LOL!!! Serieus, ik moest *zo* hard lachen!! Nee, om mij te neuken, moet een man toch wel veel meer moeite doenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef Lips het volgende:
Da's toch geen onstuimig flirten meer?? Da's gewoon neuken op het strand...![]()
Nou moet zeggen, mannen reageren heel anders op me of ik nu een rok aanheb en hakken of gewoon een spijkerbroek en m'n all stars. En het maakt idd niets uit, maar als ik indruk wil maken op iemand (zei het voor zaken of privé), dan trek ik toch wel mijn hakken uit de kast (tenzij er heel veel gelopen gaat wordenquote:Op zondag 29 juli 2007 13:42 schreef dawg het volgende:
Ik loop erbij zoals ik me lekker voel. Who cares wat iemand anders daarvan vindt? Ik ga me in elk geval niet kleden om anderen te pleasen. Doe ik sowieso niet.
Ja er lopen veel mensen met een niet passende bril rond idd !quote:Op zondag 29 juli 2007 13:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met bril schijn ik er ook nog wel leuk uit te zien
maar dat komt omdat ik 1 had gepast die bij mn hoofd stond
misschien gewoon verkeerde type bril?
Oh. Nou, we zullen eerst maar eens een strandwandeling maken he.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:54 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Serieus, ik moest *zo* hard lachen!! Nee, om mij te neuken, moet een man toch wel veel meer moeite doen![]()
[..]
Nou moet zeggen, mannen reageren heel anders op me of ik nu een rok aanheb en hakken of gewoon een spijkerbroek en m'n all stars. En het maakt idd niets uit, maar als ik indruk wil maken op iemand (zei het voor zaken of privé), dan trek ik toch wel mijn hakken uit de kast (tenzij er heel veel gelopen gaat worden).
Ja maar de situatie die geschetst werd had niks meer te maken met flirten imoquote:Op zondag 29 juli 2007 13:54 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Serieus, ik moest *zo* hard lachen!! Nee, om mij te neuken, moet een man toch wel veel meer moeite doen![]()
Hohoho over welke meet hebben we het nu?quote:Op zondag 29 juli 2007 13:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja er lopen veel mensen met een niet passende bril rond idd !![]()
Dus Twinkle20 bij de meet ook je bril mee![]()
Nope, geen leuke mannen ontmoet dit weekend. Maar ik heb wel een poging gedaan tot Frans spreken, wat me op zich niet slecht afgaat maar ik versta er nog niet zoveel van. Maar eerlijk is eerlijk: prevel wat lieve Franse woordjes in mijn oor en ik ben als was in je handen.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Lichaamstaal: een taal die iedereen verstaat![]()
Neuj, dat is een beetje een inkoppertje, maarre... Fransen kunnen wel heel romantisch zijn, heb ik me laten vertellen. Maar je vindt hem nu al zo leuk dat je nadenkt over een taalcursus oid? Of wat?
Trustu btw
Nergens geen comments op? Dat valt me mee.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
hehe, zo ik ben bijgelezen heur.
Dat je 't ff weet.
tis al middag hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 14:36 schreef Garisson72 het volgende:
't is de zondagochtend-brakheid, dawg. En dat om half drie. Valt niet te onderschatten.
Ik had je anders gewoon uitgenodigd om in de stad een biertje te komen drinken hoorquote:Op zondag 29 juli 2007 14:51 schreef dawg het volgende:
Dus de singles hebben afgelopen nacht niet zo ontstuimig geflirt zie ik al.
Hadden we dan ontstuimig geflirt?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik had je anders gewoon uitgenodigd om in de stad een biertje te komen drinken hoor![]()
speak for yourself!quote:Op zondag 29 juli 2007 14:51 schreef dawg het volgende:
Ik heb anders behoorlijk lopen tongenquote:Op zondag 29 juli 2007 14:51 schreef dawg het volgende:
Uiteraard heb ik geen ervaring met relaties, maar wel met het buitenland. Een paar weken terug heb ik bloemen gereden op Zuid-Frankrijk en ik kan maar een paar woorden Frans, want ik heb het laten vallen zodra dat kon op school, maar toch was er wel wat blijven hangen en als je maar veel in het land zit leer je snel bij.quote:Op zondag 29 juli 2007 01:24 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wie heeft trouwens ervaring met een relatie in het buitenland? Ik was gisteren een beetje Frans aan het babbelen maar toen bedacht ik me dat het echt niet goed zou komen met een Franstalige. Hoe overkom je taalbarričres?
Wat zij zegt. Ik heb mijn knuffelquotum (quote:Op zondag 29 juli 2007 13:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb een beetje hoofdpijnmaar het was wel een leuke avond
Cassez la voix!quote:Op zondag 29 juli 2007 14:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk: prevel wat lieve Franse woordjes in mijn oor en ik ben als was in je handen.![]()
Hehe.. Het gaat hard he?quote:Op zondag 29 juli 2007 14:12 schreef Garisson72 het volgende:
hehe, zo ik ben bijgelezen heur.
Dat je 't ff weet.
Nou, er zijn anders ook vroyuwen waarbij een bril echtquote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Klinkt stom maar ik ondervind nu aan den lijve dat het echt wel uit maakt of je een bril op je harsens hebt of niet.
Voorheen als ik mensen (mannen in dit geval) aansprak zag je ze gewoon denken van: Ieuw.. heeft een bril (= minder leuke uitstraling)
Gister kon ik iedereen aanspreken en kreeg gelijk een biertje in mijn hand gedrukt.
Tis misschien hard maar het is wel de waarheid hoor.
Niet getreurd, het wachten is bijna voorbij... Na dinsdagquote:Op zondag 29 juli 2007 15:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik wacht op Principessa.
En op MNR.
En Lips.
En Whoops.
En nu ga ik maar.
Ah, de eerste opmerking is gemaakt, ik hoor het al: er komt een singlesmeet aan.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja er lopen veel mensen met een niet passende bril rond idd !![]()
Dus Twinkle20 bij de meet ook je bril mee![]()
Tres bien, maar wat is nou echt sexy om te zeggen in het Frans? Je t'aime kan echt niet bij een one-night-stand!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:34 schreef Grimm het volgende:
Voulez voes vous couche avec moi ce soir? (zoiets)
In Brussel?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, de eerste opmerking is gemaakt, ik hoor het al: er komt een singlesmeet aan.
En voordat moemoe dit ruikt en speeddate-mogelijkheden ziet, uiteraard puur voor de gezelligheid.
Goed, dan is nu de vraag, waar en wanneer? Bij voorkeur op een zaterdag.![]()
![]()
ja, kan hier geen zater-avond mijn hielen lichten of jullie gaan het over strandwandelingen en gedichten hebben!quote:
Kom hier, lekker dier van me!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Cassez la voix!
[..]
Hehe.. Het gaat hard he?
papa fume un pipe.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Tres bien, maar wat is nou echt sexy om te zeggen in het Frans? Je t'aime kan echt niet bij een one-night-stand!
Heb je ook dat filmpje gezien??quote:Op zondag 29 juli 2007 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
ja, kan hier geen zater-avond mijn hielen lichten of jullie gaan het over strandwandelingen en gedichten hebben!
Zo komen we nooit van dat zijige imago van de Single-Fokker af he.
Hold your horses Whoopsquote:
Kus me, we gaan? (maar dan heul verbasterdquote:Op zondag 29 juli 2007 15:37 schreef Grimm het volgende:
Couche moi! onniva!
Cherie, ton francais ce n'est pas bien, mais dat interesseert me geen bal want jij bent straks niet in Brussel te vinden.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:38 schreef Grimm het volgende:
Je kan zeker wel zien dat ik 30 weken in franrkijk heb gewoond
Nee liever niet! ik rij liever door naar italiequote:Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Cherie, ton francais ce n'est pas bien, mais dat interesseert me geen bal want jij bent straks niet in Brussel te vinden.
ja, leuk, creatief en ontzettend origineel!quote:
Linkjequote:Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef Heldopsokken het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat voor een filmpje.
![]()
Als iemand zoiets voor mij zou doen, zou ik spontaan verliefd worden. Maar nee, wat krijg ik:quote:Op zondag 29 juli 2007 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja, leuk, creatief en ontzettend origineel!![]()
Daar moet je als ontvanger wel voor zwichten he, you don't stand a chance...
Ik ken ook nog een leuke Tessa. Zal ik het filmpje maar schaamteloos jattenquote:
Mooi, dan is mijn conclusie dat hij niet verliefd is op je maar gewoon met je wil neuken.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als iemand zoiets voor mij zou doen, zou ik spontaan verliefd worden. Maar nee, wat krijg ik:
een ranzig plaatje van twee zoenende mensen (echt t0ngworstelen) met de melding dat meneer zin heeft in mij.
![]()
Dus zulk soort dingen worden niet gewaardeerd?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Als iemand zoiets voor mij zou doen, zou ik spontaan verliefd worden. Maar nee, wat krijg ik:
een ranzig plaatje van twee zoenende mensen (echt t0ngworstelen) met de melding dat meneer zin heeft in mij.
![]()
Jezus Whoops... please voel jezelf daar alsjeblieft te goed voor! Ik zou ook echt even een scherpe opmerking terugplaatsen dat ik daar echt niet van gediend ben. Wat een on-ge-loof-lijk-e loser dat hij zoiets stuurt!quote:Op zondag 29 juli 2007 15:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
![]()
Ja inderdaad. En dan ook nog zeggen dat hij me echt leuk vindt! Ik heb hem vriendelijk te verstaan gegeven dat ik geen ruimte heb in de agenda voor nóg een fuckbuddyquote:Op zondag 29 juli 2007 15:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mooi, dan is mijn conclusie dat hij niet verliefd is op je maar gewoon met je wil neuken.
mama fume papaquote:Op zondag 29 juli 2007 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
papa fume un pipe.
maman dans lits-jumeaux.
Nee, absoluut niet. Ik wil zo'n filmpje krijgen, dan helemaal hopeloos dramatisch ernstig verliefd worden en voor de rest van mijn leven gelukkig zijn met een waanzinnig knappe man die aantrekkelijker wordt naarmate hij ouder wordt, de man die mij erg vaak aan het lachen maakt en iemand die me wat tegengas durft te geven, en dan ook nog type lange grote knuffelbeer is (1.80 minstens, boven 80 kilo) met donker haar, iemand die het geen probleem vindt om zelf later thuis te blijven voor de (geadopteerde) kinderen, terwijl moeders gaat werken om het geld te verdienen en zorgt dat er veel leuke dingen gedaan kunnen worden.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:57 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dus zulk soort dingen worden niet gewaardeerd?![]()
Niks van gemerkt.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik heb anders behoorlijk lopen tongen
............
quote:Op zondag 29 juli 2007 15:31 schreef mrbox het volgende:
dawg wat is er zo speciaal aan jou dat de vrouwen zo gewillig hier zijn ?
En wat doe je verkeerd dat je hier nog bent![]()
Oeh, wat is je geheim?quote:Op zondag 29 juli 2007 16:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
niet met jou!
ik trek lange gasten aan.... de laatste 5 waren 1.95+!
Ja dat zal je nu dus nooit weten hequote:
* kuchquote:Op zondag 29 juli 2007 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, de eerste opmerking is gemaakt, ik hoor het al: er komt een singlesmeet aan.
En voordat moemoe dit ruikt en speeddate-mogelijkheden ziet, uiteraard puur voor de gezelligheid.
Goed, dan is nu de vraag, waar en wanneer? Bij voorkeur op een zaterdag.![]()
![]()
Hahaha!quote:Op zondag 29 juli 2007 16:31 schreef SuperMocio het volgende:
Ik vind dat filmpje dus echt he-le-maal niks, he mensen.....Die kutmuziek er onder en dat ge- 'ik hou van jou voor aaaaaltijd'
BAH!
Typisch iets waarvan vrouwen zeggen dat ze het helemaal geweldig vinden totdat de verkeerde persoon het voor ze maakt, want dan is het ineens eng en over the top.
Had ik al BAH gezegd?
Bij deze: BAH!
En ik weet niet of ik wel durf enzoquote:Op zondag 29 juli 2007 16:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja ik hoef niet met jullie te meeten of zo
maar van mij mag je kuchen
en je vervolgens om half 5 's nachts uit bed bellen met de vraag of jij het meisje bent waarmee hij gezoend heeft? :quote:Op zondag 29 juli 2007 18:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
op meets komen van die enge nerds die tegen je an gaan hijgen en niet boeiende gesprekken willen voeren en te hard lachen
quote:Op zondag 29 juli 2007 18:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
op meets komen van die enge nerds die tegen je an gaan hijgen en niet boeiende gesprekken willen voeren en te hard lachen
Nee hoor, helemaal niet, maar ik heb gewoon niks te melden.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:14 schreef gekke_sandra het volgende:
Eh.. meen me jou niet te herinneren![]()
Tranceptor, JoeyT e.d.. is iedereen inmiddels fok af?
Als jij dat vooroordeel lekker in stand wil houden moet je dat vooral doen.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en dat hijgen is op foto's te zien, net als de niet boeiende gesprekken en het te hard lachen?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb foto's gezien
Ja, inderdaad. Van al die miljoenen mensen op internet moet iedereen die elkaar eens ontmoet wel nerd zijn.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef Heldopsokken het volgende:
Kom op zeg, iedereen die internetmeets bezoekt is wel een beetje een nerd.
Lastig he ironie. Er zit echt wel een kern van waarheid in wat de prinses zegt, ook al overdrijft ze. Nerds zijn mensen die actief zijn om computers en dat als hobby zien. Goh, waar ontmoeten de mensen die op internetmeetings komen elkaar toch. Op die pc zit nog altijd een hoger percentage mannen dat voldoet aan de "enge mannen" beschrijving van de prinses.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Van al die miljoenen mensen op internet moet iedereen die elkaar eens ontmoet wel nerd zijn.
Grow up.
Nee, dan krijg je op je flikkerquote:Op zondag 29 juli 2007 19:45 schreef enter het volgende:
Kan je hier flirten met fokkers?
hihi nou dan kom ik welquote:Op zondag 29 juli 2007 19:18 schreef Heldopsokken het volgende:
Ik vind dat de prinses er goed in slaagt om jullie te laten happen als dat haar bedoeling is![]()
Kom op zeg, iedereen die internetmeets bezoekt is wel een beetje een nerd.
Ik kijk er nu al naar uit om de prinses te vertellen over de grote avonturen die ik in het dagelijks leven beleef op mijn pc. . Ik zal zo hard mogelijk lachen om haar grappen die eigenlijk geen grappen zijn. Stel je echter voor dat ik wel lach om een grap die geen grap is. Vervolgens zal ik langzaam overgaan op hijgen, denkend dat ze daar opgewonden van raakt.
Haar telefoonnummer zal ik uiteraard niet zelf aan haar durven vragen. Ik zorg er echter voor dat ik deze krijg via 1 van de stoerdere fokkers op deze meet. Een singlesmeet met medenerds is immers de manier om van het singlebestaan af te komen. Nadat ik het telefoonnummer verkregen heb(zonder haar medeweten) zal ik langzaam overgaan op het dronken voeren van de prinses. Uiteindelijk moet er dan toch minstens een kusje op de wang inzitten. Kom je prinses? Ik wil je zo graag zien.
Shit... dat is idd behoorlijk kansloosquote:Op zondag 29 juli 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
zijn jongens zo wanhopig of wat..
ik zo tegen een gast ja heb een vriend
nee ik heb niet echt zin om met je af te spreken eigenlijk
ik zoen alleen maar omdat ik nu even niks beters heb te doen
ik zit hier niet voor mn plezier het is dat ik nog niet weg kan
en dan de volgende dag toch bellen
is dat iets om enthousiast over te zijn?quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zoen alleen maar omdat ik nu even niks beters heb te doen
Jij vuige breezah
Heel de film was niet veel aan vond ik.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:50 schreef MNR het volgende:
Zo, heb net Premonition gekeken. Dacht: lekker romantische film met Sandra Bullock (mijn heldin!).. maar wat een k*teinde heeft die film zeg!![]()
Lastig? Ik vind het gewoon een niet-hedendaagse bullshitstelling. Ironie of niet.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:31 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Lastig he ironie. Er zit echt wel een kern van waarheid in wat de prinses zegt, ook al overdrijft ze. Nerds zijn mensen die actief zijn om computers en dat als hobby zien. Goh, waar ontmoeten de mensen die op internetmeetings komen elkaar toch. Op die pc zit nog altijd een hoger percentage mannen dat voldoet aan de "enge mannen" beschrijving van de prinses.
Boeiend.
Verdulle. En ík maar hopen dat je een nerd was.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:43 schreef dawg het volgende:
Lastig? Ik vind het gewoon een niet-hedendaagse bullshitstelling. Ironie of niet.
Jij hebt je Belg.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Verdulle. En ík maar hopen dat je een nerd was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |