Mijn huidige vriendin is 5 jaar ouder, en strakker dan een 18 jarige. Prima toch? Heb veel lol met haar en de seks is geweldig. Leeftijd maakt geen hol uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb ze ook graag lekker jong. Niet dat ik persé de baas moet spelen, ik hou juist van een intellligente bijdehandte tante. Maar die jonge dingen zijn nog niet gerimpeld, dat neukt toch een stuk fijner.
Dus 10 jaar en 2 dagen is not donequote:Op maandag 30 juli 2007 12:51 schreef shilizous_88 het volgende:
5 jaar verschil is peanuts, er zijn zoveel grotere verschillen en als jullie elkaar liggen zou ik er niet zo moeilijk over doen. Mijn ouders hebben 5 jaar verschil en ik en mijn vriendin ook... als het nou >10 was geweest, maar dit is prima toch.
Echt wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:10 schreef zappity het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin is 5 jaar ouder, en strakker dan een 18 jarige. Prima toch? Heb veel lol met haar en de seks is geweldig. Leeftijd maakt geen hol uit.![]()
jeetje... 2 jaar... ik zou er nog eens over na gaan denkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:01 schreef Brunettje het volgende:
ik ben 14 en hij is 16!! voor mij is ht geen probleem
LEEFTIJD SPEELT GEEN ROL!
Interessant vergelijking, gaat redelijk mooi op. Heb allerlei leeftijden ingevoerd en gevoelsmatig klopt het aardig!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef mgerben het volgende:
[quote]Op donderdag 2 augustus 2007 11:24 schreef mgerben het volgende:
Voor min of meer geaccepteerde relaties (dwz, niet al te veel gefronste wenkbrauwen):
Minimale leeftijd van vrouw = (leeftijd van man) / 2 + 5
Dus leeftijd 21 -> vriendin ouder dan 15.5 jaar moet kunnen
En ja, geldt voor alle leeftijden, dus een man van 60 met een vriendin van 35 zit ook nog op de grens waar de afgunst uitsteekt boven afschuw.
Whehe, er komen ook nog wel eens gasten van 18 vragen of een meisje van 12 of 13 'mag'quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef Qwea het volgende:
OT ; who gives a damn wat anderen vinden. Ik scheel 10 jaar met mn vent en het gaat prima.
Gewoon neuken die hap![]()
Kan toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:19 schreef Demophon het volgende:
[..]
Interessant vergelijking, gaat redelijk mooi op. Heb allerlei leeftijden ingevoerd en gevoelsmatig klopt het aardig!![]()
Alleen gaat deze vergelijking gevoelsmatig mank bij leeftijden van de man van 19 jaar en jonger.
man= 19 jaar -> 19/2= 9,5 + 5= leeftijd vrouw= 14,5 jaar Hm, tja...![]()
man= 18 jaar -> 18/2= 9 +5= leeftijd vrouw= 14 jaar![]()
Hmm, nou..., een 18 of 19 jarige jongen met een meisje van 14 jaar vind ik eigenlijk te jong... Ik denk niet dat ouders dat goedkeuren. Daarentegen als ze 15 of 16 zou zijn klopt gevoelsmatig wel.quote:
Ik heb nou niet echt het idee dat er zo'n verschil zit tussen 14 en 15 hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Demophon het volgende:
[..]
Hmm, nou..., een 18 of 19 jarige jongen met een meisje van 14 jaar vind ik eigenlijk te jong... Ik denk niet dat ouders dat goedkeuren. Daarentegen als ze 15 of 16 zou zijn klopt gevoelsmatig wel.
Ik denk dat de "mgerben"-formule slightly aangepast moet worden naar: [leeftijd jongen/man]/2 + 6 = [minimale leeftijd meisje/vrouw]
Voorbeeld: man= 40 jaar -> 40/2+6= vrouw= 26 jaar. Klopt ook gevoelsmatig en zal geen scheve gezichten trekken, vooral omdat de leeftijd van 26 naar de 30 gaat, terwijl 25 jaar gevoelsmatig nog in het segment van 20-25 jaar valt.
Tja, als ik vader zou zijn van een dochter (omg, wat klink ik oudquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:30 schreef poepje3 het volgende:
![]()
[..]
Ik heb nou niet echt het idee dat er zo'n verschil zit tussen 14 en 15 hoor.
Tenminste , als ik nu terugkijk was ik precies hetzelfde
Hoezo issie 'net ff te oud' dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef Demophon het volgende:
[..]
Tja, als ik vader zou zijn van een dochter (omg, wat klink ik oud) en zij zou als 14-jarige thuiskomen met een jongen van 19 jaar oud, dan zou ik wel mijn wenkbrauwen fronsen.... Dat vind ik hem net effe te oud. Verzachtende omstandigheden zou zijn hoe serieus die jongen is en haar niet alleen als een neukertje ziet. Kijk, als zij ouder is dan maakt het leeftijdsverschil minder uit.
een geile puber van 19 met een te jong meisje voor zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:45 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Hoezo issie 'net ff te oud' dan?
'k Bedoel, je moet toch meer kijken naar hoe de persoon in kwestie is
14 jarige meisjes zijn toch ook geil?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:56 schreef Laton het volgende:
[..]
een geile puber van 19 met een te jong meisje voor zijn leeftijd.
ja en meneer 19 weet dat maar al te goed.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:11 schreef poepje3 het volgende:
[..]
14 jarige meisjes zijn toch ook geil?![]()
dat hij haar gebruikt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef poepje3 het volgende:
En wat weet hij dan wel wat zij niet weet?
Wel, dat zij minderjarig is en zelfs onder 16, en hij een volwassen man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef poepje3 het volgende:
En wat weet hij dan wel wat zij niet weet?
En dat weet ze ineens wel als ze 15/16 is?quote:
mensen donderen vanzelf in hun valkuilen, maar niks mis met een 14 jarige nog even beschermen voor de geile 19 jarigen onder ons.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:04 schreef poepje3 het volgende:
[..]
En dat weet ze ineens wel als ze 15/16 is?
Waarom haar beschermen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:05 schreef Laton het volgende:
[..]
mensen donderen vanzelf in hun valkuilen, maar niks mis met een 14 jarige nog even beschermen voor de geile 19 jarigen onder ons.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |