quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:40 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Misschien ben ík dan wel Xtravical?
Oplichters gebruiken namelijk altijd verschillende namen en ip-adressen.
Zou ik hierdoor geen gelijk meer hebben dan?
ik zeg net dat ik het LAAT doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dus jij geeft nu openlijk toe dat je illegale praktijken op hem heb zitten uitvoeren?
Zullen hij en de politie blij mee zijn, idioot.
weet je pas wat kansloos is? schelden achter je pc, discrimineren enz.. maar verder niks durven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:59 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Kansloos figuur.
haha, denk je dat ik achterlijk ben?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:02 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Ja, DDOS hem nog eens een keer dan?
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:04 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
haha, denk je dat ik achterlijk ben?
dan is het toch valsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:05 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hoe zei Xtravical het zelf ook al weer...
'Je bent net een Afghaan, valse aanslagen claimen' ?
Hij heeft daar een goed punt hoe je nu overkomt.
Ze zijn gratis zelfs.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:06 schreef JeRa het volgende:
Zijn de scriptkiddies weer voor de halve prijs ofzo?
en daarom moet je dus niks doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:06 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Doe het nog een keer dan, zien we het direct.
ik zoek mensen liever persoonlijk op, maar sukkeltjes zoals jullie durven niet eens een foto te posten op internetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:07 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Maarjaaa... dan verlaag je je weer tot 'zijn niveau'.
Gelukkig zit hij niet op het niveau van de apen en de negers, in tegenstelling tot jou.
Ga je mij nu ook ddossen?
Heb jij ook niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:08 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ik zoek mensen liever persoonlijk op, maar sukkeltjes zoals jullie durven niet eens een foto te posten op internet
ondertussen natuurlijk wel iedereen uitschelden! want dat is stoer
illegaal? er staat NERGENS op internet dat je geen 'ping' uit mag voerenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:10 schreef JeRa het volgende:
Alexander Meijer beseft hopelijk wel dat hij de oorzaak is van en tenminste medeplichting is aan de illegale aanval?
Zou de provider van Xtravical dat ook denken, die betalen gewoon voor hun dataverkeer. Vandaar dat DDOS'ers nog wel eens veroordeeld wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:11 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
illegaal? er staat NERGENS op internet dat je geen 'ping' uit mag voeren
gelukkig heeft elke gebruiker tegenwoordig 100gig/100gig limitsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:13 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Zou de provider van Xtravical dat ook denken, die betalen gewoon voor hun dataverkeer. Vandaar dat DDOS'ers nog wel eens veroordeeld worden
gelukkig internet ik via een proxy en klopt mijn registratie email/ip niet meerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:13 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Gelukkig heb je het openlijk op een forum toegegeven.
Maakt niet uit, providers zullen maar al te graag figuren zoals jij die hun diensten (al dan niet tijdelijk) beschadigen aanpakkenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
gelukkig heeft elke gebruiker tegenwoordig 100gig/100gig limitszoveel verbruik je in een paar minuten nie
zelfs niet met een ddos
En die proxy staat hopelijk bij een land dat niet bij een verdrag is aangesloten waar Nederland ook bij zitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:14 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
gelukkig internet ik via een proxy en klopt mijn registratie email/ip niet meer
tja, actie > reactiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:15 schreef JeRa het volgende:
[..]
Maakt niet uit, providers zullen maar al te graag figuren zoals jij die hun diensten (al dan niet tijdelijk) beschadigen aanpakken
Waarom heb je een DDOS van een paar minuten gedaan, dacht je dat je iemand daarmee ook maar iets boeit. Ik zou denken dat mijn internetverbinding even traag is, goh, even biertje pakken ofzoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
tja, actie > reactie
jarenlang discrimineren = een keer iets terug ontvangen.
Dis ddosje van paar minutenandere pakken een gun en schieten die gene neer die ze niet mogen.
ieder zn oplossing
Je had je ook niet tot zijn niveau hoeven te verlagen. Discrimineren is fout, maar als je daar niet boven kunt staan ben je net zo goed een oorzaak van discriminatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
tja, actie > reactie
jarenlang discrimineren = een keer iets terug ontvangen.
Dis ddosje van paar minutenandere pakken een gun en schieten die gene neer die ze niet mogen.
ieder zn oplossing
mwa, ik ken iemand die wat ergere shit heeft gedaan, straf: paar jaar geen internet op zijn naam.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:17 schreef Flashwin het volgende:
TS is zwaar de lul btw, maar daar komt ie nog wel achter.
goh, ik accepteer het al jarenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:18 schreef JeRa het volgende:
[..]
Je had je ook niet tot zijn niveau hoeven te verlagen. Discrimineren is fout, maar als je daar niet boven kunt staan ben je net zo goed een oorzaak van discriminatie.
omdat ik wou kijken hoe effectief het nou werkelijk isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:18 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Waarom heb je een DDOS van een paar minuten gedaan, dacht je dat je iemand daarmee ook maar iets boeit. Ik zou denken dat mijn internetverbinding even traag is, goh, even biertje pakken ofzo
Ik zeg niet dat je het moet accepteren. Ik zeg dat je je niet moet verlagen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:19 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
goh, ik accepteer het al jaren
1x in al die tijd dat ik het gewoon zat wasquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:20 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het moet accepteren. Ik zeg dat je je niet moet verlagen.
en dat wordt uiteraard gewoon geaccepteerdquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:21 schreef colourAgga het volgende:
Opzich is Xtravical ook wel gewoon een racist.
Hij bedoelt 't goed hoop ik maar, hij noemt mij ook altijd kutbuitenlander maar ondertussen doet ie af en toe wel lief, gaat goed komen met die jongen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:22 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
en dat wordt uiteraard gewoon geaccepteerd
ha..ha..haquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:23 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Denk je dat 'ja maar hij begon!' gaat helpen bij de politie?
Ja, das heel erg simpelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:24 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Besides, wat je nu doet is een downtime van zn ISP claimen als DDos aanval.
En dan heb jij het over verlagen tot een niveau?
Denk dat je niet verder kan zakken.
logs posten mag niequote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:27 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Je beschuldigt hem nu van racisme maar ik zie nog geen bewijzen?
Zou je die eens even willen posten?
ik neem helemaal niks terugquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:29 schreef Judas.Iskariot het volgende:
'Hij' blijkt hier nu even niet te reageren.
Jij wil ons wijsmaken dat hij een racist is, bewijs het dan maar of neem je uitspraken terug.
mja dat grapje hoorde ik een paar jaar geleden ook, IK KLAAG JE AANquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:32 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Natuurlijk is Xtravical hier al van op de hoogte.
De benodigde stappen heb ik hem ook al duidelijk uitgelegd.
Ach, asmooh heeft niks te vrezen he.
Hij heeft het ten slotte 'laten doen' en '1 ping is niet verboden'..
quote:politie doet niks bij de volgende dingen: * Discriminatie en Racisme
Kortom, je hebt weer geen flauw idee waar je het over hebt.quote:p.s. Racisme weegt zwaarder.
jawel hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:38 schreef Judas.Iskariot het volgende:
[..]
[..]
Kortom, je hebt weer geen flauw idee waar je het over hebt.
beetje kinderachtig, wel .quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:34 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
wat eeen kut loser is dat seg?
al jare tegen mij zeiken, laat ik mensen hem ddossen zodat hij niks meer kan doen
issie boos!
klacht: mensen van internet houden zolang ze niet normaal doen
is toen ook gebeurd, is niks gedaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:51 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dat was dan waarschijnlijk omdat er geen zaak (mogelijk) was.
In dit geval geeft de dader open en bloot toe dat hij het gedaan heeft c.q.
mensen heeft aangezet dit te láten doen.
Zeer slim van je.
interessant...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:58 schreef Caesu het volgende:
Xtravical, is dat niet die gast die voor duizenden euro's mensen heeft opgelicht?
http://www.internetoplich(...)1163101398/1473#1473
Banmeldtopic. Hoe doen onze schatjes het vandaag?
Als ik nu een grap maak over iets over je heen laten komen, ga je me dan ddossenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:52 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
beetje wel jamaar tja, alles over je heen laten komen is ook niet alles.
Voor zover ik zie loopt dat topic al zo'n anderhalf jaar en nog geen veroordeling.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:58 schreef Caesu het volgende:
Xtravical, is dat niet die gast die voor duizenden euro's mensen heeft opgelicht?
nee, ik ben geen mierenneuker die niet tegen grapjes kan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als ik nu een grap maak over iets over je heen laten komen, ga je me dan ddossen?
Nee joh, dat is Xtravicai, heel ander persoonquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:58 schreef Caesu het volgende:
justitie schijnt er nog erg veel moeite mee te hebben op internetoplichters op te pakken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:01 schreef Judas.Iskariot het volgende:
[..]
Voor zover ik zie loopt dat topic al zo'n anderhalf jaar en nog geen veroordeling.
Zegt natuurlijk niks.
yup, daar had ik al naar gekeken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:05 schreef Caesu het volgende:
[..]
justitie schijnt er nog erg veel moeite mee te hebben op internetoplichters op te pakken.
maar als het om die Xtravical gaat die ook altijd op IRC zit te irriteren dan gaat het om dezelfde persoon.
ip-adressen komen overeen.
alleen hij voerde aan dat hij gehackt was en de oplichter vanaf zijn PC al jarenlang zit op te lichten.![]()
Jep. Of je kan bij de politie gaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:10 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
yup, daar had ik al naar gekeken.
Verder komen de providers idd overeen, maar ik ga wel gelijk wat research doenheb ik wat te doen
vrij knappe jongen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:09 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dat is een heel goed excuus, klinkt niet echt overtuigend.
Maar zelfde als met Asmooh, post dat hier eens?
Wat ik nu zie is dat jullie de persoon Xtravical zwart zitten te maken zonder enig bewijs verder.
Niet dat mij dat dwars zit verder, is alleen nogal 'kinderachtig'?
Topic is anderhalf jaar oud en jij wil beweren dat hij heeft gezegd dat ie al jaren lang zit op te lichten?
Ik zie zo gauw ook 4 of 5 namen van oplichters staan, is hij dat allemaal?
Knappe jongen dan.
om je eigen ip te omzeilenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:15 schreef Judas.Iskariot het volgende:
De providers komen overeen?
Ik zie een planet en Xtravical is een zeelandnet.
Geef mij eens 1 goede reden waarom je van Planet naar -Zeelandnet- zou gaan?
politie niet zo, technische recherge is meer mijn dingquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jep. Of je kan bij de politie gaan.
http://fotoboek.fok.nl/xtravicalquote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:20 schreef Caesu het volgende:
trouwens dit is z'n profiel:
xtravical (geband in 2005 vanwege acties in V&A, dus hij kon z'n adres niet meer wijzigen)
e-mail adres komt overeen met e-mail adres in internetoplichting.nl-topic.
zo hee, dat vind ik echt hip van je, gezien al die vieze vuige Cops-propaganda de afgelopen jaren op TV.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
politie niet zo, technische recherge is meer mijn ding
topic gaat over klagen over Xtravical.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:24 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Ik zie in de eerste post trouwens al dat er gemaild wordt vanaf sander@Joosse.org
en of ze het willen overmaken naar ene M. boogaart.
De enige link die ik zo gauw zie is een gebruikt mail adres van Xtravical.
Ik heb overigens ook geen zin om op dit tijdstip 100+ pagina's door te lezen.
Feit blijft dat Asmooh strafbaar is en heel de oplichtingszaak hier verder niks mee te maken heeft.
Daarbij komt dat we in dit land nog altijd onschuldig zijn tot men veroordeelt is, is het niet?
waarom neem jij het op voor hem eigenlijk Judas?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:26 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dit topic begint overigens een trieste en kansloze wending te nemen.
Wat voor gevaar vormt hij op IRC als hij mensen op sites als marktplaats en speurders
BLIJKT op te lichten?
Zodra je fatsoenlijk Nederlands kunt en meer kunt dan incrementeel Googlen en je scriptkiddievriendjes raadplegen heb je daar misschien wel kans op, ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 04:18 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
politie niet zo, technische recherge is meer mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |