vanavond na een maand lang stilgezeten te hebben weer helemaal los, heb er zin inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef CrustyClown het volgende:
Oehh vanavond samen met Bartman en nog 2 vrienden naar Nijmegen. !
ik ga waarschijnlijk ook, zo goed als zekerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
vanavond na een maand lang stilgezeten te hebben weer helemaal los, heb er zin in![]()
Ben te herkennen aan of de zany nr 1 shirt (met handtekeningen) of de tekst achterop (zie PF)
Ach binnenkort kun je ze op me eigen site pleuren.. ik ga namelijk livesets aanbiedenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Saaie zondagochtend, was veel te vroeg wakker dus ook maar eens een mixje gemaakt, beetje hardstyle, beetje hardcore. Zitten wat schoonheidsfoutjes in en de overgang van Zany/Beholder naar Forze DJ Team is beetje lelijk maar over 't geheel gezien is ie wel aardig gelukt al zeg ik 't zelf![]()
Treklijst
JDX - Nize and cloze
Scope DJ - Lockdown
Builder - Her voice (Dub mix)
The Hose - The pressure
DHHD - Pain
Brainkicker vs Hardstatic - Justice (Original mix)
Zany meets The Beholder - Who wants this?
Forze DJ Team - 98' to piano
T-Junction & Osiris ft MC Syco - Living the hard life
Masters of Ceremony - Put it to music
The Stunned Guys and Tommyknocker - Your choice
Rotterdam Termination Source - Poing! (Partyraiser rmx)
http://rapidshare.com/files/47078661/mix01.mp3.html
En dan nu: strand![]()
Headhunterz.quote:
Toch wel? En ook niks zeggen dan. Heb alleen sehtje gezien in het beginquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb je denk ik wle gezien boyHet was wel een mooi avondje stampen weer
Vond de donkeyrollers tegenvallen, beetje hetzelfde setje elke keer. De opening was top, maar daarna werd het toch minder.quote:donkeys en headhunterzde rest was natuurlijk ook super
Heb ik denk ik gemist. Ben tijdens mondello naar huis gegaan. Het last van de beentjes (maand niet gestampt) en vond het geluid minder worden (zachter)quote:Headhunterz 2 of 3 nieuwe en een remix van end of my existance![]()
![]()
Wie heeft die gedraaid, heb er namelijk helemaal niet opgelet. En dat is zo n vet nummerquote:pluspunten
5. The world - Phillipe Rochard -> de eerste keer dat ik deze op een feest gehoord heb![]()
MC lunatick. Die man moet toch wat nieuwe teksten gaan leren. Ik heb 'm alleen maar hetzelfde horen roepen en loopt ie ook nog te blerren tijdens Her Voice, de mooiste en lekkerste melodie van 2007.quote:minpunten
3. Die Mcalsof ie de koning van de wereld was pff ik werd zo moe van die man..
4.
Wel, boven hangen genoeg ventilatoren, maar die stonden gewoon niet aan, zodat meer mensen gaan drinken. Erg jammer altijd.quote:4. De hitte maar daar is weinig aan te doen geloof ik
Altijd verneukt, gaan ze shows geven, terwijl ze weten dat het tering druk is. Maar het is wel wat anders dan een normale discotheek.quote:5. stilstaande publiektijdens zo'n avond stilstaan mag neit en al helemaal neit omgedraaid naar een vuurspuger gaan staan kijken.. of 5 cm voor mijn neus stil staan.. als je beweegt kan ik er nog inkomen datj e vlak voor mijn neus gaat staan maar al die popi jopies die stilstaan en dan doen alsof ze eigenaar zijn van die toko
![]()
lekker mixje,quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Saaie zondagochtend, was veel te vroeg wakker dus ook maar eens een mixje gemaakt, beetje hardstyle, beetje hardcore. Zitten wat schoonheidsfoutjes in en de overgang van Zany/Beholder naar Forze DJ Team is beetje lelijk maar over 't geheel gezien is ie wel aardig gelukt al zeg ik 't zelf![]()
Treklijst
JDX - Nize and cloze
Scope DJ - Lockdown
Builder - Her voice (Dub mix)
The Hose - The pressure
DHHD - Pain
Brainkicker vs Hardstatic - Justice (Original mix)
Zany meets The Beholder - Who wants this?
Forze DJ Team - 98' to piano
T-Junction & Osiris ft MC Syco - Living the hard life
Masters of Ceremony - Put it to music
The Stunned Guys and Tommyknocker - Your choice
Rotterdam Termination Source - Poing! (Partyraiser rmx)
http://rapidshare.com/files/47078661/mix01.mp3.html
En dan nu: strand![]()
Ja was wel gezellig he Boy, ik heb Remco ook nog even gesproken tijdens Donkey Rollers.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toch wel? En ook niks zeggen dan. Heb alleen sehtje gezien in het begin
Volgens mij draaide Headhunterz The World godverdomme dat was wel hard zagen ik dacht dat ik door die vloer heen gingquote:Wie heeft die gedraaid, heb er namelijk helemaal niet opgelet. En dat is zo n vet nummer
Scantraxx Reloaded part 2 is dat volgens mij, echt een dikke plaat, End of my existence blijft toch wel een erg geode plaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:47 schreef Tha_Bartman het volgende:Headhunterz 2 of 3 nieuwe en een remix van end of my existance![]()
![]()
Die plastic glazen waren idd levensgevaarlijk. Fouillering ben ik niet met je eens. Dat heeft er gewoon mee te maken dat mensen zichzelf niet onder controle kunne houden. Voor de recreatieve gebruiker die voor zichzelf 1 pilletje meeneemt ofzo hoeft er niet strenger gecontroleerd te worden.quote:minpunten
1. fouilleer eens hij voelde met 2 vingers in mijn zak en dat was het, zelden zoveel strakke mensen gezien en daardoor ook paar keer vechtpartijtje..![]()
2. die hard plastic glazen waarover je je nek breekt tijdens het stampen..
Nee normaal heb je zeg maar van die zachte plastich glazen dus die trapt iedereen plat, geen probleem. Maar dit waren harde plastic glazen dus als je daarop stampt word je haast gelanceerdquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:16 schreef Pelgrim het volgende:
Plastic glazen, ik vind het altijd maar irritant. Maar gewone glazen gooien ze kapot en dan heb je weer stukjes glas in de schoenen. Mensen moeten maar leren de glazen netjes weg te zetten of tactischer weggooien
LOL of gescheurde kruisbanden ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:18 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nee normaal heb je zeg maar van die zachte plastich glazen dus die trapt iedereen plat, geen probleem. Maar dit waren harde plastic glazen dus als je daarop stampt word je haast gelanceerd![]()
inderdaad, mooi ff kletsenquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja was wel gezellig he Boy, ik heb Remco ook nog even gesproken tijdens Donkey Rollers.
Willem draaide hem, wat een gruwelijke track voor in een discotheek zeg, zaagzaagzaagquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:35 schreef Sethje het volgende:
Volgens mij draaide Headhunterz The World godverdomme dat was wel hard zagen ik dacht dat ik door die vloer heen ging
klonken beide errug goedquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:44 schreef Sethje het volgende:
[..]
Scantraxx Reloaded part 2 is dat volgens mij, echt een dikke plaat, End of my existence blijft toch wel een erg geode plaat.
Ja van dat aanstaren heb ik ook altijd last... maja zo uit je dak gaan is het lekkerste wat er is vind ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
vond het voor de rest een super feest gisteravond, voor het eerst in de Matrixx, niet echt een feest sfeer, maar wel goed geluid en lekkere setjes
en toen ik het eerste toontje van Crump hoorde, 2e nummer van Zany, ging ik echt zo gruwelijk tekeer daar vooraan, springen en doen, en iedereen maar kijken naar mij (en later ook naar kameraad, die ook begin te flippen)![]()
![]()
Mooie periode... zal een hoop moois tussenzittenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:29 schreef Dylanesque het volgende:
Hangen hier nog hardstyle dj's uit? Ik heb nog een paar honderd platen uit de periode 2000-2005 die ik ga verkopen, waar ik nog geen lijsten van heb. Mocht er iemand interesse hebben of op zoek zijn naar iets, een pmmetje kan nooit kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |