Oh maar dat doe ik wel "gewoon" hoor. Ik rij vaak zat op en neer. Soms combineer ik het met een bezoekje aan mijn familie in het Zuiden, maar meestal ga ik in het weekend op en neer (vroeg vertrekken, koffie en broodjes mee, grafje verzorgen, koffie drinken op ons bankje, en weer naar huis).quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef m@x het volgende:
Wat lijkt me dat naar om niet zomaar even langs het grafje te kunnen gaan Fluf.
Ik probeer me er iets bij voor te stellen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:06 schreef phluphy het volgende:
Oh maar dat doe ik wel "gewoon" hoor. Ik rij vaak zat op en neer. Soms combineer ik het met een bezoekje aan mijn familie in het Zuiden, maar meestal ga ik in het weekend op en neer (vroeg vertrekken, koffie en broodjes mee, grafje verzorgen, koffie drinken op ons bankje, en weer naar huis).
Het klinkt bizar, maar voor mij is dat een heerlijk dagje uit...
Mij ook. Vroeger was het ook heel "gewoon" om wanneer je een kindje had verloren om dan de volgende dezelfde naam te geven. Lijkt mij heel ongepast!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:20 schreef Moonah het volgende:
Bluezz, wat klinkt dat afschuwelijk zeg, wat je op TV hebt gezien. Dat zou míj al aangrijpen...
Ik pak er een stukje bij, wat ik daar opgeschreven had ten tijde dat ik het heel moeilijk hadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:26 schreef phluphy het volgende:
Hoe ging jij daar mee om in je tijd op de eilanden, Bar? Vond je het niet rot dat je niet naar het grafje kon?
hier heb ik zo een mooi gevoelens dagboek schrift, schrijf er ook niet elke dag in, meer als ik wat kwijt wil of iets niet goed zeggen kan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:00 schreef phluphy het volgende:
Lieve Bar, ik wilde dat ik alles beter kon maken.
![]()
Ik ken iemand die heeft een stevig plastic mapje bij het grafje neergezet, waar men briefjes, gedichtjes en zo in kan stoppen. Ze noemen het "het postbakje". Dat vond ik eigenlijk wel een mooie gedachte, ook al maakt het voor het gevoel natuurlijk niet echt uit, want gelezen wordt het toch wel.![]()
![]()
Volgens mij hebben die diepvriestassen van de supermarkt zo`n dicht druk sluiting.quote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef phluphy het volgende:
Dat idee van het postbakje ga ik zeker een keer uitvoeren. Creatieve en praktische ideeën zijn welkom. Ik zit zelf te denken aan een hele stevige showtas, al dan niet op een stevige achtergrond vastgemaakt. Maar hoe ik die dan waterdicht krijg, terwijl hij toch open blijft om er iets in te stoppen...?
Klopt. Mijn man was inderdaad vrachtwagenchauffeur, Max is ook met de vrachtwagen naar de begraafplaats gebracht.quote:@GWS, wat toevallig, zo'n toertocht was hier ook afgelopen zaterdag. Ik vind het altijd zo geweldig, hoe ze zoiets organiseren en al die vrachtwagens/chauffeurs die erbij betrokken zijn.
Ik had er niet eens bij stil gestaan dat we hier een engeltje hebben van wie de vader vrachtwagenchauffeur is... ik meen me te herinneren dat het de man van pepper is?
Bar, de 6e komt er al snel aan. Ik denk veel aan jullie. Sterkte.
En zoiets?quote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef phluphy het volgende:
Dat idee van het postbakje ga ik zeker een keer uitvoeren. Creatieve en praktische ideeën zijn welkom. Ik zit zelf te denken aan een hele stevige showtas, al dan niet op een stevige achtergrond vastgemaakt. Maar hoe ik die dan waterdicht krijg, terwijl hij toch open blijft om er iets in te stoppen...?
-knip-
Er bestaan ook plastic insteekhoezen met een soort zip-dingetje aan de openkant. Hiermee zip je het als het ware dicht als een soort ritsje. Ik weet niet of deze moeilijk te vinden/krijgen zijn, maar misschien is dat een idee?quote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef phluphy het volgende:
@GWS, wat toevallig, zo'n toertocht was hier ook afgelopen zaterdag. Ik vind het altijd zo geweldig, hoe ze zoiets organiseren en al die vrachtwagens/chauffeurs die erbij betrokken zijn.
Ik had er niet eens bij stil gestaan dat we hier een engeltje hebben van wie de vader vrachtwagenchauffeur is... ik meen me te herinneren dat het de man van pepper is?
Bar, de 6e komt er al snel aan. Ik denk veel aan jullie. Sterkte.
Ik vlieg even met je mee....quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik vlieg nog eens binnen in dit mooie, moeilijke, dappere topic. Dikkevoor alle pappa's en mamma's!
Lief..quote:Op zondag 9 september 2007 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik vlieg even met je mee....
Het verhaal van Thijs staat me nog zo op het netvlies...
Echt hulde voor de manier waarop jullie ermee omgaan.
En als ik mijn grote engel een beetje ken, zal ze vast heel goed op jullie kleine engeltjes passen daarboven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |