quote:Op zaterdag 28 juli 2007 05:40 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Misschien ben ík dan wel Xtravical?
Oplichters gebruiken namelijk altijd verschillende namen en ip-adressen.
Zou ik hierdoor geen gelijk meer hebben dan?
ik zeg net dat ik het LAAT doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:51 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Dus jij geeft nu openlijk toe dat je illegale praktijken op hem heb zitten uitvoeren?
Zullen hij en de politie blij mee zijn, idioot.
weet je pas wat kansloos is? schelden achter je pc, discrimineren enz.. maar verder niks durven.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:59 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Kansloos figuur.
haha, denk je dat ik achterlijk ben?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:02 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Ja, DDOS hem nog eens een keer dan?
Ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:04 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
haha, denk je dat ik achterlijk ben?
dan is het toch valsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:05 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Hoe zei Xtravical het zelf ook al weer...
'Je bent net een Afghaan, valse aanslagen claimen' ?
Hij heeft daar een goed punt hoe je nu overkomt.
Ze zijn gratis zelfs.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:06 schreef JeRa het volgende:
Zijn de scriptkiddies weer voor de halve prijs ofzo?
en daarom moet je dus niks doenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:06 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Doe het nog een keer dan, zien we het direct.
ik zoek mensen liever persoonlijk op, maar sukkeltjes zoals jullie durven niet eens een foto te posten op internetquote:Op zaterdag 28 juli 2007 03:07 schreef Judas.Iskariot het volgende:
Maarjaaa... dan verlaag je je weer tot 'zijn niveau'.
Gelukkig zit hij niet op het niveau van de apen en de negers, in tegenstelling tot jou.
Ga je mij nu ook ddossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |