quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten dan er zo'n drama van te maken...
Je weet ook dat het probleem niet zozeer om jou ging maar om de rest van die kutpubertjes die al een paar nachten de SC aan het verneuken waren.
En als jij zo graag in een SC zit waar (vrijwel) niet gemod wordt omdat je het daar gezelliger vindt dan in de PUB SC waar de mods er bovenop zitten dan moet je ook weten dat er bij een modloze SC een stukje zelfregulatie hoort.
Dus... je bent hier wat mij betreft van harte welkom als je normaal mee kunt posten, maar normaal meeposten betekent ook normaal doen tegen users die jij wellicht niet kent.
Ik heb het toen al uitgelegd met de volgende vergelijking, maar ik zal het nog een keer doen:
Je deed alsof je hier al 3 jaar achter de bar stond te tappen terwijl je net een paar weken geleden je eerste slokje bier genomen hebt.
Als jij je niet meer op je gemak voelde in je skihut-achtige kroeg met uitsmijters die de PUB SC is, en je wel op je gemak voelde in deze ouwe lullen kroeg zonder uitsmijters aan de deur, dan moet je niet raar staan te kijken als diezelfde ouwe lullen er niet vrolijk van worden als er 's nachts een skihut kroeg van gemaakt wordt, en al helemaal niet als ze dan ook nog een keer een grote bek krijgen van het pubertje wat liever tussen de ouwe lullen zat dan tussen de andere pubers op het moment dat er nog wat pubers bij zijn.
Een beetje relteef weet hoe ze iedereen boos kan krijgenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:45 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vraag om tips,niet om bashing...waardeloze nep eendt!![]()
Ik ben ff van god los Disana... Waar heb je het in vredesnaam over???????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Jouw gezwets van de week dat je 'ook wel eens' een 'aanvaring' met me had gehad, met de toevoeging 'wie niet'. En dat vanwege het feit dat je mijn mening over de Donorshow niet snapte - die helemaal niets met jou had te maken.
Nee niet "gaan we weer"quote:
Komt door de dopingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:49 schreef Ravii het volgende:
De Pub SC is wel leuk hoor trouwens!
soms zijn ze eenbeetje pissig.
hormonene enzo!
luister calimero,er zijn al genoeg rellen,als je om je heen kijkt in de vijver!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een beetje relteef weet hoe ze iedereen boos kan krijgen![]()
Snuggere mensen weten dan dat je dan niet gelijk tips moet vragen om als die relteef over te komen![]()
Wie de schoen past trekke hem aan.... CINDYRELLAH![]()
![]()
Nou haal dat 'rellah' maar weg![]()
Je hebt me er zelfs nog met een kwaaie kop over zitten PM'en. Een andere 'aanvaring' in jouw fantasie hebben we niet gehad.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ff van god los Disana... Waar heb je het in vredesnaam over???????
Donorshow? Give me a break dit is de eerste keer dat ik dat woord hier op het forum gebruik.
Vergis je je niet met iemand anders of ben je para
Dan moet je in het vervolg je grote bek misschien houden, zelfbenoemde neprelteefquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:51 schreef cindy10 het volgende:
![]()
[..]
luister calimero,er zijn al genoeg rellen,als je om je heen kijkt in de vijver!
mijn rel zal daar niet veel aan toevoegen!![]()
Ik heb je GVD never nooit en zal het ook nooit doen een PM gesuurd.. Kijk je boekhouding es na troelaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt me er zelfs nog met een kwaaie kop over zitten PM'en. Een andere 'aanvaring' in jouw fantasie hebben we niet gehad.
Maar het geeft niet joh, ik had eigenlijk niet anders van je verwacht. Mensen die stekeltjes bij anderen zien hebben ze vaak zelf![]()
Ja, dat vond ik van de week ook toen iemand me op de middag SC wees waar jij na Petraa's post ook zo nodig een duit in het zakje moest doen met een Disana analyse a la Soury.quote:
quote:
En je hebt ook nooit in je nabije omgeving met orgaandonatie te maken gehad en die aanvaring waar je van de week over blebberde heb je natuurlijk ook verzonnen. Hmmmmmmmmmm.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb je GVD never nooit en zal het ook nooit doen een PM gesuurd.. Kijk je boekhouding es na troela
kan je dat laatste woord in goed nederlands nog een keer herhalen,lok eendje?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je in het vervolg je grote bek misschien houden, zelfbenoemde neprelteef![]()
Mooie voor in haar sigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan moet je in het vervolg je grote bek misschien houden, zelfbenoemde neprelteef![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |