En dát is nou precies de kracht van hardcorequote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
dof, monotoon en verschrikkelijk irritant gedreun
Je zult er ongetwijfeld middenin moeten staan, stijf van de 'noem-maar-op'.., ik kan er hier niet bepaald van genieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
En dát is nou precies de kracht van hardcore
Ik had misschien een sarcasme-smiley moeten gebruikenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je zult er ongetwijfeld middenin moeten staan, stijf van de 'noem-maar-op'.., ik kan er hier niet bepaald van genieten.
Anyways, dit is een klaagtopic, dus ga nou s.v.p. niet roepen dat het van die geweldige muziek is, daarover worden we het toch niet eens![]()
Mensen die zeggen dat dat muziek isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
dus ga nou s.v.p. niet roepen dat het van die geweldige muziek is
Ik geloof je meteen.., op dat genieten na dan..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:29 schreef mstx het volgende:
Als het goed is kun je op dit moment genieten van Hellfish.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:46 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zeik toch niet man, mijn broertje draait ook hardcore, ik zit elke dag in het doffe monotone gedreun hier.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:37 schreef Gijsje het volgende:
Zuidwaarts ? is de grens weer open ?
als ik niet hoefde te werken was ik wel gegaan, nu het is het te laatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, neem lekker de trein/auto/fiets naar groningen en ga er bij staan.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dominator Festival
Hartstikke tof dat ze dat hier in Groningen doen en dat het gezellig en druk en groots is, maar doe het dan ófwel even als ik er NIET ben óf draai die wind even de andere kant op.. (richting Hoogkerk ofzo). Wat een pokkeherrie de hele dag al.. Enige wat ik hoor is dof, monotoon en verschrikkelijk irritant gedreun (en ik zit er toch zeker 1,5km van af).
Waarom ik er last van heb.. Kom gerust even langs in Groningen, Helpman en luister/'geniet' mee...![]()
Anyways, over een half uurtje ben ik weg hier (andere verplichtingen..), ik moest het toch nog even kwijt![]()
Hellfish is gaaf. Maar dat is meer industrial/Tekno achtigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:29 schreef mstx het volgende:
Als het goed is kun je op dit moment genieten van Hellfish.
omg, Hardcore leuk vindenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:45 schreef Misanthropist het volgende:
is het toevallig nog ergens via een stream te beluisteren?
misschien handig voor TS, dan hoort 'ie tenminste hoe het echt klinkt
Bagger.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:42 schreef basskabouter het volgende:
http://youtube.com/watch?v=JdMg3aknCCM
hardcore![]()
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:20 schreef basskabouter het volgende:
http://youtube.com/watch?v=mdl8lL-ufYA
![]()
hoe kun je daar nu niet van houden
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:17 schreef Barachem het volgende:
Wel kwaliteitstrance natuurlijk.
|
Forum Opties | |