Waarschijnlijk zal ik in m'n pa's PT Cruiser gaan rondcruisen, en als ik wat knaakjes bij elkaar heb wil ik een mooie 106 of afgeragde 206 hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef hierissiedan het volgende:
Wat gaat jullie eerste auto worden en welke prijsklasse??
De mijne was een Nissan Micra uit 1992 voor 750 euro (wou eerst een twingo maar waren net iets te duur) Nu na 1,5 maand word die ingerolen voor een auto op gas(station) of diesel(corsatje ofzo) van rond de 1500 tot 2000 euro. Dit in verband met verandering van baan
Ik heb er iet wat meer geld voor overquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef hierissiedan het volgende:
De mijne was een Nissan Micra uit 1992 voor 750 euro (wou eerst een twingo maar waren net iets te duur) Nu na 1,5 maand word die ingerolen voor een auto op gas(station) of diesel(corsatje ofzo) van rond de 1500 tot 2000 euro. Dit in verband met verandering van baan
Mijn eerste auto zal een stationwagon worden op benzine of LPG. Waarom een stationwagon? Omdat ik m'n drumstel wil vervoeren af en toequote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef hierissiedan het volgende:
En voordat je de woonwijk uit was moest je al tanken?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef tho_Omas het volgende:
Net voor t eerst in de A6 3.0TDI van mn pa gereden. Tering, 1 keer niet op je snelheidsmeter kijken en hij zit al bijna op 100 in de bebouwde kom. Dat voelt wel ff anders dan de Seat Ibiza SDI waarin ik les had.
Seat Ibiza is een erg leuke auto! Maar ik wil absoluut niet zo duur rijden als er wat gebeurt is het zonde van het geldquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb er iet wat meer geld voor overIk ga er eerst rustig over na denken. ik zg een leuk ibizaatje van 2000 ofzo. Max ~ 4 á 5000
Ik wil gewoon eentje met stuurbekrachtiging, centrale vergrendelingen en een fris autootje. Tot 1000kilo, 3deurs.
Seat Ibiza
Peugeot 206/306
Suzuki Baleno
Opel astra 3deurs
Mitsubishi colt
Dat zijn wel leuke wagentjes![]()
Mee eens, mee eens...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:51 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Seat Ibiza is een erg leuke auto! Maar ik wil absoluut niet zo duur rijden als er wat gebeurt is het zonde van het geld
ik ook druk aan t rondkijken voor een auto...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mee eens, mee eens...
Maar ik wil ook een solide auto met mijn wensen![]()
Ik vergeet namelijk: Geheid de deuren als ik ze niet centraal kan bedienen
Ik stuur me een ongeluk zónder bekrachtiging
Ik vind het kut dat wanneer ik 500 euro meer uit had gegeven ik een auto had die nét eventjes wat gaver is.
Ik wil liever niet eentje die veel onderhoud zou moeten krijgen (range: Tijd om een distributieriem te vervangen)
Ach, ik ben ook niet technischIk moet er niet veel aan hebben.
Ik snap je beredenering, maar je weegt het ene tegen het andere af... En trouwens een auto met een ketting ipv een distributieriem is nog onderhoudsvriendelijker.(niet vervangen enzo) een Panda stuurt net zo licht als een zwaare auto met stuurbekrachtiging en cv kun je ook inbouwen...quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mee eens, mee eens...
Maar ik wil ook een solide auto met mijn wensen![]()
Ik vergeet namelijk: Geheid de deuren als ik ze niet centraal kan bedienen
Ik stuur me een ongeluk zónder bekrachtiging
Ik vind het kut dat wanneer ik 500 euro meer uit had gegeven ik een auto had die nét eventjes wat gaver is.
Ik wil liever niet eentje die veel onderhoud zou moeten krijgen (range: Tijd om een distributieriem te vervangen)
Ach, ik ben ook niet technischIk moet er niet veel aan hebben.
Nee, hij rijdt echt relatief zuinig. Was ook maar heel even onderweg. Zou eigenlijk een eigen auto moeten aanschaffen, maar ik kan zo niet overzien wat onderhoud en dergelijke per maand kosten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
En voordat je de woonwijk uit was moest je al tanken?
succesquote:Op maandag 13 augustus 2007 06:59 schreef Merel het volgende:
Als ik nou heel hard roep dat ik niet zenuwachtig ben ga ik er misschien vanzelf in geloven. 8.55 afrijden!
KOMT GOED!quote:Op maandag 13 augustus 2007 06:59 schreef Merel het volgende:
Als ik nou heel hard roep dat ik niet zenuwachtig ben ga ik er misschien vanzelf in geloven. 8.55 afrijden!
Al zit ik ook behoorlijk in de shit met donderdagquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:07 schreef Merel het volgende:
Haha, bedanktHet is leuk dat er mensen meeleven
Ik heb het de afgelopen dagen volledig uit m'n gedachten kunnen blokken. Maar vanochtend viel ik uit bed door de schrik van de wekker, dus misschien ben ik toch een beetje gespannenquote:Op maandag 13 augustus 2007 07:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al zit ik ook behoorlijk in de shit met donderdag
quote:Op maandag 13 augustus 2007 06:59 schreef Merel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |