abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52004159
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef cultheld het volgende:
Hij zal zich wel op positieverbetering beroepen. Ik denk dat hij dit nog best kan gaan winnen ook.
de Boertjes hadden het daar toen toch ook op gegooid en verloren. (Al was dat een hele tijd terug)
Waar had Samaras het toen op gegooid? Alleen financiele verbeteringen of ook sportieve?
pi_52004228
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

de Boertjes hadden het daar toen toch ook op gegooid en verloren. (Al was dat een hele tijd terug)
Waar had Samaras het toen op gegooid? Alleen financiele verbeteringen of ook sportieve?
Ze beoordelen het op 3 aspecten had ik gelezen:

1) Financiele verbetering
2) Sportieve verbetering
3) Onwerkbare situatie

2 van de 3 gevallen moet in het voordeel van de speler uitvallen wil hij de zaak winnen. Het ligt er dus aan hoe ze de grens trekken van sportieve verbetering en of er sprake is van een onwerkbare situatie volgens hun.
pi_52004480
doet ie toch een samarasje...

goed, mijn glazen bol kan weer terug de kast in, nu is hij onhoudbaar voor groningen.
pi_52004583
Wat een gedoe om een vrij middelmatige speler.
Koningin van de sussssspensseeee
http://www.karinslaughter.com/
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:16:44 #205
121310 venomsnake
El Saltador
pi_52004613
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:12 schreef MaxPower het volgende:
doet ie toch een samarasje...

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52004695
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:06 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Ze beoordelen het op 3 aspecten had ik gelezen:

1) Financiele verbetering
2) Sportieve verbetering
3) Onwerkbare situatie

2 van de 3 gevallen moet in het voordeel van de speler uitvallen wil hij de zaak winnen. Het ligt er dus aan hoe ze de grens trekken van sportieve verbetering en of er sprake is van een onwerkbare situatie volgens hun.
4. De tijd op de klok van de martinitoren klopt nooit
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:24:06 #207
184495 Chivu
Nummer 5
pi_52004883
Ik hoop dat de prijs op 8 miljoen wordt gezet, en Ajax er van af ziet. Veel plezier dan met Suarez Op 2 na beste optie is natuurlijk 4 miljoen, 2,5 miljoen korting is niet mis
pi_52005002
Prachtig hoe snel het ook weer kan gaan.

Fijne jongen die Suarez, natuurlijk mag ie teleurgesteld zijn, natuurlijk is Groningen gelijkwaardig aan Ajax, natuurlijk doet Ajax alles fout. En nu is meneer weer een jankend pisventje .
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:35:11 #209
121310 venomsnake
El Saltador
pi_52005256
Oe, daar heb je bliksem hoor. zie hem eens genieten..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:41:36 #210
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_52005464
Bliksem is voor PSV toch? Of heb ik dat mis?
  dinsdag 31 juli 2007 @ 23:53:18 #211
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_52005814
Hier dan ook maar even:

Die arbitragezaak komt er niet. De vraagprijs kan dan wel eens lager uitvallen. Nijland is wat dat betreft niet dom. De fc en Ajax gaan weer om de tafel en morgen zijn ze eruit. 7 miljoen gok ik.

J.

P.s. Van haleluja tot persona non grata. Alles is vergankelijk.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:04:28 #212
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_52006135
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Juan Zueco het volgende:
Hier dan ook maar even:

Die arbitragezaak komt er niet. De vraagprijs kan dan wel eens lager uitvallen. Nijland is wat dat betreft niet dom. De fc en Ajax gaan weer om de tafel en morgen zijn ze eruit. 7 miljoen gok ik.

J.

Hoe kom je aan die wijsheid ?
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:24:53 #213
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52006659
Niet ondenkbaar.. die afkoopsom in die arbitragezaak zal 100 % lager uitvallen dan 6.5 miljoen.
pi_52006718
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Juan Zueco het volgende:
Daar heeft die dan ook wel erg zijn best voor gedaan...
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:43:37 #215
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_52007071
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prachtig hoe snel het ook weer kan gaan.

Fijne jongen die Suarez, natuurlijk mag ie teleurgesteld zijn, natuurlijk is Groningen gelijkwaardig aan Ajax, natuurlijk doet Ajax alles fout. En nu is meneer weer een jankend pisventje .
Wij kunnen wel betere spelers halen dan Suarez, We hoeven hem nou ook niet meer, Blijf maar bij Groningen Suarez, Goed gedaan dat ze hem niet hebben gehaald. En nu juichen alle ajacieden weer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 1 augustus 2007 @ 00:46:26 #216
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52007126
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet ondenkbaar.. die afkoopsom in die arbitragezaak zal 100 % lager uitvallen dan 6.5 miljoen.
dat moet ik nog zien.... er zijn veel zaken verloren.......
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 1 augustus 2007 @ 00:54:01 #217
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_52007276
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Daar heeft die dan ook wel erg zijn best voor gedaan...
Weet ik. Maar ook jij weet hoe het er aan toe gaat in de voetbalwereld.

Qua Suarez verering was het hier eerst wit, nu zwart. Er zijn ook grijstinten. De man heeft in korte tijd toch wel wat betekent voor de fc. Vergeet dat niet.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_52007419
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Weet ik. Maar ook jij weet hoe het er aan toe gaat in de voetbalwereld.

Qua Suarez verering was het hier eerst wit, nu zwart. Er zijn ook grijstinten. De man heeft in korte tijd toch wel wat betekent voor de fc. Vergeet dat niet.

J.
Hij heeft een heel grote bijdrage geleverd aan het winnen van de play-offs en voor een club als Groningen is Europees voetbal spelen een absolute hoofdprijs. Terecht dat die 'vereerd' werd, vanwege zijn voetbalkwaliteiten dus.

Waar ik hem nu op afval is op de manier hoe hij met deze zaak omgaat. Je tekent een contract, een jaar later wil je er weer vanaf, dat lukt niet en je bent ineens zo mentaal gebroken dat je niet meer kan meetrainen. Zijn voetbalkwaliteiten vind ik dan totaal niet relevant. Iemand die goed kan voetballen heeft echt niet meer krediet dan iemand die het minder kan. Zijn sportieve bijdrage aan het succes van FCG doet er dus niet toe in deze. Dat moet je echt los van elkaar zien.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 01:13:28 #219
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52007623
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Garudo het volgende:
Suarez heeft een grote probleem als hij alsnog verliest. De supporters van Groningen geven hem dezelfde behandeling als Salmon. Maar 10x keer erger denk ik

Suarez mag morgen nog naar Ajax, desnoods voor de 6.5 miljoen.
Jij slaat wel heel makkelijk om.
pi_52007928
Hij heeft gewoon een contract tot 2011 en is pas 20 jaar
Gewoon nog 1 jaartje blijven

Hij wilde toch gewoon voor groningen spelen en nu wil hij toch naar ajax
  woensdag 1 augustus 2007 @ 01:33:15 #221
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_52007963
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 01:13 schreef Grulez het volgende:

[..]

Jij slaat wel heel makkelijk om.
Hoezo? Ja een paar dagen geleden was ik blij dat hij die ene arbitragezaak introk. Toen dacht ik dat hij echt hier wilt blijven! Nu zien we de ware Suarez en heb ik hem liever kwijt dan dat hij hier blijft en onrust stookt
  woensdag 1 augustus 2007 @ 01:37:29 #222
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52008040
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij kan ook hoger uitvallen als de commissie denkt van

hey ajax biedt 6,5... dus dat zal wel zijn minimale waarde zijn. Groningen wil 9,5 miljoen.
weet je wat, we settelen in het midden. Suarez mag naar Ajax voor 8 miljoen

gespeculeer.. wat dat betreft is het wel goed dat er nu prijzen genoemd zijn.
pi_52009355
Als ze eruit zouden komen lijkt me idd dat de prijs tussen de 6.5 en 9.5 miljoen zal zijn.. misschien als Ajax Suarez echt wil hebben dan gooien ze nog een miljoentje erbij en hoppa zijn ze klaar denk ik.
pi_52009422
Nog een miljoentje erbij vind ik veel te veel. 5 miljoen max, maar dat gaat die commissie nooit zeggen natuurlijk. Als de biedende partij al 6,5 biedt, gaan zij daar geen bedrag onder noemen. Als ze al een bedrag noemen. Groningen heeft een hele sterke troef in handen en dat is het contract dat hij vorig jaar heeft getekend, voor lange tijd.
Een onwerkbare situatie is er nu ook, lijkt me, maar dat ligt niet aan Groningen, dus ik weet niet hoe die commissie dat bekijkt?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52009479
Qua gedrag past ie wel bij de Joden, dat heeft ie inmiddels al wel duidelijk gemaakt.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52009641
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 08:03 schreef DIGGER het volgende:
Qua gedrag past ie wel bij de Joden, dat heeft ie inmiddels al wel duidelijk gemaakt.
Ja, want alle Joden..........? Maak de zin eens af?
pi_52009744
Wat een soap deze hele zaak. van mij mag ie weg.

En toch denk ik dat Luis een dompie is en weer naar verkeerd volk luistert.

Ik kwam trouwens de volgende foto tegen op een forum.
Is van oefenwedstrijd van gister.

De ondertitel bij de foto was: schaamLUIS?

pi_52009830
pi_52009922
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Oe, daar heb je bliksem hoor. zie hem eens genieten..
Is toch prachtig . Ik zeg verder dat er niets mis mee is hoor, maar ik vind het wel erg vermakelijk.
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Cruoninga het volgende:
Bliksem is voor PSV toch? Of heb ik dat mis?
!!!
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 00:43 schreef Garudo het volgende:

[..]

Wij kunnen wel betere spelers halen dan Suarez, We hoeven hem nou ook niet meer, Blijf maar bij Groningen Suarez, Goed gedaan dat ze hem niet hebben gehaald. En nu juichen alle ajacieden weer
Oh, tuurlijk. Dat soort opportunisten zitten er bij Ajax ook wel tussen hoor.
quote:
Suárez alsnog naar rechter

Van onze Telesportredactie

GRONINGEN, woensdag

De zaakwaarnemers van Luis Suárez hebben voor de tweede keer met spoed een arbitragezaak aangevraagd. De 20jarige aanvaller van FC Groningen wil zo alsnog een transfer naar Ajax afdwingen. Maandagavond dienen de betrokkenen zich in Zeist te melden.

Vorige week blies Suárez de gang naar de rechter af in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over de afkoopsom. Tussen vraag en aanbod zat echter een verschil van drie miljoen euro. Ajax liet daarop weten de onderhandelingen te staken.

Ondanks alle commotie maakte het talent uit Uruguay gisteravond een treffer in de oefenwedstrijd tegen Hunsingo. Morgen vertrekt hij met de selectie naar Spanje. ,,Natuurlijk is Luis teleurgesteld, maar ik neem hem verder niets kwalijk. Hij heeft er geen weet van wat zich achter de schermen allemaal afspeelt”, zei algemeen directeur Hans Nijland.

In afwachting van de arbitragezaak zet Ajax de zoektocht naar een vervanger voor Ryan Babel gewoon voort. De kans bestaat immers nog altijd dat de commissie FC Groningen in het gelijk stelt, of een afkoopsom vaststelt waar Ajax zich niet in kan vinden.

Twee dagen geleden vond FC Groningen 6,5 miljoen euro niet genoeg. ,,Maar omdat we nooit tot elkaar zijn gekomen, is dat bedrag nu van tafel. Formeel ligt er nog steeds een bod van 3,5 miljoen euro”, aldus Maarten Fontein, algemeen directeur van Ajax. FC Groningen vroeg aanvankelijk 12,5 miljoen voor Suárez.
12,5 miljoen !!!
pi_52009989
Suarez schijnt op Radio Noord gezegd te hebben niets van een 2e arbitragzaak te weten.
pi_52010449
pi_52010505
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

12,5 miljoen !!!
Vragen staat vrij. En als je iemand die nog een lang doorlopend contract heeft niet kwijt wil is dit een mooi bedrag .
Vergeet niet dat FCG geen enkele noodzaak tot verkopen heeft. Vooral omdat het maar de vraag is of je iemand van gelijke kwaliteit terug kan halen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52010520
quote:
Als je Nijland hoort, dan heeft ie al afscheid genomen van Suarez, het is alleen de vraag voor hoeveel.
pi_52010527
In het DVHN staat dat het management van Suarez 20% van de transfersom vangt.
Tja...
pi_52010590
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:30 schreef venomsnake het volgende:
In het DVHN staat dat het management van Suarez 20% van de transfersom vangt.
Tja...
Ja die klootzakken had Groningen direct uit moeten kopen. Die wouden Suarez het liefst al in de winterstop vorig jaar verkopen. Die hebben namelijk belang bij zoveel mogelijk transfers.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52010693
Gister toen ik het hoorde van die nieuwe arbitragezaak was ik even goed pissig.
Nu heb ik alweer zoiets van: ik zie het wel.
Suarez mag wmb weg. Maar het zou me niets verbazen als hij ook deze zaak ineens afblaast.

Die zaakwaarnemer wil iig centen zien, dat is wel duidelijk.
pi_52010770
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef venomsnake het volgende:
Gister toen ik het hoorde van die nieuwe arbitragezaak was ik even goed pissig.
Nu heb ik alweer zoiets van: ik zie het wel.
Suarez mag wmb weg. Maar het zou me niets verbazen als hij ook deze zaak ineens afblaast.

Die zaakwaarnemer wil iig centen zien, dat is wel duidelijk.
Yep. Die zaakwaarnemer maakt Suarez dol.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:34:35 #238
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_52013220
Die zaakwaarnemer is gewoon een vieze crimineel en hoort niet thuis in het profvoetbal.
Hij maakt misbruik van een jongen als Suarez, die geen enkel benul heeft van wat er nu allemaal aan de hand is.
Eigenlijk kun je die jongen zo weinig verwijten omdat hij ervan overtuigt is dat het zo hoort te gaan.
Maar die Daniel Fonseca moet echt een kogel vangen of een trein koppen, want hij is de echte oorzaak van deze bullshit.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_52013256
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 08:40 schreef venomsnake het volgende:

De ondertitel bij de foto was: schaamLUIS?

[afbeelding]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 11:42:00 #240
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_52013455
Deze hele zaak stinkt. Liegt Suarez of liegt Fonsesca? Of liegen ze beide? Wie kunnen we vertrouwen? En wie niet?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 12:29:27 #241
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_52014719
Kan Fonseca niet even een "leuke" inhaalactie uithalen op de N34 ofzo?
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:26:38 #242
176521 Grulez
rasgroninger
pi_52016073
Fonseca aan de hoogste boom en het hele probleem is opgelost.
pi_52017635
Dan wil Suarez nog naar Ajax. Jullie doen net of hij onder schot wordt gehouden.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52017817
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:20 schreef BB-boy het volgende:
Dan wil Suarez nog naar Ajax. Jullie doen net of hij onder schot wordt gehouden.
In een interview met RTV Noord zegt Suarez niks te weten van een 2e arbitragezaak, vorige week zei hij nog best een jaar voor Groningen te willen spelen al was hij zeer blij met de belangstelling van Ajax.

Het heeft er dus alle schijn van dat de zaakwaarnemers van Suarez achter deze zaken zit en ik vraag me dan ook nog steeds af of Ajax wel blij zou moeten zijn met Suarez en dan vooral zijn zaakwaarnemers.
pi_52017931
Nee, die zaakwaarnemers schoppen we dan ook buiten zodra hij voor Ajax heeft getekend.

Maar zonder gekheid, raar als hij er zelf nog niets van weet. Het zal wel met een sisser aflopen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52018014
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 14:32 schreef Suijk het volgende:
Nee, die zaakwaarnemers schoppen we dan ook buiten zodra hij voor Ajax heeft getekend.
Dat lijkt me verstandig
quote:
Maar zonder gekheid, raar als hij er zelf nog niets van weet. Het zal wel met een sisser aflopen.
Denk ik ook, Suarez heeft door zijn uitspraken van de afgelopen 2 week niet echt zijn "zaak" geholpen.
pi_52019064
Is er tenminste nog een beetje leven in de brouwerij in de zomer.

En supporters vergeten altijd snel. Er zijn er bij Heerenveen alweer die Samaras wel terug willen hebben
pi_52019279
quote:
Natuurlijk kan ik tijdens deze persdag er niet om heen, wat inmiddels ‘de zaak-Suárez’ heet. Het mag duidelijk zijn dat wij niet blij zijn met de arbitragezaak die andermaal is aangevraagd door het management van Suárez. Heel nadrukkelijk stel ik hier het management. Inhoudelijk heeft het niet zo gek veel zin meer om hier op in te gaan, immers er is ongelooflijk veel over gezegd en geschreven. U heeft met ons op teletekst kunnen lezen dat deze zaak aanstaande maandag dient in Zeist.

Namens FC Groningen zullen Mr. Wim Entzinger, Erik Mulder en ondergetekende de belangen van FC Groningen behartigen. Het is in ieder geval goed dat er snel duidelijkheid komt. Immers dan weten alle betrokkenen waar ze aan toe zijn. Wij bij FC Groningen zijn in elk geval positief gestemd over een voor FC Groningen goede afloop.

Bron: FC Groningen
pi_52019324
Wat oneerlijk eigenlijk: Zeist ligt veel dichter bij Amsterdam dan bij Groningen

KNJB
pi_52019672
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 08:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

!!!
Ik moet eigenlijk meteen aan PSV denken bij jouw verschijning hier op fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')