inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij gaat "het grote duel" uitlopen op een sisser.
Zegt je natte vinger dat of je grote duim?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een lekke band bedoel je?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Pereiro is altijd goed in de afsluitende TT van de Tour, hij staat nu 11e en gaat voor die top-10. Wat zeker mogelijk is met Soler en Astarloza binnen een halve minuut van hemquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:16 schreef Cootz het volgende:
Zelfs Pereiro sneller dan Dekker na de eerste tijdmeting...
Toch top 10 fietsen en ik heb hem slechts een enkele keer gezien op tv tijdens deze tour!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:19 schreef Venga het volgende:
[..]
Pereiro is altijd goed in de afsluitende TT van de Tour, hij staat nu 11e en gaat voor die top-10. Wat zeker mogelijk is met Soler en Astarloza binnen een halve minuut van hem
Een Duitse herderquote:
Oh mooi, als er ergens nog een zakje met "Rex" gevonden wordt, dan weten we van wie het isquote:
Als 't maar vlak is he.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:28 schreef sitting_elfling het volgende:
karpets heeft de hele tour nog geen deuk in een pakje boter gefietst .. en nu fiets hij de sterren van de wereld
Vreemd dat de odd van Contador zo snel gedropt is, er zijn toch nog geen tussentijden?quote:
Heldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:30 schreef Lann555 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hulde hulde hulde!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd dat de odd van Contador zo snel gedropt is, er zijn toch nog geen tussentijden?
Hij verloor al 3 seconden de eerste anderhalve kilomerter.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:31 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd dat de odd van Contador zo snel gedropt is, er zijn toch nog geen tussentijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |