Maar bernie is zwakquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik hou mijn handen er vanaf, RaymanNL mag er wat aan gaan doen.. hij post hier actief mee en ik heb geen zin om als buitenstaander constant in te moeten grijpen.
wisselvallige scoresquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
IEmand hier die call of duty 3 voor de wii heb?
Is het een aanrader?
Ik heb alleen medal of honor als shooter en wil een nieuwe shooter.
Kan je dat ook toelichten/beargumenteren?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:01 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Zelda sucks,
er zijn veel betere games op de wii dan die uitgemolken kut elf.
Waarschijnlijk vind hij zelda niet leuk. En de viede game met in princiepe dezelfde engine is wat er gemolken word.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:50 schreef Pronk het volgende:
[..]
Kan je dat ook toelichten/beargumenteren?
ze geven af op de Wii dat het een lomp apparaat is, maar eigenlijk moeten ze hun eigen onkunde van slechte research bekritiserenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat werkt niet. Als de huilies hun Wii nu gewoon gaan verkopen hebben ze ook niets meer om te zeiken. Iedereen blij.
Dus ze moeten hun mening researchen? Ik begrijp je niet. Mensen vinden de wii soms dom. Dat zijn meningen. Die kan je niet onderzoeken. Daar kan je niet tegen zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
ze geven af op de Wii dat het een lomp apparaat is, maar eigenlijk moeten ze hun eigen onkunde van slechte research bekritiseren
Hij zegt dat ze eerst meer onderzoek moesten plegen voor ze de Wii kochten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus ze moeten hun mening researchen? Ik begrijp je niet. Mensen vinden de wii soms dom. Dat zijn meningen. Die kan je niet onderzoeken. Daar kan je niet tegen zijn.
Je brengt het niet als een mening.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:53 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind hij zelda niet leuk. En de viede game met in princiepe dezelfde engine is wat er gemolken word.
Vrij logisch toch. Ben het er ook mee eens. Zelda is saai en zuigt. (en dat is gewoon een mening)
Jij brengt ook nooit wat als jouw mening. Toch bedoel jij het ook meestal wel zoquote:
Bron. Owjah. Anderen zeggen dit.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij brengt ook nooit wat als jouw mening. Toch bedoel jij het ook meestal wel zo
En andere zijn de mensen die jouw moeten begrijpen. Dat heet een beetje elkaar leren kennen tussen het geflamequote:
Simpel, ze zeggen de wii is lomp blablabla stom dat ik hem gekocht heb. maar als ze meer research zouden doen weet je toch al snel of je het apparaat leuk zal vindenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus ze moeten hun mening researchen? Ik begrijp je niet. Mensen vinden de wii soms dom. Dat zijn meningen. Die kan je niet onderzoeken. Daar kan je niet tegen zijn.
Geen idee wat je zegt. Maar ik vind het goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
En andere zijn de mensen die jouw moeten begrijpen. Dat heet een beetje elkaar leren kennen tussen het geflameuiteindelijk vinden we elkaar allemaal gezellig
(is ook gewoon een mening)
Toch
quote:
En nu is het klaar, gaan jullie elkaar maar afzeiken op MSN ofzo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:31 schreef disjfa het volgende:
[..]
En andere zijn de mensen die jouw moeten begrijpen. Dat heet een beetje elkaar leren kennen tussen het geflameuiteindelijk vinden we elkaar allemaal gezellig
(is ook gewoon een mening)
Toch
Dat hadden we net gedaan!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
[..]
En nu is het klaar, gaan jullie elkaar maar afzeiken op MSN ofzo.
Jullie verpesten het topic voor anderen op deze manier die wel over de wii en games willen praten.
Aha. Dus als iedereen de wii afzeikt dan is het goed, maar als ik iets wat geheel niets met flamen te maken heeft zeg tegen BHM dan zijn wij de schuldigequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En nu is het klaar, gaan jullie elkaar maar afzeiken op MSN ofzo.
Jullie verpesten het topic voor anderen op deze manier die wel over de wii en games willen praten.
GAM FAQ en Feedbackquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Aha. Dus als iedereen de wii afzeikt dan is het goed, maar als ik iets wat geheel niets met flamen te maken heeft zeg tegen BHM dan zijn wij de schuldige
Goed gemod
Da's vetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:51 schreef BroesWillems het volgende:
Ontopic dan maar:
MoH:Heroes zal met 32 man online gaan...
zullen we dan eindelijk gewoon naar hosts kunnen zoeken of zal je (helaas) weer blind naar een tegenstander moeten zoeken, zoals bij Mario Strikers?
Werd verteld in de nintendo persconferentie tijdens de e3, ook zal het spel geschikt zijn voor de wii zapper.quote:
nintendo had een tijdje geleden contract afgesloten met gamespy en xfire. Ik denk dan ook dat moh de eerste game is die via gamespy service gaat werken.quote:
Wat een verassing!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef Ruzbeh het volgende:
In tegenstelling tot eerdere berichten van Kotaku en de mensen van Wired.com, is vandaag bekend geworden dat Nintendo niet aanwezig zal zijn bij TGS.
Zoals? Ik zou wel eens willen weten waar jullie naar uitkijken op Galaxy en Super Paper Mario na... Want als ik naar de line-up kijk wordt ik er een beetje moedeloos van.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:49 schreef Ruzbeh het volgende:
In tegenstelling tot eerdere berichten van Kotaku en de mensen van Wired.com, is vandaag bekend geworden dat Nintendo niet aanwezig zal zijn bij TGS.
Boeit ook niet. Tegen die tijd komen er eindelijk fatsoenlijke Wii games uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Nedgamequote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef Bellerophon het volgende:
Wiipoints, zijn die ook online ergens te bestellen? Dus zonder Creditcard
http://www.budgetgaming.n(...)s+card_hardware.htmlquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef Bellerophon het volgende:
Metroid, Dewy, Guitar Hero, God of War kloon, Raving Rabbids 2 (ohwjah, ik zit hier niet op te wachten hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zoals? Ik zou wel eens willen weten waar jullie naar uitkijken op Galaxy en Super Paper Mario na... Want als ik naar de line-up kijk wordt ik er een beetje moedeloos van.
Gelukkig ga ik volgende week m'n PS3 halen dus wees maar niet bezorgd om mij![]()
Over Raving Rabbids 2 gesproken: check dit filmpje eens, hilarisch!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Metroid, Dewy, Guitar Hero, God of War kloon, Raving Rabbids 2 (ohwjah, ik zit hier niet op te wachten hoor), BWii (voor Tomasso
) en nog meer
![]()
Die was nog niet geplaatst gelukkigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Over Raving Rabbids 2 gesproken: check dit filmpje eens, hilarisch!
Klik
Wat een goede mogelijkheid is, is ze kopen via een virtuele creditcard. Daarop stort je geld en dat kun je dan uitgeven als creditcardbetaling in het winkelkanaal. Zo kun je ook 1000 punten kopen, wat in de winkel niet kanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zou je zeker brain training aanraden als het voor de hele familie is. Geweldig die multiplayers.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:28 schreef Goover het volgende:
Zo, laat ik mij hier eens melden.
Ik heb gisteren een Wii gekocht, het hele systeem bestaat nu uit:
1 Wii (duh)
2 Remote's
1 Nunchuk
2 Clasic Controllers
Games:
Wii Sports
Call of Duty 3
Rayman Raving Rabbids
Clasic Games:
Kirby's Adventure (NES)
Diddy's Kong Quest (SNES)
Battle Lode Runner (Grafx16)
Ik wil er graag nog een Nunchuk bij maar die is overal uitverkocht, ik hoop dat ze er bij de Media Markt nog een hebben, daar ga ik morgen miss ff langs.
Tot nu toe bevalt de Wii mij best goed, besturing is erg wennen, zeker in CoD! Ik ben wel benieuwd hoe lang ik alle (korte) arcade achtige spelletjes leuk ga vinden. Aangezien ik van plan ben Wario Wares nog te kopen.
Heb je daar ervaring dan mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat een goede mogelijkheid is, is ze kopen via een virtuele creditcard. Daarop stort je geld en dat kun je dan uitgeven als creditcardbetaling in het winkelkanaal. Zo kun je ook 1000 punten kopen, wat in de winkel niet kan
Ja die zocht ik al, ik heb al een tijdje gespeeld met vrienden, maar die opdracht die je ook ziet in de reclame heb ik nog niet gehad,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:27 schreef remcheese het volgende:
Jup, Brain Training!
Vooral dat meest rechterdeurtje = geweldig!
Die game met :
Tring...
..
Hello,
I would like...
a pizza
and
spagetti
![]()
Oefenenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
Brain training? Hmzz, ik ben altijd heel slecht in dat soort spelletjes
Iemand leuke ervaringen met Wario Ware: Smooth Moves? Die leek me ook erg leuk. Maar voor een gemiddelde prijs tussen de 40 en 60 euro per spel is de drempel vrij hoog er 'even een uit te proberen', CoD heb ik wel 2e hands gekocht in een game winkeltje, 25 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |