Mooi.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:32 schreef F04 het volgende:
Dat duurt lang, wachten op een nieuwe COS, dus ik dacht:''Ik maak er wel effe één aan''.
Ik had precies dezelfde cap klaarstaan... volgens mij verbergt ze haar erectie eronder hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dus onder het kussentje zou en lul moeten zitten![]()
Kijk ze legt hem net recht.
Jullie zijn echt grappenmakers![]()
yup, t zelfde gewichtquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik geniet van Jaap, iedere dag weer...........hij heeft iets bizonders.........
Als ze een beetje redelijk is geschapen dan had dat kussentje wel iets hoger gelegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had precies dezelfde cap klaarstaan... volgens mij verbergt ze haar erectie eronder hoor![]()
Precies. Dit is te erg.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef Darklight het volgende:
Waar is de oude tijd met ruzie's op zaterdag avond
Hier geloof ik echt helemaal niks vanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als ze een beetje redelijk is geschapen dan had dat kussentje wel iets hoger gelegen.![]()
Trusten queen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
De ochtendploeg wenst elkaar goedemorgen, maar welterusten zeggen ik er hier niet bij dus.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
De ochtendploeg wenst elkaar goedemorgen, maar welterusten zeggen ik er hier niet bij dus.
Sweet dreams BQquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
Op deze foto lijkt het inderdaad dat ze een piemeltje heeft.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier geloof ik echt helemaal niks van
[afbeelding]
Naadje zou een piemeltje hebben? Dan heeft sinterklaas een kutje.![]()
![]()
![]()
Mensen komen en gaan de hele dag door. Ik wens vrijwel alleen in de nacht een welterusten, en dat is zodat mensen weten dat ze misschien alleen overblijven... dat vind ik dan sneu. Op normale tijden zoals nu is een COS voor mij gewoon een COS en geen theekrans, ik maak daarin geen onderscheidquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
Truste BQquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef beequeen het volgende:
Waarom geloof je dat niet?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
Hier kun je zelfs zien hoe 'hij/zij' d'r piemel wegstoptquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt het inderdaad dat ze een piemeltje heeft.![]()
Ja ja, met een beetje handigheid op de computer kun je Jan Peter B of wie dan ook een geit laten neuken...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:42 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt het inderdaad dat ze een piemeltje heeft.![]()
Ik zie hem anders zo op Tas der dijbeen vallen in het filmpje, dus Tas zegt het niet voor niets, kijk maar op mijn cap hierboven. Er valt niets te geloven wat mij betreft of er moet iets anders naar beneden gevallen zijnquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier kun je zelfs zien hoe 'hij/zij' d'r piemel wegstopt
[afbeelding]
Grappig dat jij de uitzondering op de regel bent in dit geval, geniet van je thee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Mensen komen en gaan de hele dag door. Ik wens vrijwel alleen in de nacht een welterusten, en dat is zodat mensen weten dat ze misschien alleen overblijven... dat vind ik dan sneu. Op normale tijden zoals nu is een COS voor mij gewoon een COS en geen theekrans, ik maak daarin geen onderscheid![]()
Nederlanders neuken geen geiten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, met een beetje handigheid op de computer kun je Jan Peter B of wie dan ook een geit laten neuken...![]()
Deze cap had ik ook nog uit dezelfde serie (niet bewerkte cap !)quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ja, met een beetje handigheid op de computer kun je Jan Peter B of wie dan ook een geit laten neuken...![]()
Ik denk dat natasja met 'lul' het zenderkastje bedoelde wat ze in/aan haarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:46 schreef Visual het volgende:
naja waarom zal je zachtjes zeggen pas op voor je lul
Ho ho ho, ik ben sinterklaas en ik heb geen kutje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:47 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
Nu nog een cap van het kutje van Sinterklaas,.....en ik ben om!![]()
wtf? Is die echt niet bewerkt??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Deze cap had ik ook nog uit dezelfde serie (niet bewerkte cap !)
[afbeelding]
Sinterklaas bestaat nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
![]()
wel de schimmel ?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ho ho ho, ik ben sinterklaas en ik heb geen kutje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |