En zoiets?quote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef phluphy het volgende:
Dat idee van het postbakje ga ik zeker een keer uitvoeren. Creatieve en praktische ideeën zijn welkom. Ik zit zelf te denken aan een hele stevige showtas, al dan niet op een stevige achtergrond vastgemaakt. Maar hoe ik die dan waterdicht krijg, terwijl hij toch open blijft om er iets in te stoppen...?
-knip-
Er bestaan ook plastic insteekhoezen met een soort zip-dingetje aan de openkant. Hiermee zip je het als het ware dicht als een soort ritsje. Ik weet niet of deze moeilijk te vinden/krijgen zijn, maar misschien is dat een idee?quote:Op maandag 3 september 2007 17:58 schreef phluphy het volgende:
Dat idee van het postbakje ga ik zeker een keer uitvoeren. Creatieve en praktische ideeën zijn welkom. Ik zit zelf te denken aan een hele stevige showtas, al dan niet op een stevige achtergrond vastgemaakt. Maar hoe ik die dan waterdicht krijg, terwijl hij toch open blijft om er iets in te stoppen...?
@GWS, wat toevallig, zo'n toertocht was hier ook afgelopen zaterdag. Ik vind het altijd zo geweldig, hoe ze zoiets organiseren en al die vrachtwagens/chauffeurs die erbij betrokken zijn.
Ik had er niet eens bij stil gestaan dat we hier een engeltje hebben van wie de vader vrachtwagenchauffeur is... ik meen me te herinneren dat het de man van pepper is?
Bar, de 6e komt er al snel aan. Ik denk veel aan jullie. Sterkte.
Ik vlieg even met je mee....quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik vlieg nog eens binnen in dit mooie, moeilijke, dappere topic. Dikkevoor alle pappa's en mamma's!
Lief..quote:Op zondag 9 september 2007 00:07 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik vlieg even met je mee....
Het verhaal van Thijs staat me nog zo op het netvlies...
Echt hulde voor de manier waarop jullie ermee omgaan.
En als ik mijn grote engel een beetje ken, zal ze vast heel goed op jullie kleine engeltjes passen daarboven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |