de Boertjes hadden het daar toen toch ook op gegooid en verloren. (Al was dat een hele tijd terug)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef cultheld het volgende:
Hij zal zich wel op positieverbetering beroepen. Ik denk dat hij dit nog best kan gaan winnen ook.
Ze beoordelen het op 3 aspecten had ik gelezen:quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
de Boertjes hadden het daar toen toch ook op gegooid en verloren. (Al was dat een hele tijd terug)
Waar had Samaras het toen op gegooid? Alleen financiele verbeteringen of ook sportieve?
4. De tijd op de klok van de martinitoren klopt nooitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:06 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze beoordelen het op 3 aspecten had ik gelezen:
1) Financiele verbetering
2) Sportieve verbetering
3) Onwerkbare situatie
2 van de 3 gevallen moet in het voordeel van de speler uitvallen wil hij de zaak winnen. Het ligt er dus aan hoe ze de grens trekken van sportieve verbetering en of er sprake is van een onwerkbare situatie volgens hun.
Hoe kom je aan die wijsheid ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Juan Zueco het volgende:
Hier dan ook maar even:
Die arbitragezaak komt er niet. De vraagprijs kan dan wel eens lager uitvallen. Nijland is wat dat betreft niet dom. De fc en Ajax gaan weer om de tafel en morgen zijn ze eruit. 7 miljoen gok ik.
J.
P.s. Van haleluja tot persona non grata. Alles is vergankelijk.![]()
Daar heeft die dan ook wel erg zijn best voor gedaan...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:53 schreef Juan Zueco het volgende:
P.s. Van haleluja tot persona non grata. Alles is vergankelijk.![]()
Wij kunnen wel betere spelers halen dan Suarez, We hoeven hem nou ook niet meer, Blijf maar bij Groningen Suarez, Goed gedaan dat ze hem niet hebben gehaald. En nu juichen alle ajacieden weerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prachtig hoe snel het ook weer kan gaan.
Fijne jongen die Suarez, natuurlijk mag ie teleurgesteld zijn, natuurlijk is Groningen gelijkwaardig aan Ajax, natuurlijk doet Ajax alles fout. En nu is meneer weer een jankend pisventje.
dat moet ik nog zien.... er zijn veel zaken verloren.......quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet ondenkbaar.. die afkoopsom in die arbitragezaak zal 100 % lager uitvallen dan 6.5 miljoen.
Weet ik. Maar ook jij weet hoe het er aan toe gaat in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:27 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Daar heeft die dan ook wel erg zijn best voor gedaan...
Hij heeft een heel grote bijdrage geleverd aan het winnen van de play-offs en voor een club als Groningen is Europees voetbal spelen een absolute hoofdprijs. Terecht dat die 'vereerd' werd, vanwege zijn voetbalkwaliteiten dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:54 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ook jij weet hoe het er aan toe gaat in de voetbalwereld.
Qua Suarez verering was het hier eerst wit, nu zwart. Er zijn ook grijstinten. De man heeft in korte tijd toch wel wat betekent voor de fc. Vergeet dat niet.
J.
Jij slaat wel heel makkelijk om.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Garudo het volgende:
Suarez heeft een grote probleem als hij alsnog verliest. De supporters van Groningen geven hem dezelfde behandeling als Salmon. Maar 10x keer erger denk ik![]()
Suarez mag morgen nog naar Ajax, desnoods voor de 6.5 miljoen.![]()
Hoezo? Ja een paar dagen geleden was ik blij dat hij die ene arbitragezaak introk. Toen dacht ik dat hij echt hier wilt blijven! Nu zien we de ware Suarez en heb ik hem liever kwijt dan dat hij hier blijft en onrust stooktquote:
Hij kan ook hoger uitvallen als de commissie denkt vanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Niet ondenkbaar.. die afkoopsom in die arbitragezaak zal 100 % lager uitvallen dan 6.5 miljoen.
Ja, want alle Joden..........? Maak de zin eens af?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:03 schreef DIGGER het volgende:
Qua gedrag past ie wel bij de Joden, dat heeft ie inmiddels al wel duidelijk gemaakt.
Is toch prachtigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:35 schreef venomsnake het volgende:
Oe, daar heb je bliksem hoor. zie hem eens genieten..![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:41 schreef Cruoninga het volgende:
Bliksem is voor PSV toch? Of heb ik dat mis?
Oh, tuurlijk. Dat soort opportunisten zitten er bij Ajax ook wel tussen hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:43 schreef Garudo het volgende:
[..]
Wij kunnen wel betere spelers halen dan Suarez, We hoeven hem nou ook niet meer, Blijf maar bij Groningen Suarez, Goed gedaan dat ze hem niet hebben gehaald. En nu juichen alle ajacieden weer![]()
12,5 miljoenquote:Suárez alsnog naar rechter
Van onze Telesportredactie
GRONINGEN, woensdag
De zaakwaarnemers van Luis Suárez hebben voor de tweede keer met spoed een arbitragezaak aangevraagd. De 20jarige aanvaller van FC Groningen wil zo alsnog een transfer naar Ajax afdwingen. Maandagavond dienen de betrokkenen zich in Zeist te melden.
Vorige week blies Suárez de gang naar de rechter af in de hoop dat beide clubs overeenstemming zouden bereiken over de afkoopsom. Tussen vraag en aanbod zat echter een verschil van drie miljoen euro. Ajax liet daarop weten de onderhandelingen te staken.
Ondanks alle commotie maakte het talent uit Uruguay gisteravond een treffer in de oefenwedstrijd tegen Hunsingo. Morgen vertrekt hij met de selectie naar Spanje. ,,Natuurlijk is Luis teleurgesteld, maar ik neem hem verder niets kwalijk. Hij heeft er geen weet van wat zich achter de schermen allemaal afspeelt”, zei algemeen directeur Hans Nijland.
In afwachting van de arbitragezaak zet Ajax de zoektocht naar een vervanger voor Ryan Babel gewoon voort. De kans bestaat immers nog altijd dat de commissie FC Groningen in het gelijk stelt, of een afkoopsom vaststelt waar Ajax zich niet in kan vinden.
Twee dagen geleden vond FC Groningen 6,5 miljoen euro niet genoeg. ,,Maar omdat we nooit tot elkaar zijn gekomen, is dat bedrag nu van tafel. Formeel ligt er nog steeds een bod van 3,5 miljoen euro”, aldus Maarten Fontein, algemeen directeur van Ajax. FC Groningen vroeg aanvankelijk 12,5 miljoen voor Suárez.
Vragen staat vrij. En als je iemand die nog een lang doorlopend contract heeft niet kwijt wil is dit een mooi bedragquote:
Als je Nijland hoort, dan heeft ie al afscheid genomen van Suarez, het is alleen de vraag voor hoeveel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding] Interview met Nijland.
Ja die klootzakken had Groningen direct uit moeten kopen. Die wouden Suarez het liefst al in de winterstop vorig jaar verkopen. Die hebben namelijk belang bij zoveel mogelijk transfers.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:30 schreef venomsnake het volgende:
In het DVHN staat dat het management van Suarez 20% van de transfersom vangt.
Tja...
Yep. Die zaakwaarnemer maakt Suarez dol.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:40 schreef venomsnake het volgende:
Gister toen ik het hoorde van die nieuwe arbitragezaak was ik even goed pissig.
Nu heb ik alweer zoiets van: ik zie het wel.
Suarez mag wmb weg. Maar het zou me niets verbazen als hij ook deze zaak ineens afblaast.![]()
Die zaakwaarnemer wil iig centen zien, dat is wel duidelijk.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 08:40 schreef venomsnake het volgende:
De ondertitel bij de foto was: schaamLUIS?
[afbeelding]
In een interview met RTV Noord zegt Suarez niks te weten van een 2e arbitragezaak, vorige week zei hij nog best een jaar voor Groningen te willen spelen al was hij zeer blij met de belangstelling van Ajax.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:20 schreef BB-boy het volgende:
Dan wil Suarez nog naar Ajax. Jullie doen net of hij onder schot wordt gehouden.
Dat lijkt me verstandigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:32 schreef Suijk het volgende:
Nee, die zaakwaarnemers schoppen we dan ook buiten zodra hij voor Ajax heeft getekend.
Denk ik ook, Suarez heeft door zijn uitspraken van de afgelopen 2 week niet echt zijn "zaak" geholpen.quote:Maar zonder gekheid, raar als hij er zelf nog niets van weet. Het zal wel met een sisser aflopen.
quote:Natuurlijk kan ik tijdens deze persdag er niet om heen, wat inmiddels ‘de zaak-Suárez’ heet. Het mag duidelijk zijn dat wij niet blij zijn met de arbitragezaak die andermaal is aangevraagd door het management van Suárez. Heel nadrukkelijk stel ik hier het management. Inhoudelijk heeft het niet zo gek veel zin meer om hier op in te gaan, immers er is ongelooflijk veel over gezegd en geschreven. U heeft met ons op teletekst kunnen lezen dat deze zaak aanstaande maandag dient in Zeist.
Namens FC Groningen zullen Mr. Wim Entzinger, Erik Mulder en ondergetekende de belangen van FC Groningen behartigen. Het is in ieder geval goed dat er snel duidelijkheid komt. Immers dan weten alle betrokkenen waar ze aan toe zijn. Wij bij FC Groningen zijn in elk geval positief gestemd over een voor FC Groningen goede afloop.
Bron: FC Groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |