Kan je dat verder uitleggen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:48 schreef Snakey het volgende:
Je tandwielen aanpassen.
Ik dacht dat je een brommer of scooter bedoelde.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:50 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Kan je dat verder uitleggen?
Ik heb eigenlijk niet de behoefte m'n auto aan te passen zodat ik sneller ben, maar wel om het maximaal uit m'n auto te halen, zoals deze op het moment is. Dus bepaalde handelingen en truukjes die je trekkracht constant houden of iets dergelijks (als er zoiets bestaat)
Zal het er voor de duidelijkheid even bijzettenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een brommer of scooter bedoelde.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:53 schreef Hari-Bo het volgende:
http://www.watbenjedan.nl/![]()
Echt kansloos dit op de openbare weg te doen, dit hanen gedrag moet alleen op circuit vertoond worden.![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
Powershiften is schakelen zonder de koppeling in te trappen. Gewoon in de goede versnelling rammen. Goed voor je auto.
BOEIT NIET het is en blijft een OPENBARE wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:56 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]![]()
Speciaal voor jou soort blinde morons heb ik het al twee keer in de OP vermeld: We doen dit alleen op leegstaande bedrijventerreinen e.d. Dat is inderdaad wel openbare weg, maar er is _niemand_ in de buurt die we eventueel in gevaar kunnen brengen.
Wat is er te doen dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:55 schreef GizartFRL het volgende:
Dus je bent op bedrijvsterreinen aan het sprinten, maar het is geen illegale straatrace?
Kom gewoon 3 augustus even naar Drachten, kijk je eerst een paar keer hoe je het moet doen en dan doe je zelf ene keer mee.
Kun je gelijk zien hoe snel je bent.
Weet je wat, dan doe ik ook even mee met mijn gezinsbak.
Als je verder niets ontopic te melden hebt, blijf dan aub wegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:57 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
BOEIT NIET het is en blijft een OPENBARE weg![]()
Dus als ik een weg vind waar zga niemand is mag ik er ook zo maar eventjes met mach 3 gaan rijden en de raarste kapriolen uithalen.![]()
Heb een corolla 1.6i, en dat werkt inderdaad wel eens. Ook wil het wel eens helpen om het gas gewoon vol in te houden terwijl je schakelt, alhoewel het opletten is geblazen dat je toerental niet in het rood looptquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:58 schreef method21 het volgende:
soms wil tussengas bij het overschakelen nog wel eens voorkomen dat je treug in de toeren valt, alleen als je een hyunai pony ofzo hebt zal het vrij weinig helpen, maar als je bv een Astra Gsi 2 liter heb of een golfje Gti wil dat nogal eens helpen.
En anders ram je je tegenstander gewoon van de weg...
Ga toch weg jij mag wel commentaar hebben tegen kermisboeren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:58 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Als je verder niets ontopic te melden hebt, blijf dan aub weg
Als jij mach 3 red op je fietsje moet je misschien eens wat belletjes met de luchtmacht gaan plegen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:57 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
BOEIT NIET het is en blijft een OPENBARE weg![]()
Dus als ik een weg vind waar zga niemand is mag ik er ook zo maar eventjes met mach 3 gaan rijden en de raarste kapriolen uithalen.![]()
Ga je nu m'n hele posthistorie na pluizen? Triest hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:00 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Ga toch weg jij mag wel commentaar hebben tegen kermisboeren.
Maar al geef ik een reactie over je illegale race (met 110pk?) praktijken mag dat niet.![]()
Jammer is dat ik wel een auto in mijn bezit heb, en jij geen Porschequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Als jij mach 3 red op je fietsje moet je misschien eens wat belletjes met de luchtmacht gaan plegen.
Het verschil met risico tussen een woonwijk met 3 scholen of een leeg bedrijventerrein is nogal groot, zeker daar waar het gaat om eventueel mogelijk slachtoffers. Waarschijnlijk is het ook nog op een tijd dat niet kansloos nederland slaapt dan is het risico nog kleiner.
Kijk, dat is nou leukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:03 schreef GizartFRL het volgende:
TS, weet niet waar je vandaan komt, maar een anatal jaren geleden was het hier in Drachten ook zo dat er een klein groepje sprintjes tegen elkaar trok op een leeg industrie terrein.
Op een gegeven moment waren dat er een paar 100.
Daarom is in Drachten een aantal keer per jaar legaal sprinten op de Airstrip.
http://www.oslracing.com/forms/agenda.html
Mijn gezinsauto heeft ook maar 105 PK, maar de kans is groot dat ik je er nog wel uit trek.
Het gaat mij er echter niet zozeer om van wie ik daar kan winnen, maar om te kijken wat de auto kan.
Heb vorig jaar nog meegedaan met mijn 205 diesel
Maar nodig jezelf en je vrienden even uit, wel zo leuk. 14.gif
Ik neem jou gelukkig wel serieus met je startwagentje-en-de-bink-wil-uithangen-met-driftenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:02 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Ga je nu m'n hele posthistorie na pluizen? Triest hoor
Zoals ik al zei, als je niets nuttigs te melden hebt, reageer dan niet.
Ik neem je sowieso niet serieus met je kamper-mercedes.
Gezins autootje van mijn pa trekt ook menigeen sjonnie eruit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:05 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou leuk.
Denk dat ik wel even kom kijken.
En waarom denk je te winnen met die gezinsauto van je? Geheime tactieken?
Check het kenteken maar: LL-ZP-36quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:05 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou leuk.
Denk dat ik wel even kom kijken.
En waarom denk je te winnen met die gezinsauto van je? Geheime tactieken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |