quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef farscapevr6 het volgende:
[quote]Op zaterdag 28 juli 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, met een beetje handigheid op de computer kun je Jan Peter B of wie dan ook een geit laten neuken...![]()
[/quot]
[afbeelding]
Een paar maanden geleden stelden de modjes dat er niet zoveel (gedag en welterusten) gezwaaid hoefde te worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Grappig dat jij de uitzondering op de regel bent in dit geval, geniet van je thee.![]()
Ach een beetje off-topic geleuter kan af en toe toch geen kwaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden stelden de modjes dat er niet zoveel (gedag en welterusten) gezwaaid hoefde te worden.
Ik houd me daar gewoon aan, ook al probeert een klein clubje mensen dat nu weer anders te doen. COS is COS, vrij om te komen en te gaan, geen verplichtingen en geen verantwoording verschuldigd aan wie dan ook.
Het is niets persoonlijks al lijk jij dat om de een of andere reden (je langdurige aanwezigheid?) zo te zien. Gewoon de COS een beetje open en vrij voor iedereen![]()
Nee, niet bewerkt. En deze ook niet. Beide caps zijn in dezelfde seconde genomen.quote:
Shit, hij hangt er nog steedsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet bewerkt. En deze ook niet. Beide caps zijn in dezelfde seconde genomen.
[afbeelding]
Krijgt ze een harde plasser vanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nadia kijkt even of de camera's het wel zien. Volgens mij wordt ze er pittig opgewonden van om bekeken te worden.
Dat vind ik eigenlijk wel een logische verklaring..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:48 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk dat natasja met 'lul' het zenderkastje bedoelde wat ze in/aan haar
broekje hebben hangen.......
Wat het wel is weet ik niet, maar het lijkt me echt geen piemeltjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, niet bewerkt. En deze ook niet. Beide caps zijn in dezelfde seconde genomen.
[afbeelding]
Precies in die tijd werd ik hier lid en daarom houd ik me ook aan die regel, niets persoonlijks ook van mijn kantquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden stelden de modjes dat er niet zoveel (gedag en welterusten) gezwaaid hoefde te worden.
Ik houd me daar gewoon aan, ook al probeert een klein clubje mensen dat nu weer anders te doen. COS is COS, vrij om te komen en te gaan, geen verplichtingen en geen verantwoording verschuldigd aan wie dan ook.
Het is niets persoonlijks al lijk jij dat om de een of andere reden (je langdurige aanwezigheid?) zo te zien. Gewoon de COS een beetje open en vrij voor iedereen![]()
En nu maar afwachten tot Dennix zijn 'BB-Andries-Experience' zal hebbenquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:56 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Precies in die tijd werd ik hier lid en daarom houd ik me ook aan die regel, niets persoonlijks ook van mijn kant
ducktape om em vast te plakken aan d r poepertquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat het wel is weet ik niet, maar het lijkt me echt geen piemeltje![]()
[afbeelding]
Das vast een sarcastiche opmerking toch ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:54 schreef noekje het volgende:
Terwijl ze heftig aan het zoenen waren keken ze allebei even in de camera.
Zie je echt niet dat ze haar muts staat te scheren ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
En dan meteen verschrikt in de camera kijken als je zender valt? Trouwens een zender is niet rond maar hoekig volgens mij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk wel een logische verklaring..![]()
Is ze zich aan het scheren ofzo? Heb je al ingezoomd?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hi hi, nee. Jij zag haar natuurlijk bewegenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zie je echt niet dat ze haar muts staat te scheren ?
Over tape gesproken (VOLLEDIG offtopic). Weet iemand waar ik morgenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:57 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ducktape om em vast te plakken aan d r poepert
Inzoomen maakte het niet duidelijker, maar BSOL heeft opheldering gegeven. Blijft natuurlijk over die uitsnede van mij he, da's duidelijk een slurfjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Is ze zich aan het scheren ofzo? Heb je al ingezoomd?
Precies. Ik zou mijn Purple Intruder en pocket rocket meenemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:56 schreef heracles het volgende:
Als ik een meisje was dan zou ik liever mezelf dagen en nachten vingeren en dildoen dan Dennis gorgellen.
er word zoiezo te weinig gemasturbeerd is de gouden kooi. Dames laat je gaan.
alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:03 schreef noekje het volgende:
Nog even en we hebben een dgk band. Huub piano, Brian gitaar en Dennis zingen.![]()
en die vette rattenpruik er boven op.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Wat ziet Amanda er armoedig uit met haar diadeempje en dat haar zo.
Me?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:53 schreef noekje het volgende:
Och jezus, and the oscar goes to...
Breng nou niemand op deze afschuwelijke ideeen.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:03 schreef noekje het volgende:
Nog even en we hebben een dgk band. Huub piano, Brian gitaar en Dennis zingen.![]()
Ik heb al een kaartje gestuurd dat we als heel Fok! zijnde MET PLEZIER hunquote:Op zondag 29 juli 2007 00:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Breng nou niemand op deze afschuwelijke ideeen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |