Daar worden ze speciaal op geselecteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:45 schreef farceman het volgende:
Ook kimis weer een Lieke hater en houd van Amanda ...hoe vinden ze die mensen?
Een wijs besluit! Laat dat de enige aandacht zijn die ze krijgt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Demins, ik ben akkoord met Ruud, jij ook?
Hoe zijn ze er eigenlijk op gekomen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Mannie, dat moet toch echt de slechtste bijnaam van de eeuw zijn.
Ik heb al een paar dagen weer streams... niet dat ik ze vanavond al aan heb gehad, maar het scenario van Dennis ken ik zo ongeveer uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Nix dat zei? Dat had ik vergeten te melden![]()
Je bent wel eens moeilijk bereikbaar, en dan handelen de Dr. en ik in jouw geest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, verrek, daar heb je gelijk in! Ik kon me alleen niets herinneren van een besluit over de switch Dennis - Mitch waar ik mijn handtekening onder had gezet...![]()
Vertel, vertel.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar da's niet zo simpel.
[afbeelding]
Brian had weer eens iets goed te maken, liep zo hard te slijmen dat ze de emmers niet aan konden dragen en maakte "Mannie" van "Amanda"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Hoe zijn ze er eigenlijk op gekomen?
Down with Kim, to bed with youquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn baas stelt het op prijs dat ik morgen nog een paar uurtjes aanwezig ben (en zondag ook). Kim aan de schandpaal? Ik lees het morgen wel..
Truste Fok.![]()
Tis gewoon erg zielig, wordt er moe van....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
Hoe zit dat nou met de onpartijdigheid van het personeel?
Dat mokkel neemt gewoon openlijk en heel agressief stelling in tegen Lieke
Ze wil haar geen drankje geven
bashen is een zacht woord, gooien met k*nk*r kan echt niet, einde oefening KIM.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Een dronken butler die botergeil is en niks doet en ook nog eens een Lieke basher is.
Wat een selectie weer.
Klinkt als werkweigering... grond voor ontslag op staande voetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
Mwa...... geen excuus om te zeggen: kan die kankerlieke niet opkankerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Ach ja; 65 camera's op je gezicht, en de commentaren van de streamers...... T'is ook niet gemakkelijk.....
Zo zie je maar weer dat je aan het papiertje niet kunt zien of er een leuk cadeautje in zitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis gewoon erg zielig, wordt er moe van....
Kims haar bekkie beweegt als Ilse de Lange maar die vind ik wel lief
Nou, het is andersom hoor. Lieke, maar vooral Huub, waren niet al te aardig tegen Kím. Dus nu vindt ze hun ook niet meer zo aardig, gek hè.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Een dronken butler die botergeil is en niks doet en ook nog eens een Lieke basher is.
Wat een selectie weer.
Och, ik heb alleen maar een paar dingen een beetje aangezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
deze is te eng voor het slapen gaan, wat een freak of nature
![]()
![]()
Ach, ze heeft nof amper ervaring.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Wat een selectie weer.
Ze hoeft hier niet te lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Ach ja; 65 camera's op je gezicht, en de commentaren van de streamers...... T'is ook niet gemakkelijk.....
Ze doen niet specifiek iets. Maar ze zaten die Kim aardig in de zeik te nemen. En dan elke keer van die blikken naar mekaar van..."geloof jij dit nou?!"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vertel, vertel.Ik heb geen streams.
![]()
Oeh..... die had ik nog niet meegekregen.....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa...... geen excuus om te zeggen: kan die kankerlieke niet opkankeren![]()
Niet te bevatten. Trek je ordinaire smoel open zoals natasja en amanda en iedereen is voor je, maar blijf je redelijk fatsoenlijk en beschaafd zoals Lieke en de hele meute is tegen je.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat vrijwel alle vrouwen die daar binnen komen zo afgeven op Lieke.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa...... geen excuus om te zeggen: kan die kankerlieke niet opkankeren![]()
Innerlijke beschaving en normaal burgerlijk fatsoen hebben niets te maken met camera's.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
quote:
Idd... ik snap niet dat ze ze nog kunnen vinden...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat vrijwel alle vrouwen die daar binnen komen zo afgeven op Lieke.
Mijn god, dat hoofd van amanda past wel 2x in het hoofd van haar gesprekspartner. Crisis wat een verschil.quote:
Dat had ze dan vantevoren ff moeten doen en dan had ze geweten dat "KankerLieke" opmerkingen niet op prijs gesteld zouden worden... dus ik weet niet onder welke steen (met TV, zonder Internet) dit DB'tje gezeten heeft.... maar ze is op voorhand de moeite al niet na zulke opmerkingen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Neuh.... Maar één blik is genoeg, toch.... Om te weten hoe de sfeer is.....
![]()
Lijkt Anouk een beetje op Ilse de Lange?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:58 schreef Nostalgist het volgende:
Ze doet me denken aan Anouk......
Dieenebart kent haar wel(Ben jij de nieuwe bewoonster ?)
Hoezo? Gaat ie weg dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:58 schreef Yollie het volgende:
Dennis is aan het wachten op zijn afscheidskusje.
Lieke straalt ook wel iets uit van ik heb maling aan je.Ze doet ook niet echt aardig .quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat vrijwel alle vrouwen die daar binnen komen zo afgeven op Lieke.
Ff nagekeken in de collectie van m'n broertje, 3 maanden terug stond ze in de 'pissygirl' op de cover.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:47 schreef Visual het volgende:
waar woont die kim ze komt me bekend voor
Ook....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:59 schreef demins het volgende:
[..]
Lijkt Anouk een beetje op Ilse de Lange?
Zit wat in. Maar het verstand is in de minderheid, dus ik vermoed dat het automatisch het platte volk is dat zich geroepen voelt zijn intrede te doen. Alhoewel de kok een uitzondering leek, en het meer voor de vrouwen lijkt te gelden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... ik snap niet dat ze ze nog kunnen vinden...
Aan de andere kant, als je al gaat vissen in de vijver met voormalige Dennisneukertjes en Amandazoenertjes...
Ik vind haar erg onzeker achter een masker....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:59 schreef Kinga het volgende:
Irritant van die wijven die zich er te bewust van zijn dat ze lekker zijn.
Gatverdamme, wie is dat lelijke wijf op die foto die zo hard om Huub schreeuwt?quote:
Oeh, dramatischquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft haar geraakt waar het zeer doet.
Hij zei dat haar haar stom zat
[afbeelding]
Ik zou ook niet aardig zijn tegen een agressieve butlerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke straalt ook wel iets uit van ik heb maling aan je.Ze doet ook niet echt aardig .
Huub is ook minder aardig sinds Lieke er is.
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
bashen is een zacht woord, gooien met k*nk*r kan echt niet, einde oefening KIM.
Diep!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vind haar erg onzeker achter een masker....
Huub fileerde haar extensions.....quote:
It's her, Natasja, weer een mislukte Dr. Clavan operatie.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Gatverdamme, wie is dat lelijke wijf op die foto die zo hard om Huub schreeuwt?![]()
Dat is waar. Maar ik heb juist het gevoel dat ze ook zonder die houding bevooroordeeld zouden zijn, dat bepaalde slag meisjes.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke straalt ook wel iets uit van ik heb maling aan je.Ze doet ook niet echt aardig .
Voor haar welquote:
Ik moet toch maar weer aan de streams denk ik.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:55 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze doen niet specifiek iets. Maar ze zaten die Kim aardig in de zeik te nemen. En dan elke keer van die blikken naar mekaar van..."geloof jij dit nou?!"![]()
Klopt, ze proberen haar al sinds ik kijk, zo'n uur of twee, af te zeiken en te "vangen" met discussietruukjes. En je bent natuurlijk tóch al hartstikke zenuwachtig, zo'n eerste keer in een huis vol camera's.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Typisch zo'n domme ontevreden smoel als van Delley.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft haar geraakt waar het zeer doet.
Hij zei dat haar haar stom zat
[afbeelding]
En dan nog zeg je niet dat kankerlieke op moet kankeren.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, ze proberen haar al sinds ik kijk, zo'n uur of twee, af te zeiken en te "vangen" met discussietruukjes. En je bent natuurlijk tóch al hartstikke zenuwachtig, zo'n eerste keer in een huis vol camera's.
Dat is ook logisch, domme vrouwen kunnen van oudsher toch zelf wel wat verdienen als ze maar een leuk koppie en/of lijf hebben.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar het verstand is in de minderheid, dus ik vermoed dat het automatisch het platte volk is dat zich geroepen voelt zijn intrede te doen. Alhoewel de kok een uitzondering leek, en het meer voor de vrouwen lijkt te gelden.
<strenge blik> En dat MAG hier dus niet, he?!? </strenge blik>quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:04 schreef Pavement het volgende:
offtopic Ik heb zin om te rellen
En nu lacht iedereen hem uitquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
Ze wou Jaap echt zoenen, maar Jaap schrok, en trok terug![]()
Is dat een blad voor plassex?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Ff nagekeken in de collectie van m'n broertje, 3 maanden terug stond ze in de 'pissygirl' op de cover.
Jaap met vrouwen is heel vreemd en eng.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:07 schreef Nostalgist het volgende:
Huub basht Jaap; In zijn ogen had hij haar heftiger kunnen zoenen....
Dat had je al gezegd.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan nog zeg je niet dat kankerlieke op moet kankeren.![]()
Ik bedoelde dat vrouwen eerder een hekel/afkeer van Lieke lijken te hebben dan mannenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, domme vrouwen kunnen van oudsher toch zelf wel wat verdienen als ze maar een leuk koppie en/of lijf hebben.
Voor domme mannen geldt dat over het algemeen niet, dus de kans dat iemand tegen een domme man zegt: "Weet je wat jij zou moeten doen?? Zorgen dat je op TV komt..." is kleiner dan dat iemand dat tegen een domme (maar goed uitziende) vrouw zegt
Oh, oh... hoe gaat dat ene kindje van God strax oplossen... nu het andere kindje van God er niet meer is??quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:08 schreef Nostalgist het volgende:
De groep wil Jaap aan de Goldstrike.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |