inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij gaat "het grote duel" uitlopen op een sisser.
Zegt je natte vinger dat of je grote duim?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een lekke band bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pereiro is altijd goed in de afsluitende TT van de Tour, hij staat nu 11e en gaat voor die top-10. Wat zeker mogelijk is met Soler en Astarloza binnen een halve minuut van hemquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef Cootz het volgende:
Zelfs Pereiro sneller dan Dekker na de eerste tijdmeting...
Toch top 10 fietsen en ik heb hem slechts een enkele keer gezien op tv tijdens deze tour!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:19 schreef Venga het volgende:
[..]
Pereiro is altijd goed in de afsluitende TT van de Tour, hij staat nu 11e en gaat voor die top-10. Wat zeker mogelijk is met Soler en Astarloza binnen een halve minuut van hem
Een Duitse herderquote:
Oh mooi, als er ergens nog een zakje met "Rex" gevonden wordt, dan weten we van wie het isquote:
Als 't maar vlak is he.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:28 schreef sitting_elfling het volgende:
karpets heeft de hele tour nog geen deuk in een pakje boter gefietst .. en nu fiets hij de sterren van de wereld
Vreemd dat de odd van Contador zo snel gedropt is, er zijn toch nog geen tussentijden?quote:
Heldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:30 schreef Lann555 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hulde hulde hulde!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd dat de odd van Contador zo snel gedropt is, er zijn toch nog geen tussentijden?
Hij verloor al 3 seconden de eerste anderhalve kilomerter.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd dat de odd van Contador zo snel gedropt is, er zijn toch nog geen tussentijden?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Bruce117 het volgende:
Laat het a.u.b. geen Leipheimer worden
Déja vu met Fondriestquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Leatherface het volgende:
Mocht Leipo de Tour gaan winnen, wat zullen ze dan balen bij Rab dat ze hem destijds niet gehouden hebben.![]()
Nee hoor, want hij wint hem nu ook alleen maar doordat er allerlei mensen zijn weggevallen... ik beschouw de winnaar van dit jaar ook niet als een volwaardig winnaar....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:35 schreef Leatherface het volgende:
Mocht Leipo de Tour gaan winnen, wat zullen ze dan balen bij Rab dat ze hem destijds niet gehouden hebben.![]()
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die won toch nog wel klassiekers in zijn Post-tijd, of helemaal geen.
Over een uurtje vertel ik mijn voorgevoelensquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:38 schreef Lann555 het volgende:
Ik kon helaas geen bets meer plaatsen, maar mijn geld had op Evans of Leipheimer gezeten. Mijn betters-instinct
Leipheimer rijdt de beste tijdrit, maar vooralsnog heeft Contador een vrij ruime marge.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:43 schreef Zwansen het volgende:
Hoe staan de zaken nu? Relatief gezien gaat Leipo het beste?
Ja inderdaad. Dat geeft ie niet weg denk ik...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Leipheimer rijdt de beste tijdrit, maar vooralsnog heeft Contador een vrij ruime marge.
met een lange weg te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Leipheimer rijdt de beste tijdrit, maar vooralsnog heeft Contador een vrij ruime marge.
Relatief gezien vind ik het verschil vrij groot voor het "eenvoudige" gedeelte.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Contador nog maar 1:17 voor op Evansquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:43 schreef Zwansen het volgende:
Hoe staan de zaken nu? Relatief gezien gaat Leipo het beste?
Het loopt wel gestaag terug. Maar er kan nog een hoop gebeuren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Gitanki het volgende:
Ik ben bang dat Contador het toch gaat verliezen....
Het is wel suf, één tussensprintje kan een verschil van 450.000 euro betekenen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Echt zo gaaf als ze morgen alledrie binnen 10 seconden staan. Kijken of ze dan nog steeds de ongeschreven regel intact houden van het geel niet aanvallen.
Beetje afhankelijk van wat Popovych, Pereiro en Kirchen gaan doen. Evans, Leipheimer en Contador zijn op koers om er wel voor te blijven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:46 schreef Zwansen het volgende:
Dekker lijkt de top10 net te gaan redden?
Ik heb echt zo'n hekel aan dat soort wetten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Echt zo gaaf als ze morgen alledrie binnen 10 seconden staan. Kijken of ze dan nog steeds de ongeschreven regel intact houden van het geel niet aanvallen.
En wat zou Discovery gaan beslissen als Leipheimer 1 seconden voor Contador komt te staanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:47 schreef Zwansen het volgende:
Volgens de altijd betrouwbare Herbie wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:48 schreef Zwansen het volgende:
En de nummer 12? Schuift Boogerd nog een plek op?
Ik snap ook echt niet waar die het vandaan haalt hij kan zo bij beide tijdritten in de top 25 komen dat heeft ie nog nooit gedaan denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:49 schreef knoets het volgende:
Boogerd moet nog een jaar doorgaan, dan wint 'ie een tijdrit
Mwoh, die zit dan wel met een andere kop op de fiets als die 2. Zal dan te vergelijken zijn geweest met Karpets denk ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zou Rabo nu denken over Menchov?
In principe staat die toch min of meer op hetzelfde niveau als Leipheimer en Evans.
ja, ja Boogerd heel goed maar gaat nu toch echt om de besten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:51 schreef Remzz het volgende:
Boogerd moet nu trouwens zo ongeveer wel binnen komen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef Bruce117 het volgende:
16e tijd op dit moment voor Boorgerd.
Ook al zal hij nog wat zakken, dit is gewoon goed
Ha ha, dat overdreven gedoe steeds als het om een nederlander gaat. pffffffffffquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef Wilskracht het volgende:
Boogerd kan de tour winnen
Morgen gewoon direct ontsnappen
Onder tussen rommelt Erik Dekker met de oortjes
en knalt Eric Breukink zo met zijn auto dat er geen ploegleider meer door komt.
Voor dat ze het door hebben heeft Boogerd al een hallf uur.
Boogerd heeft echt wel vaker dichtbij top 10 gereden in de laatste tijdrit. Ik kan het me tenminste nog herinneren van een keer.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waar die het vandaan haalt hij kan zo bij beide tijdritten in de top 25 komen dat heeft ie nog nooit gedaan denk ik.
die staat op dat zelfde niveau als leipheimer en evans.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat zou Rabo nu denken over Menchov?
In principe staat die toch min of meer op hetzelfde niveau als Leipheimer en Evans.
Mwah, hier zal nog lang over nagesproken worden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Evans of Leipheimer.. wat een drama. Kan de boeken in als meest kleurloze tour de france overwinning aller tijden.
quote:
Is het alquote:
Toch nog 34 seconden..zal het dan toch?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:56 schreef knoets het volgende:
Evans is dicht in de buurt! Wowie!
Snel Leipi backenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:56 schreef jmac het volgende:
Update:
[afbeelding]
evans iets omlaag gehaald zodat winst van contader iets hoger wordt.
Woef, vraag maar aan Casarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
Iemand een Labrador of Golden Retriever in de aanbieding ??
Tsja, maar wat is lineair na drie weken Tour?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:57 schreef Lann555 het volgende:
Als je dit linear doortrekt komen ze gelijk te staan in het klassement hierna
Ik zou ook erg benieuwd naar een (cleane)Vino en Kloden zijn geweest.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Stel je voor dat een fitte Ullrich hier bij had gezeten... Die had iedereen zo hard naar de klote gereden.
Kirchen, Popo, Evans, Contador? en Leipigaan hem ook nog wel voorbij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Astraloza ook ineens sneller dan Dekker. Tering.
* MisterJ.Lo denkt aan Rasmussenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:58 schreef Zwansen het volgende:
Stel je voor dat een fitte Ullrich hier bij had gezeten... Die had iedereen zo hard naar de klote gereden.
Heb ik bij Leipheimer moet altijd aan Joop Klepzeiker denken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef Zwansen het volgende:
Astarloza was voor mij altijd die man die bijna dezelfde naam als de WK had.
Snel en cleanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:59 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zou ook erg benieuwd naar een (cleane)Vino en Kloden zijn geweest.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:01 schreef Cootz het volgende:
Evans nu binnen de minuut van Contador in het virtuele klassement.
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:02 schreef Remzz het volgende:
Naja als ik het nu zo bekijk, 55 seconden is nog wel veel.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op zich zou Leipheimer wel een mooie opvolger zijn van Landis.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
* MisterJ.Lo denkt aan Rasmussendie had het GEEL voor 99% al binnen voor parijs.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef donpsp het volgende:
Godver waarom geen Rassie, die had dik de tour gewonnen
Daar ziet het wel naar uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:01 schreef Leatherface het volgende:
Contador is 'em aan te verliezen als het zo doorgaat.
Dat gaat nog leuk worden morgenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef Fides het volgende:
Top 3 wellicht binnen een marge van 30 seconde als t zo doorzet![]()
Dit is wel echt een tijdrit voor Ullrich ja. Hard rijden en niet technisch.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:03 schreef Gitanki het volgende:
Een Basso, Ullrich of Armstrong had dit zootje al op tien minuten gereden voor deze TT...
Neequote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:04 schreef jmac het volgende:
geven jullie contador nog de beste kansen? Want in odds is ie ontzettend gedaald opeens
1'29quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:04 schreef Zwansen het volgende:
Leip op 1'20, maar hoeveel heeft ie al goedgemaakt? Bijna 2 minuten al?
Nee nog 15 seconde achterquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol Leipi op 15 seconden voor Evans gekomen..
Zie het jaquote:
Zeker..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit is wel echt een tijdrit voor Ullrich ja. Hard rijden en niet technisch.
49 seconden nog. Lijkt er idd op. Misschien Leipi naar p2.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:05 schreef Cootz het volgende:
Ik denk dat het nét 1. Contador 2. Evans 3. Leipheimer blijft
20" op de streep, 2x 6", 4", 2" onderwegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:06 schreef donpsp het volgende:
Hoeveel bonificatie is morgen nog te verdienen?
Dan valt morgen dus de beslissing. Het zou echt idioot als ze bij PRL niet gaan proberen om morgen nog 10~20 seconden verschil te maken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:05 schreef Cootz het volgende:
Ik denk dat het nét 1. Contador 2. Evans 3. Leipheimer blijft
Tellen die tijdens TTquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef knoets het volgende:
[..]
20" op de streep, 2x 6", 4", 2" onderweg
Nee, gaat niet snel genoeg voor Evans...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef Leatherface het volgende:
Contador nog 49 seconden voor Evans in het klassement.
Het gaat toch niet met heel grote happen nu.
Voor morgen bedoelde ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Tellen die tijdens TT.
Nee.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Tellen die tijdens TT.
Mananaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Tellen die tijdens TT.
Komt wel op het laaste stukje.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, gaat niet snel genoeg voor Evans...
Ja daar was dit echt de perfecte tijdrit voorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef Jeroen_M het volgende:
Honchar had onderweg even een kopje koffie kunnen drinken voordat hij het hoogste schavot op zou moeten.
Nee nooit bij tijdritten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef Arcee het volgende:
Zijn er ook nog bonificatieseconden aan de finish te verdienen?
Ze rijden hier wel 52 km/h gemiddeld..dat kost Honchar ook moeite hoor! Die had dit niet gewonnenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef Jeroen_M het volgende:
Honchar had onderweg even een kopje koffie kunnen drinken voordat hij het hoogste schavot op zou moeten.
Misschien geven ze Contador nog wel stalorders om een Amerikaan te laten winnen uit sponsorbelangenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:09 schreef Venga het volgende:
Evans gaat de Tour niet winnen iig, Leipo gaat hem voorbij door zijn goede TT.
Disco dus voor de winst, Contador of Leipheimer ...
Als de verschillen klein worden valt dat vandaag echt nog niet te zeggen hoor...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef Cootz het volgende:
Contador wint de tour!
20, 12 en 8 op de streep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:07 schreef knoets het volgende:
[..]
20" op de streep, 2x 6", 4", 2" onderweg
Neuh.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
44 seconden op 10-15 km te gaan? te doen, wat denken jullie..
Volgens de herbert regel wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
44 seconden op 10-15 km te gaan? te doen, wat denken jullie..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:11 schreef Cootz het volgende:
Contador wint de tour!
Vergeet niet dat er morgen ook nog een rit is. Niet het totale verschil moet vandaag overbrugt worden.quote:
Honchar, met zijn baanverzet? Goed een kopje thee dan...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:09 schreef knoets het volgende:
[..]
Ze rijden hier wel 52 km/h gemiddeld..dat kost Honchar ook moeite hoor! Die had dit niet gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |