Maar bernie is zwakquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hou mijn handen er vanaf, RaymanNL mag er wat aan gaan doen.. hij post hier actief mee en ik heb geen zin om als buitenstaander constant in te moeten grijpen.
wisselvallige scoresquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
IEmand hier die call of duty 3 voor de wii heb?
Is het een aanrader?
Ik heb alleen medal of honor als shooter en wil een nieuwe shooter.
Kan je dat ook toelichten/beargumenteren?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zelda sucks,
er zijn veel betere games op de wii dan die uitgemolken kut elf.
Waarschijnlijk vind hij zelda niet leuk. En de viede game met in princiepe dezelfde engine is wat er gemolken word.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef Pronk het volgende:
[..]
Kan je dat ook toelichten/beargumenteren?
ze geven af op de Wii dat het een lomp apparaat is, maar eigenlijk moeten ze hun eigen onkunde van slechte research bekritiserenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Als de huilies hun Wii nu gewoon gaan verkopen hebben ze ook niets meer om te zeiken. Iedereen blij.
Dus ze moeten hun mening researchen? Ik begrijp je niet. Mensen vinden de wii soms dom. Dat zijn meningen. Die kan je niet onderzoeken. Daar kan je niet tegen zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze geven af op de Wii dat het een lomp apparaat is, maar eigenlijk moeten ze hun eigen onkunde van slechte research bekritiseren
Hij zegt dat ze eerst meer onderzoek moesten plegen voor ze de Wii kochten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus ze moeten hun mening researchen? Ik begrijp je niet. Mensen vinden de wii soms dom. Dat zijn meningen. Die kan je niet onderzoeken. Daar kan je niet tegen zijn.
Je brengt het niet als een mening.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij zelda niet leuk. En de viede game met in princiepe dezelfde engine is wat er gemolken word.
Vrij logisch toch. Ben het er ook mee eens. Zelda is saai en zuigt. (en dat is gewoon een mening)
Jij brengt ook nooit wat als jouw mening. Toch bedoel jij het ook meestal wel zoquote:
Bron. Owjah. Anderen zeggen dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij brengt ook nooit wat als jouw mening. Toch bedoel jij het ook meestal wel zo
En andere zijn de mensen die jouw moeten begrijpen. Dat heet een beetje elkaar leren kennen tussen het geflamequote:
Simpel, ze zeggen de wii is lomp blablabla stom dat ik hem gekocht heb. maar als ze meer research zouden doen weet je toch al snel of je het apparaat leuk zal vindenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus ze moeten hun mening researchen? Ik begrijp je niet. Mensen vinden de wii soms dom. Dat zijn meningen. Die kan je niet onderzoeken. Daar kan je niet tegen zijn.
Geen idee wat je zegt. Maar ik vind het goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
En andere zijn de mensen die jouw moeten begrijpen. Dat heet een beetje elkaar leren kennen tussen het geflameuiteindelijk vinden we elkaar allemaal gezellig
(is ook gewoon een mening)
Toch
quote:
En nu is het klaar, gaan jullie elkaar maar afzeiken op MSN ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
En andere zijn de mensen die jouw moeten begrijpen. Dat heet een beetje elkaar leren kennen tussen het geflameuiteindelijk vinden we elkaar allemaal gezellig
(is ook gewoon een mening)
Toch
Dat hadden we net gedaan!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
En nu is het klaar, gaan jullie elkaar maar afzeiken op MSN ofzo.
Jullie verpesten het topic voor anderen op deze manier die wel over de wii en games willen praten.
Aha. Dus als iedereen de wii afzeikt dan is het goed, maar als ik iets wat geheel niets met flamen te maken heeft zeg tegen BHM dan zijn wij de schuldigequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En nu is het klaar, gaan jullie elkaar maar afzeiken op MSN ofzo.
Jullie verpesten het topic voor anderen op deze manier die wel over de wii en games willen praten.
GAM FAQ en Feedbackquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aha. Dus als iedereen de wii afzeikt dan is het goed, maar als ik iets wat geheel niets met flamen te maken heeft zeg tegen BHM dan zijn wij de schuldige
Goed gemod
Da's vetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Ontopic dan maar:
MoH:Heroes zal met 32 man online gaan...
zullen we dan eindelijk gewoon naar hosts kunnen zoeken of zal je (helaas) weer blind naar een tegenstander moeten zoeken, zoals bij Mario Strikers?
Werd verteld in de nintendo persconferentie tijdens de e3, ook zal het spel geschikt zijn voor de wii zapper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |