Schrijf even een briefje dan kom je ongetwijfeld in de selectieprocedure terecht. Gaarne ook CV toevoegen.quote:
dat legt er maar net aan waarvoor je ze gebruikt, kunnen erg goed helpen voor sommige mensenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat is je bron ?
Ik neem aan dat je een grapje maakt.....Benzodiazepines zijn geen fijne medicijnen...![]()
Eensch, maar dat alléén op de korte termijn.... Bij langer gebruik ben je nog niet jarig....quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:34 schreef ocmer het volgende:
[..]
dat legt er maar net aan waarvoor je ze gebruikt, kunnen erg goed helpen voor sommige mensen
valt wel mee hoor wie genoemd zijn werken niet verslavend ik zie genoeg mensen die ze dagelijks nemen en hebben er ook op langer termijn zeer veel baat bijquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch, maar dat alléén op de korte termijn.... Bij langer gebruik ben je nog niet jarig....
er ontbrak nog maar 1 itemquote:
Precies deze medicijnen gebruik je uiteraard niet als je hoofdpijn hebt, en ik schrijf ze alleen voor indien strikt noodzakelijk. Met een meisje als Nadia moet je erg op je hoede zijn omdat sommige van deze medicijnen een ernstige gewichtstoename kunnen veroorzaken, hetgeen voor haar psychische gesteldheid fataal zou kunnen zijn en zou kunnen aanzetten tot suicidaal gedrag. Vandaarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:34 schreef ocmer het volgende:
[..]
dat legt er maar net aan waarvoor je ze gebruikt, kunnen erg goed helpen voor sommige mensen
voorkomen gelijk maar niet altijd de bijsluiter gelovenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
Precies deze medicijnen gebruik je uiteraard niet als je hoofdpijn hebt, en ik schrijf ze alleen voor indien strikt noodzakelijk. Met een meisje als Nadia moet je erg op je hoede zijn omdat sommige van deze medicijnen een ernstige gewichtstoename kunnen veroorzaken, hetgeen voor haar psychische gesteldheid fataal zou kunnen zijn en zou kunnen aanzetten tot suicidaal gedrag. Vandaar![]()
![]()
![]()
ja zolang ze ze blijven gebruiken..........quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:38 schreef ocmer het volgende:
[..]
valt wel mee hoor wie genoemd zijn werken niet verslavend ik zie genoeg mensen die ze dagelijks nemen en hebben er ook op langer termijn zeer veel baat bij
En dat is?quote:
ik ook nietquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:44 schreef DrsH het volgende:
Maar genoeg OT discussie geweest, en eigenlijk kan ik gezien mijn NIP ethiek ook niet meer verklappen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ok, dus je verhaal dat Nadia deze medicijnen zou nemen, is dus een grap.... Ok.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:40 schreef DrsH het volgende:
[..]
Precies deze medicijnen gebruik je uiteraard niet als je hoofdpijn hebt, en ik schrijf ze alleen voor indien strikt noodzakelijk. Met een meisje als Nadia moet je erg op je hoede zijn omdat sommige van deze medicijnen een ernstige gewichtstoename kunnen veroorzaken, hetgeen voor haar psychische gesteldheid fataal zou kunnen zijn en zou kunnen aanzetten tot suicidaal gedrag. Vandaar![]()
![]()
![]()
Wel eens aan regressietherapie gedacht?????quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, dus je verhaal dat Nadia deze medicijnen zou nemen, is dus een grap.... Ok.
![]()
voortaan naar de bron vragenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, dus je verhaal dat Nadia deze medicijnen zou nemen, is dus een grap.... Ok.
![]()
mogguh lobascaquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:47 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh, lui en jong, oud, aantrekkelijk,maar niet versleten...
Dat is ook maar een aanname..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voortaan naar de bron vragenVoor zover bekend zou Brian de enige zijn die pammen krijgt
ja heb ik ook een tijdje gevolgd; agressietherapie was ook erg lekker hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:47 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wel eens aan regressietherapie gedacht?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Good meuning.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 10:47 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh, lui en jong, oud, aantrekkelijk,maar niet versleten...
Maar daar is het niet van gekomen want Dennix wil nix.quote:
Maar geen ondenkbare.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |