoed, daardoor kon ik wel laten zien hoe koelbloedig ik ben en dat ik fouten kan oplossen en niet in paniek raak
Uit welk jaar dan? Dat is cruciaalquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:12 schreef draculettetje het volgende:
ik mag a.s woensdag weer een lesje rijden!
Trouwens las hier dat iemand als eerste auto zit te denken aan bijv een seat ibiza,
Ik heb er 1 te koop staan, aangezien ik al een nieuwe auto heb gekocht die ik kan laten aanpassen!
Bij intresse PM me maar...
Top zegquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Merel het volgende:
Ooooh en het ging SLECHT!Maargoed, daardoor kon ik wel laten zien hoe koelbloedig ik ben en dat ik fouten kan oplossen en niet in paniek raak
Ik wil toch een paar jaartjes jongerquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:12 schreef draculettetje het volgende:
Yeah merel gefeliciteerd!
De seat ibiza die ik heb is uit 1996, heeft130.00 op de teller staan
tis een 1.8 glx, groen metallic, electrische ramen voor, electrische verstelbare spiegels en een electrisc schuifdakje
meer info via PM want daar gaat dit topic niet over!
maakt niet uit hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil toch een paar jaartjes jongerToch bedankt
Ik denk het. Ik heb bochten veel te ruim genomen, de auto twee keer af laten slaan, verkeerd voorgesorteerd, en me compleet laten verrassen door een auto op de vlucht-/spitsstrookquote:Op maandag 13 augustus 2007 12:46 schreef Renesite het volgende:
Maar (rare vraag) Waarom heb je het dan toch gehaaldOmdat je koel bent in stress?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Ze was een tijd ziek geweest en nu net weer aan het werk, doet maar 3 examens per dag. En er ging ook nog een man van het CBR mee met de rit om te kijken of zij wel weer goed kon werken. Lekker druk in de auto dus![]()
Een maat van mij moet vandaag in Sneekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:06 schreef draculettetje het volgende:
zijn er nog mensen die moeten afrijden vandaag eigenlijk .....
ik ook, vanmiddag de één na laatste les. hopelijk wil het weer een beetje, heb al twee weken niet geredenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:58 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Een maat van mij moet vandaag in Sneek
Ik ben sinds gister terug van vakantie en mag precies over een week examen doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |