ja duhhh. dat was wel 4 dagen geleden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat durf je nu vast niet meer te herhalen.
banwaardig.. tubgirl..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:05 schreef broer het volgende:
Ah, de banwaardige posts hebben ook semi-bikkeltijd bereikt. Historische dag.
Ik ook,lang martelen lijkt me beter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 04:25 schreef broer het volgende:
Ik ben tegen de doodstraf.
Ik stel voor dat we het topic omdopen in 'I.R. Baboons semitheekransje'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Dat durf je nu vast niet meer te herhalen.
Dat is een mooie titel. Ik daag je uit om de volgende in deze reeks met die naam te openen.quote:
Dan moeten we deze eerst wel snel volslowchatten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een mooie titel. Ik daag je uit om de volgende in deze reeks met die naam te openen.
Ik doe niet aan slowchatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:17 schreef broer het volgende:
Dan moeten we deze eerst wel snel volslowchatten.
Ha, Vork.
Echt snel gaat dit anders ook niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Ik doe niet aan slowchat![]()
Hallo Vork
Oh, ik heb het niet nagelezen, dus ik heb geen idee of het snel gaat. Maar normaal gesproken, voor een topicreeks die al zo lang bestaat, is deel 96 dan helemaal niet zo heel erg ver.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Wickedangel het volgende:
Het gaat zo snel dat ik de afgelopen dagen niet eens meer heb nagelezen.
Precies. Onze naamgever geeft er de voorkeur aan dat er heelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:24 schreef Vork het volgende:
Oh, ik heb het niet nagelezen, dus ik heb geen idee of het snel gaat. Maar normaal gesproken, voor een topicreeks die al zo lang bestaat, is deel 96 dan helemaal niet zo heel erg ver.
Verbaast me niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:26 schreef Wickedangel het volgende:
Precies. Onze naamgever geeft er de voorkeur aan dat er heel
erg
slow
wordt
gechat.
Daar hebben wij Lamon voor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:30 schreef Vork het volgende:
Echter ontbreekt het nu ook aan kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |