abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:58:47 #126
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_52080878
Moet ze ook nog steeds halen... Doe het binnenkort ook maar even!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 20:24:06 #127
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_52083066
Ik heb mijn Q-Base kaartje al.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_52102737
Oehh vanavond samen met Bartman en nog 2 vrienden naar Nijmegen. !
Partyagenda;
Outdated....
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:58:16 #129
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_52103159
Mc_13unn_and_Br14n_M-Love-Vinyl-2007-SND

Hard mix ervan is een leuk plaatje!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_52104067
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef CrustyClown het volgende:
Oehh vanavond samen met Bartman en nog 2 vrienden naar Nijmegen. !
vanavond na een maand lang stilgezeten te hebben weer helemaal los, heb er zin in

Ben te herkennen aan of de zany nr 1 shirt (met handtekeningen) of de tekst achterop (zie PF)

[ Bericht 11% gewijzigd door Boy_Snakeye op 04-08-2007 20:49:40 ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_52104084
=edit=

dubbel

[ Bericht 74% gewijzigd door Boy_Snakeye op 04-08-2007 20:49:23 ]
pi_52104582
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

vanavond na een maand lang stilgezeten te hebben weer helemaal los, heb er zin in

Ben te herkennen aan of de zany nr 1 shirt (met handtekeningen) of de tekst achterop (zie PF)
ik ga waarschijnlijk ook, zo goed als zeker en dan ben ik te herkennen aan mijn Noisecontrollers shirt
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage zondag 5 augustus 2007 @ 12:04:58 #133
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_52115391
Saaie zondagochtend, was veel te vroeg wakker dus ook maar eens een mixje gemaakt, beetje hardstyle, beetje hardcore. Zitten wat schoonheidsfoutjes in en de overgang van Zany/Beholder naar Forze DJ Team is beetje lelijk maar over 't geheel gezien is ie wel aardig gelukt al zeg ik 't zelf

Treklijst
JDX - Nize and cloze
Scope DJ - Lockdown
Builder - Her voice (Dub mix)
The Hose - The pressure
DHHD - Pain
Brainkicker vs Hardstatic - Justice (Original mix)
Zany meets The Beholder - Who wants this?
Forze DJ Team - 98' to piano
T-Junction & Osiris ft MC Syco - Living the hard life
Masters of Ceremony - Put it to music
The Stunned Guys and Tommyknocker - Your choice
Rotterdam Termination Source - Poing! (Partyraiser rmx)

http://rapidshare.com/files/47078661/mix01.mp3.html

En dan nu: strand
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:06:51 #134
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_52115437
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Saaie zondagochtend, was veel te vroeg wakker dus ook maar eens een mixje gemaakt, beetje hardstyle, beetje hardcore. Zitten wat schoonheidsfoutjes in en de overgang van Zany/Beholder naar Forze DJ Team is beetje lelijk maar over 't geheel gezien is ie wel aardig gelukt al zeg ik 't zelf

Treklijst
JDX - Nize and cloze
Scope DJ - Lockdown
The Hose - The pressure
DHHD - Pain

Ach binnenkort kun je ze op me eigen site pleuren.. ik ga namelijk livesets aanbieden
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:47:33 #135
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_52116356
ik heb je denk ik wle gezien boy Het was wel een mooi avondje stampen weer
donkeys en headhunterz de rest was natuurlijk ook super
Donkeys alle nieuwe gehoord inclusief een nieuwe remix (weet iemand nog van welk nr toevallig ?) Headhunterz 2 of 3 nieuwe en een remix van end of my existance
heb geen zin om een heel verslag te maken dus ff kort de plus en minpunten

pluspunten
1. De Dj's iedereen draaide super, helemaal los bij de donkeys daarna zat ik toch wle ff stuk
2. De Geluidsinstallatie ik heb al een hele lange tijd geen piep meer gehad maar vanochtend had ik er een
3. De vloer wat een perfecte stampvloer
4. De lasershow, voor een discotheek vond ik hem vrij uitgebreid.
5. The world - Phillipe Rochard -> de eerste keer dat ik deze op een feest gehoord heb

minpunten
1. fouilleer eens hij voelde met 2 vingers in mijn zak en dat was het, zelden zoveel strakke mensen gezien en daardoor ook paar keer vechtpartijtje..
2. die hard plastic glazen waarover je je nek breekt tijdens het stampen..
3. Die Mc alsof ie de koning van de wereld was pff ik werd zo moe van die man.. 4.
4. De hitte maar daar is weinig aan te doen geloof ik
5. stilstaande publiek tijdens zo'n avond stilstaan mag neit en al helemaal neit omgedraaid naar een vuurspuger gaan staan kijken.. of 5 cm voor mijn neus stil staan.. als je beweegt kan ik er nog inkomen datj e vlak voor mijn neus gaat staan maar al die popi jopies die stilstaan en dan doen alsof ze eigenaar zijn van die toko

Conclusie
heerlijk gedraaid door iedereen maar vond de sfeer wat minder er hing niet echt een massale feestsfeer. Mooie locatie en heb mezelf prima kunen vermaken

Hasta la pasta
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_52116554
Rock civilization, van wie is die?
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:58:36 #137
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_52116596
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:56 schreef renz0r het volgende:
Rock civilization, van wie is die?
Headhunterz.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_52116883
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb je denk ik wle gezien boy Het was wel een mooi avondje stampen weer
Toch wel? En ook niks zeggen dan. Heb alleen sehtje gezien in het begin
quote:
donkeys en headhunterz de rest was natuurlijk ook super
Vond de donkeyrollers tegenvallen, beetje hetzelfde setje elke keer. De opening was top, maar daarna werd het toch minder.
quote:
Headhunterz 2 of 3 nieuwe en een remix van end of my existance
Heb ik denk ik gemist. Ben tijdens mondello naar huis gegaan. Het last van de beentjes (maand niet gestampt) en vond het geluid minder worden (zachter)
quote:
pluspunten
5. The world - Phillipe Rochard -> de eerste keer dat ik deze op een feest gehoord heb
Wie heeft die gedraaid, heb er namelijk helemaal niet opgelet. En dat is zo n vet nummer

Ow ja, zany draaide Revival X (showtek remix)
quote:
minpunten
3. Die Mc alsof ie de koning van de wereld was pff ik werd zo moe van die man.. 4.
MC lunatick. Die man moet toch wat nieuwe teksten gaan leren. Ik heb 'm alleen maar hetzelfde horen roepen en loopt ie ook nog te blerren tijdens Her Voice, de mooiste en lekkerste melodie van 2007.
quote:
4. De hitte maar daar is weinig aan te doen geloof ik
Wel, boven hangen genoeg ventilatoren, maar die stonden gewoon niet aan, zodat meer mensen gaan drinken. Erg jammer altijd.
quote:
5. stilstaande publiek tijdens zo'n avond stilstaan mag neit en al helemaal neit omgedraaid naar een vuurspuger gaan staan kijken.. of 5 cm voor mijn neus stil staan.. als je beweegt kan ik er nog inkomen datj e vlak voor mijn neus gaat staan maar al die popi jopies die stilstaan en dan doen alsof ze eigenaar zijn van die toko
Altijd verneukt, gaan ze shows geven, terwijl ze weten dat het tering druk is. Maar het is wel wat anders dan een normale discotheek.
pi_52116950
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:

Treklijst
JDX - Nize and cloze
Scope DJ - Lockdown
The Hose - The pressure
DHHD - Pain

lekker mixje,

Ik ga ook nou maar eens van de zon genieten
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:35:19 #140
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52117401
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]

Toch wel? En ook niks zeggen dan. Heb alleen sehtje gezien in het begin
Ja was wel gezellig he Boy, ik heb Remco ook nog even gesproken tijdens Donkey Rollers.
quote:
Wie heeft die gedraaid, heb er namelijk helemaal niet opgelet. En dat is zo n vet nummer
Volgens mij draaide Headhunterz The World godverdomme dat was wel hard zagen ik dacht dat ik door die vloer heen ging
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:44:15 #141
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52117612
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:47 schreef Tha_Bartman het volgende:Headhunterz 2 of 3 nieuwe en een remix van end of my existance
Scantraxx Reloaded part 2 is dat volgens mij, echt een dikke plaat, End of my existence blijft toch wel een erg geode plaat.
quote:
minpunten
1. fouilleer eens hij voelde met 2 vingers in mijn zak en dat was het, zelden zoveel strakke mensen gezien en daardoor ook paar keer vechtpartijtje..
2. die hard plastic glazen waarover je je nek breekt tijdens het stampen..
Die plastic glazen waren idd levensgevaarlijk. Fouillering ben ik niet met je eens. Dat heeft er gewoon mee te maken dat mensen zichzelf niet onder controle kunne houden. Voor de recreatieve gebruiker die voor zichzelf 1 pilletje meeneemt ofzo hoeft er niet strenger gecontroleerd te worden.

Ik vond overigens ook dat er niet echt een vette sfeer hing in de zaal, maarja we bouwen ons eigen feestje wel
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_52118197
Plastic glazen, ik vind het altijd maar irritant. Maar gewone glazen gooien ze kapot en dan heb je weer stukjes glas in de schoenen. Mensen moeten maar leren de glazen netjes weg te zetten of tactischer weggooien
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:18:23 #143
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52118230
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:16 schreef Pelgrim het volgende:
Plastic glazen, ik vind het altijd maar irritant. Maar gewone glazen gooien ze kapot en dan heb je weer stukjes glas in de schoenen. Mensen moeten maar leren de glazen netjes weg te zetten of tactischer weggooien
Nee normaal heb je zeg maar van die zachte plastich glazen dus die trapt iedereen plat, geen probleem. Maar dit waren harde plastic glazen dus als je daarop stampt word je haast gelanceerd
Mijn party reviews
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:26:03 #144
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_52118370
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:18 schreef Sethje het volgende:

[..]

Nee normaal heb je zeg maar van die zachte plastich glazen dus die trapt iedereen plat, geen probleem. Maar dit waren harde plastic glazen dus als je daarop stampt word je haast gelanceerd
LOL of gescheurde kruisbanden ofzo
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:26:54 #145
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_52118391
Trouwens, ik wil niet spuit 11 zijn ofzo... maar dit is toch echt geil:

Zany_and_DV8_-_Nothing_Else_Matters-(FUSION038-5)-WEB-2007-iHQ

pi_52119974
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:35 schreef Sethje het volgende:

[..]

Ja was wel gezellig he Boy, ik heb Remco ook nog even gesproken tijdens Donkey Rollers.
inderdaad, mooi ff kletsen
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:35 schreef Sethje het volgende:
Volgens mij draaide Headhunterz The World godverdomme dat was wel hard zagen ik dacht dat ik door die vloer heen ging
Willem draaide hem, wat een gruwelijke track voor in een discotheek zeg, zaagzaagzaag
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:44 schreef Sethje het volgende:

[..]

Scantraxx Reloaded part 2 is dat volgens mij, echt een dikke plaat, End of my existence blijft toch wel een erg geode plaat.
klonken beide errug goed
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_52120007
vond het voor de rest een super feest gisteravond, voor het eerst in de Matrixx, niet echt een feest sfeer, maar wel goed geluid en lekkere setjes

en toen ik het eerste toontje van Crump hoorde, 2e nummer van Zany, ging ik echt zo gruwelijk tekeer daar vooraan, springen en doen, en iedereen maar kijken naar mij (en later ook naar kameraad, die ook begin te flippen)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:27:30 #148
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_52120604
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
vond het voor de rest een super feest gisteravond, voor het eerst in de Matrixx, niet echt een feest sfeer, maar wel goed geluid en lekkere setjes

en toen ik het eerste toontje van Crump hoorde, 2e nummer van Zany, ging ik echt zo gruwelijk tekeer daar vooraan, springen en doen, en iedereen maar kijken naar mij (en later ook naar kameraad, die ook begin te flippen)
Ja van dat aanstaren heb ik ook altijd last... maja zo uit je dak gaan is het lekkerste wat er is vind ik
pi_52120646
Hangen hier nog hardstyle dj's uit? Ik heb nog een paar honderd platen uit de periode 2000-2005 die ik ga verkopen, waar ik nog geen lijsten van heb. Mocht er iemand interesse hebben of op zoek zijn naar iets, een pmmetje kan nooit kwaad.
  zondag 5 augustus 2007 @ 16:32:51 #150
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_52120683
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:29 schreef Dylanesque het volgende:
Hangen hier nog hardstyle dj's uit? Ik heb nog een paar honderd platen uit de periode 2000-2005 die ik ga verkopen, waar ik nog geen lijsten van heb. Mocht er iemand interesse hebben of op zoek zijn naar iets, een pmmetje kan nooit kwaad.
Mooie periode... zal een hoop moois tussenzitten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')