quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
Wie noemt haar allemaal hamster face? Ik zie het niet hoor![]()
[afbeelding]
OMGquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Nee, ik zie het ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Hier lijkt Nadir meer op het bekende zigeunerjongetje met traan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Die wangetjes kunnen boller!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
't Is toch een mannenCOS?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Hier lijkt Nadir meer op het bekende zigeunerjongetje met traan..
Filmpje op Tiensite.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:21 schreef farceman het volgende:
Hoe kan het dat Butler bij Brian thuis is geweest?
[afbeelding]
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:21 schreef farceman het volgende:
Hoe kan het dat Butler bij Brian thuis is geweest?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar da's niet zo simpel.
[afbeelding]
En de tandjes kunnen langer, da's een stuk simpelerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Weet je wat ik in mn hoofd heb? De plaagggeest van Bassie en Adriaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, want dan gaan de lipjes mee. Zo lijkt het nog net alsof het echt isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En de tandjes kunnen langer, da's een stuk simpeler![]()
Portofolio van Amanda? Voor Ron Jeremy misschien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:25 schreef mootie het volgende:
Ze bekijken nu werkelijk waar afschuwelijke foto's van Amanda, Nadia vindt ze vet sexy.
Lief hamstertje, wil het zo in een kooi stoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie van de vrouwen wel daar in huis?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
Kim heeft geen mooie stem.
Kim is behoorlijk dronkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Kim denkt te kunnen discussiëren...
ook dom dus die zal de villa wel inkomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:31 schreef Lobasca het volgende:
Kim denkt te kunnen discussiëren...
DING DONG THE WITCH IS DEADquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Gelukkig is de ergste weg.
Die waren slim genoeg om te vertrekkenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:32 schreef farceman het volgende:
[..]
ook dom dus die zal de villa wel inkomen.
Waar was die tijd met slimme mensen
Ik wil Dennix er uit, en Mitch er inquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Vind ik niet, en ze is beter te verstaan dan Melissa, en voor de rest wacht ik even de ballotage comissie af.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:30 schreef Disana het volgende:
Kim heeft geen mooie stem.
Erger kan ook gewoon niet. Dus het kan nu alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt. Gelukkig is de ergste weg.
zij die niet agressief en geil genoeg waren?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard.... in DGK blijkt het altijd nog erger te kunnenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Erger kan ook gewoon niet. Dus het kan nu alleen maar meevallen.![]()
Ze is dom, redelijk ordinair, heeft een mening van dertien in een dozijn, een hard gezicht, een stoterige stem, geen diepgang...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik niet, en ze is beter te verstaan dan Melissa, en voor de rest wacht ik even de ballotage comissie af.
Leukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:35 schreef Noorseviking het volgende:
Nadia heeft gewoon stemmetjes in haar hoofd die haar brainwashen.
[afbeelding]
Wat verwacht je nou??quote:
Nou vooruit, voor de vrouwen ook wat, je hebt de zegen van de ballotage commissie.quote:
Ben ik helemaal voor.quote:
Moeilijke zaak Ruud, we moeten even met Deborah overleggen en kijken wat zij nog meer op de plank heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind ik niet, en ze is beter te verstaan dan Melissa, en voor de rest wacht ik even de ballotage comissie af.
Nee dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard.... in DGK blijkt het altijd nog erger te kunnen
quote:
Ook van mij!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor de vrouwen ook wat, je hebt de zegen van de ballotage commissie.![]()
oe... Toch een pluspuntje in jouw ogen dan? Amanda en Nadia zijn in mijn, en ik denk ook in jouw ogen verschrikkelijk ordinair. Maar het voordeel van de twijfel lees ik ook niet uit jouw post.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze is dom, redelijk ordinair, heeft een mening van dertien in een dozijn, een hard gezicht, een stoterige stem, geen diepgang...![]()
Maar over welke vrouwen gaat het nou toch? Ik wíl helemaal geen hot bods zien, ik wil naar mannen kijken die kunnen denken en pratenquote:
Dat kan ik nog wel begrijpen. Wat ik niet begrijp is dat men zo makkelijk (snel) het bed met elkaar deelt en gelijk liggen te konijnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:35 schreef farscapevr6 het volgende:
waarom wordt iedereen die dat huis in komt meteen de 1e avond dronken??
Ik heb geduld.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Moeilijke zaak Ruud, we moeten even met Deborah overleggen en kijken wat zij nog meer op de plank heeft.
Dan moet je om te beginnen die bimbo's eruit gooien.. zelfs mannen die dat normaal wel kunnen worden domme kwijlende kleuters als ze sjans denken te hebben hebben met een Kim of Nadiaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar over welke vrouwen gaat het nou toch? Ik wíl helemaal geen hot bods zien, ik wil naar mannen kijken die kunnen denken en praten![]()
De ballotage commissie ben jij in eerste instantie, met hulp van Dr.H en ondergetekende.quote:
En dat ze dan hardop zeggen wat ze gedacht hebben, en dat jij daar dan naar mag luisteren... Geil plan!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar over welke vrouwen gaat het nou toch? Ik wíl helemaal geen hot bods zien, ik wil naar mannen kijken die kunnen denken en praten![]()
Klopt, ik zie niet in waarom we constant worden opgescheept met minder dan middelmatige zieltjes die allemaal via via binnenkomen. Ik word er flauw van, dat standaard repertoire van seks, mannen, en make-up.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
oe... Toch een pluspuntje in jouw ogen dan? Amanda en Nadia zijn in mijn, en ik denk ook in jouw ogen verschrikkelijk ordinair. Maar het voordeel van de twijfel lees ik ook niet uit jouw post.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Als dat kankerwijf van een Lieke nou een keer opkankert??????
Okay, Kim mag dood.
WTF heeft Lieke haar nou weer aangedaan?? Nog zo'n onzeker zieltje wat jaloers is op een sterke vrouw?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Okay, Kim mag dood.
Minimaal opzouten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Okay, Kim mag dood.
Ja, verrek, daar heb je gelijk in! Ik kon me alleen niets herinneren van een besluit over de switch Dennis - Mitch waar ik mijn handtekening onder had gezet...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef FdW het volgende:
[..]
De ballotage commissie ben jij in eerste instantie, met hulp van Dr.H en ondergetekende.![]()
Na een week van 100% terror verdient Dennis dat dan ook wel natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Als Kim volgende week weer komt dan wordt het 100% party, zeker weten
Dood gaat me net te ver maar opzouten moet ze wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:43 schreef mootie het volgende:
Okay, Kim mag dood.
Demins, ik ben akkoord met Ruud, jij ook?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ballotagecomissie overruled. Kim exit![]()
Hoe weet je dat Nix dat zei? Dat had ik vergeten te meldenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na een week van 100% terror verdient Dennis dat dan ook wel natuurlijk![]()
Oudekerkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:47 schreef Visual het volgende:
waar woont die kim ze komt me bekend voor
Daar worden ze speciaal op geselecteerd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:45 schreef farceman het volgende:
Ook kimis weer een Lieke hater en houd van Amanda ...hoe vinden ze die mensen?
Een wijs besluit! Laat dat de enige aandacht zijn die ze krijgt!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Demins, ik ben akkoord met Ruud, jij ook?
Hoe zijn ze er eigenlijk op gekomen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Mannie, dat moet toch echt de slechtste bijnaam van de eeuw zijn.
Ik heb al een paar dagen weer streams... niet dat ik ze vanavond al aan heb gehad, maar het scenario van Dennis ken ik zo ongeveer uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Nix dat zei? Dat had ik vergeten te melden![]()
Je bent wel eens moeilijk bereikbaar, en dan handelen de Dr. en ik in jouw geest.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ja, verrek, daar heb je gelijk in! Ik kon me alleen niets herinneren van een besluit over de switch Dennis - Mitch waar ik mijn handtekening onder had gezet...![]()
Vertel, vertel.quote:
[..]
[afbeelding]
Brian had weer eens iets goed te maken, liep zo hard te slijmen dat ze de emmers niet aan konden dragen en maakte "Mannie" van "Amanda"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:49 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
Hoe zijn ze er eigenlijk op gekomen?
Down with Kim, to bed with youquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn baas stelt het op prijs dat ik morgen nog een paar uurtjes aanwezig ben (en zondag ook). Kim aan de schandpaal? Ik lees het morgen wel..
Truste Fok.![]()
Tis gewoon erg zielig, wordt er moe van....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
Hoe zit dat nou met de onpartijdigheid van het personeel?
Dat mokkel neemt gewoon openlijk en heel agressief stelling in tegen Lieke
Ze wil haar geen drankje geven
bashen is een zacht woord, gooien met k*nk*r kan echt niet, einde oefening KIM.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Een dronken butler die botergeil is en niks doet en ook nog eens een Lieke basher is.
Wat een selectie weer.
Klinkt als werkweigering... grond voor ontslag op staande voetquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
Mwa...... geen excuus om te zeggen: kan die kankerlieke niet opkankerenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Ach ja; 65 camera's op je gezicht, en de commentaren van de streamers...... T'is ook niet gemakkelijk.....
Zo zie je maar weer dat je aan het papiertje niet kunt zien of er een leuk cadeautje in zitquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tis gewoon erg zielig, wordt er moe van....
Kims haar bekkie beweegt als Ilse de Lange maar die vind ik wel lief
Nou, het is andersom hoor. Lieke, maar vooral Huub, waren niet al te aardig tegen Kím. Dus nu vindt ze hun ook niet meer zo aardig, gek hè.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Een dronken butler die botergeil is en niks doet en ook nog eens een Lieke basher is.
Wat een selectie weer.
Och, ik heb alleen maar een paar dingen een beetje aangezet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
deze is te eng voor het slapen gaan, wat een freak of nature
![]()
![]()
Ach, ze heeft nof amper ervaring.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef wolferl het volgende:
Wat een selectie weer.
Ze hoeft hier niet te lezenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
Ach ja; 65 camera's op je gezicht, en de commentaren van de streamers...... T'is ook niet gemakkelijk.....
Ze doen niet specifiek iets. Maar ze zaten die Kim aardig in de zeik te nemen. En dan elke keer van die blikken naar mekaar van..."geloof jij dit nou?!"quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vertel, vertel.Ik heb geen streams.
![]()
Oeh..... die had ik nog niet meegekregen.....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa...... geen excuus om te zeggen: kan die kankerlieke niet opkankeren![]()
Niet te bevatten. Trek je ordinaire smoel open zoals natasja en amanda en iedereen is voor je, maar blijf je redelijk fatsoenlijk en beschaafd zoals Lieke en de hele meute is tegen je.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:51 schreef mazaru het volgende:
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat vrijwel alle vrouwen die daar binnen komen zo afgeven op Lieke.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Mwa...... geen excuus om te zeggen: kan die kankerlieke niet opkankeren![]()
Innerlijke beschaving en normaal burgerlijk fatsoen hebben niets te maken met camera's.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:53 schreef Nostalgist het volgende:
quote:
Idd... ik snap niet dat ze ze nog kunnen vinden...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik blijf het opmerkelijk vinden dat vrijwel alle vrouwen die daar binnen komen zo afgeven op Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |