Waar? Khoor niks.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:43 schreef Cheiron het volgende:
Hier in Amsterdam zijn ze momenteel bezig met de pauper versie van Dancevalley ofzo. Ook al de hele dag zo een domme doffe dreun door de wijk heen. Welke omgekochte kutambtenaar keurt dat toch goed?
Zegt me niks, zit in Bos en Lommerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
NDSM terrein. Lovelands of andere crap.
Lol, dan zul je er geen last van hebben. Ik denk dat het maar tot 12 uur duurde. 47-70 euro voor een kaartje en dan tot 12 uur..quote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:41 schreef niekth het volgende:
Was dat in het verleden niet in Enschede?
terecht dat de buurt klaagde!quote:Op zondag 29 juli 2007 07:53 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar daar heeft de buurt geklaagd en toen mocht het niet meer![]()
boeie het was toch overdag. Ik vond het wel vet, ik zat in de buurt en kon gratis meegenietenquote:Op zondag 29 juli 2007 15:12 schreef Crack_david het volgende:
[..]
terecht dat de buurt klaagde!
Verschrikkelijk was het.. de ramen trilden in huis en de radio moest vol open om fatsoenlijke muziek te horen.. bij het bbqen zelf was het helemaal afzien
Ook al is het overdag, een beetje fatsoen is niet verkeerd.quote:Op zondag 29 juli 2007 16:07 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
boeie het was toch overdag. Ik vond het wel vet, ik zat in de buurt en kon gratis meegenieten![]()
Uh. Het was zelfs in het buitengebied. Waar kun je dan nog wel feestjes houden?quote:Op zondag 29 juli 2007 15:12 schreef Crack_david het volgende:
[..]
terecht dat de buurt klaagde!
Verschrikkelijk was het.. de ramen trilden in huis en de radio moest vol open om fatsoenlijke muziek te horen.. bij het bbqen zelf was het helemaal afzien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |