9.5 miljoenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef venomsnake het volgende:
net op radio noord,
Nijland: Ajax bood 6.5 miljoen, Groningen wou 9.5 miljoen.
Dat wou Ajax dus niet betalen.![]()
Juist, dat denk ik dus ook. Babel 17 miljoen en Sneijder zelfs 30, dan is 9,5 toch niet zo heel vreemd voor Suarezquote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef -Mo- het volgende:
En terecht dat ze 9,5 miljoen vragen. Als zelfsBabbel
al 17 miljoen is.
Suarez heeft het prima gedaan.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:08 schreef Zjakkie het volgende:
Juist, dat denk ik dus ook. Babel 17 miljoen en Sneijder zelfs 30, dan is 9,5 toch niet zo heel vreemd voor Suarez
30 miljoen is ook geen realistisch bedrag, dat zou niemand neertellen voor Sneijder, tenzij je wat raars in de koffie van degene die komt onderhandelen stopt. Hetzelfde geldt voor 9,5 miljoen voor Suarez. Groningen loopt het risico dat Ajax had gezegd "what the hell", maar die kans was heel klein en Groningen had in hun handen gewreven met 9,5 miljoen euro. In het geval van Babel bleek Ajax dusdanig lekkere koffie te hebben dat Liverpool een vrij achterlijk bedrag voor Babel neerlegde.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Zjakkie het volgende:
Het verschil tussen Suarez en Babel en Sneijder zal best groot zijn, maar dat is het verschil tussen 9,5 miljoen en 17 en 30 miljoen ook.
Dat bedoelde ik dus
Natuurlijk met het verschil dat Ajax zich die 9,5 miljoen voor een risico als Suarez gewoon niet kan permitteren, ondanks eerdere transfers. Suarez is veel minder ver dan Huntelaar toen die werd gekocht. Ik heb het in het Ajax topic er al over gehad dat ik denk dat Ajax gewoon had gehoopt om een half jaar eerder zaken te doen met Groningen voor het geval dat Suarez er 15 in schopt de komende 5 maanden en er dus weer 9+ miljoen geschokt had moeten worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Zjakkie het volgende:
Het verschil tussen Suarez en Babel en Sneijder zal best groot zijn, maar dat is het verschil tussen 9,5 miljoen en 17 en 30 miljoen ook.
Dat bedoelde ik dus.
Dat Liverpool net is overgenomen door multimiljardiars en Ajax er daarom meer voor vraagt, dat is slim gespeeld. Maar op eenzelfde slimme manier speelt Groningen het nu met Suarez.
Had er zich dan ook een topclub gemeldt?quote:Op maandag 30 juli 2007 16:53 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Nee hij zal wel opgelucht zijn dat hij niet naar een topclub hoeft.
020 zeggen, jij bent stoer. Zou ik je mischien mogen aanrakenquote:Op maandag 30 juli 2007 20:01 schreef -scorpione- het volgende:
Prima. 6.5 is gewoon te weinig, als 020 dan niet verder wil gaan houdt het op. Groningen wil de speler gewoon nog niet kwijt. 9.5 is veel, maar dit bespaart je een hoop gedonder om weer een nieuwe speler te moeten halen en in te passen. Aangezien zijn contract nog jaren doorloopt kun je rustig een zomertje nee verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |