quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
Op is klaar.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
Op is klaar.
Weet ik, maar mn werk is het een gekkehuis. Ik werd aangenomen en heb afgesproken 2 dagen per week ivm met andere werkzaam heden die ik doe. Maar er zijn een aantal op vakantie en een paar ziek, en er is er nog maar 1 die mijn werkzaam heden kan doe en dat ben ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:47 schreef Soury het volgende:
Maar goed niemand kan je verplichten om 14 dagen te werken hoor dat mag niet heul niet![]()
Mooie OP, Pavementquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
Op is klaar.
Geen paniek, ik geef je plantjes wel water en laat de honden uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Weet ik, maar mn werk is het een gekkehuis. Ik werd aangenomen en heb afgesproken 2 dagen per week ivm met andere werkzaam heden die ik doe. Maar er zijn een aantal op vakantie en een paar ziek, en er is er nog maar 1 die mijn werkzaam heden kan doe en dat ben ikmaar ik had al een paar oplossingen bedacht waar over nagedacht werd
Okee dan zuipschuitquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen paniek, ik geef je plantjes wel water en laat de honden uit.![]()
Makkelijk gezegd (ken het) maar tis een werkgevers probleem...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
Weet ik, maar mn werk is het een gekkehuis. Ik werd aangenomen en heb afgesproken 2 dagen per week ivm met andere werkzaam heden die ik doe. Maar er zijn een aantal op vakantie en een paar ziek, en er is er nog maar 1 die mijn werkzaam heden kan doe en dat ben ikmaar ik had al een paar oplossingen bedacht waar over nagedacht werd
klopt, maar mn hart is te groot ben ik bang. Maar de oplossing komt wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd (ken het) maar tis een werkgevers probleem...![]()
Mag ik daar nog even over nadenken?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
Iemand nog een leuk onderwerp voor de zaterdag ochtend ?
Taxichauffeur die zijn vrouwelijke klant probeert te versieren?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
TTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
En dan zeker de meter laten lopen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Taxichauffeur die zijn vrouwelijke klant probeert te versieren?
Hoor ik daar een belletje rinkelen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou, hij heeft wel 10 km omgereden... en ik hoefde niet te betalen... maar deed het well..quote:
Ik vraag mijn 24 minuten aanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:59 schreef Lobasca het volgende:
Jaap heeft zijn 146 uur aangevraagt (D of T}
Buren? Ziehier een ondergewaardeerd topic:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:53 schreef Pavement het volgende:
Volgende keer bestel ik een taxi in dragquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, hij heeft wel 10 km omgereden... en ik hoefde niet te betalen... maar deed het well..
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
TTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK had laatst een taxi man die in een keer heel zn hart luchte tegen mij, ik zwaar bezopen met een knoflook adem die dr ruiten besloegen er nog op in gaan ook. Hij had het over zn vrouw die bij hem weg wou omdat hij altijd snachts werkte en met jonge meiden in de taxi zat (jaloers) en ik zeg waarom is z..... verder niet boeiendquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Taxichauffeur die zijn vrouwelijke klant probeert te versieren?
Nou mijn ego was wel gestreeld hoor, hij is 10 jaar jonger dan ik, en zag er verdraaid lekker uit.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
IK had laatst een taxi man die in een keer heel zn hart luchte tegen mij, ik zwaar bezopen met een knoflook adem die dr ruiten besloegen er nog op in gaan ook. Hij had het over zn vrouw die bij hem weg wou omdat hij altijd snachts werkte en met jonge meiden in de taxi zat (jaloers) en ik zeg waarom is z..... verder niet boeiend![]()
Maar taximannen die vrouwen versieren zijn niet profesioneel en moet hun vergunnign per direct inleveren, tenzij de vrouwlijke klant er wel zin iin heeft om door de desbetreffende taximan zwaar genomen te worden, wat een uitzonderlijke voorstelling is aangezien taximannen hun eer hebben.
kom ff niet uit mn worden![]()
Heb je een psiegoloog nodigquote:
Ik lust ook wel een lekker hapjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:03 schreef Pavement het volgende:
Ik heb me daar honger,
Tip boterham met gesmolten kaas en sambal BRB
Dan had je er voor moeten gaan, altijd handig een taxi vriendquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou mijn ego was wel gestreeld hoor, hij is 10 jaar jonger dan ik, en zag er verdraaid lekker uit.
Kom hem vast wel weer een keer tegen..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dan had je er voor moeten gaan, altijd handig een taxi vriend
Nee nee, ik ga nog niet slapen, maar niemand ziet mij hier geloof ikquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En waar denk jij heen te gaan, lekker dier?
Vooruit! Slaap lekker![]()
![]()
![]()
Ik wel. Dubbel wel is waar.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga nog niet slapen, maar niemand ziet mij hier geloof ik![]()
In de kofferquote:
[img]CENSUURimg] was hij het, maakt me net uit voor nerd in onz :Pquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kom hem vast wel weer een keer tegen..
Nog niet slapen hoor begint net leuk te wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee, ik ga nog niet slapen, maar niemand ziet mij hier geloof ik![]()
Dquote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
[afbeelding] was hij het, maakt me net uit voor nerd in onz![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |