abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:01:37 #151
99433 Tup
Tupperwaar
pi_51917515
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 17:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Hij heeft gewoon bekend. Aha, we hebben een insider gevonden!
Heb je de twintowers zelf in levende lijve gezien? Je snapt toch zelf wel dat je claim dat je insider moet zijn om "bewijs" betrouwbaar te vinden onhoudbaar is? Laat alle criminelen maar vrij, zou ik zeggen. Reasonable doubt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tup op 28-07-2007 19:15:41 ]
Wasserwunderland
pi_51917569
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:14 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik twijfel er niet aan of het regende in de Dolomieten toen. Rasmussen zal er ook vast wel hebben gezeten. Volgens mij gaf hij bewust foute informatie op zodat niemand hem kon vinden. Niet om te dopen, maar gewoon om rust aan zijn hoofd te hebben. Helaas kwam de leugen uit en nu stort alles in elkaar.

Ja, hij zal vast bang zijn geweest voor wielergroupies die zijn ingevulde en te laat verstuurde whereabouts-lijstje uit de post zouden onderscheppen, hem achterna zouden reizen en hem lastigvallen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:19:32 #153
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51917913
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja, hij zal vast bang zijn geweest voor wielergroupies die zijn ingevulde en te laat verstuurde whereabouts-lijstje uit de post zouden onderscheppen, hem achterna zouden reizen en hem lastigvallen
Ja inderdaad, om te ontsnappen aan de wielergroupies en rust te krijgen ga je een verblijf in een van de meest anti-wielrennende landen ter wereld inwisselen voor een stage in een van dé meest wielergekke landen van Europa ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:22:37 #154
pi_51917978
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:57 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Ik heb ook gelogen tegen mijn baas om vrij te krijgen, papierwerk onjuist ingevuld om sneller klaar te zijn en mijn werk niet naar behoren gedaan omdat ik geen zin had. Echter, niemand die me hierom afbrand of afschilderd als een smerige rat. En laten we eerlijk zijn, niemand is onschuldig

Wacht tot je baas dat ontdekt en je je C4 in de bus krijgt daarvoor ...
pi_51918012
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ja inderdaad, om te ontsnappen aan de wielergroupies en rust te krijgen ga je een verblijf in een van de meest anti-wielrennende landen ter wereld inwisselen voor een stage in een van dé meest wielergekke landen van Europa ...
opzich had rasmoessen het wel goed gekozen hoor. Het regende en waaide behoorlijk wat waarschijnlijk betekende dat hij goed alleen kon trainen in italie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:26:35 #156
pi_51918067
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:23 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

opzich had rasmoessen het wel goed gekozen hoor. Het regende en waaide behoorlijk wat waarschijnlijk betekende dat hij goed alleen kon trainen in italie.
Nu hebben we de oplossing. Hij is gewoon door een windhoos in Mexico meegevoerd tot in Italië ...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:30:33 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_51918154
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Nu hebben we de oplossing. Hij is gewoon door een windhoos in Mexico meegevoerd tot in Italië ...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51918842
quote:
Rasmussen is ook ongewenst in eigen land
za 28/07/07 - Michael Rasmussen heeft geen ploeg meer en wordt ook niet langer op handen gedragen in zijn vaderland. Intussen schiet de ASO weer met scherp naar de UCI.
Een nieuw klapje voor Michael Rasmussen: de gevallen klimmer, die woensdag door zijn team uit de Tour werd gezet en ontslagen, mag maandag niet deelnemen aan een Deens na-Tour-criterium. (Belga) De Decoplant Grand Prix is een wegwedstrijd in Hadsten die sinds 1993 heel wat mooi volk aan de start heeft gekregen.

Onder anderen de voormalige Tour-winnaars Lance Armstrong en Floyd Landis en drievoudig groenetruiwinnaar Robbie McEwen reden er al in het verleden.

Rasmussen zou maandag ook aan die wedstrijd deelnemen, maar "wij willen ons engagement voor een zuivere sport bevestigen en vinden dat de deelname van Rasmussen een handicap voor de competitie zou vormen", zegt de organisator.
dit gaat wel wat ver
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51918923
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

dit gaat wel wat ver
Hij heeft geen ploeg dus moet zelf zijn band plakken als ie lek rijdt daar.
***** Kraak.....
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:04:12 #160
pi_51918978
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:01 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Hij had in elk geval wel al de anonieme koerskledij klaar in de lade liggen
pi_51919090
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Hij had in elk geval wel al de anonieme koerskledij klaar in de lade liggen
Een fiets heeft ie ook nog wel in de schuur staan maar zonder ploeg begin je niet veel.
***** Kraak.....
pi_51919134
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:09 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Een fiets heeft ie ook nog wel in de schuur staan maar zonder ploeg begin je niet veel.
Met licentie kun je toch gewoon rijden?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:12:47 #163
pi_51919173
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:11 schreef Longmen het volgende:

[..]

Met licentie kun je toch gewoon rijden?
In de kermiskoersen en criteriums enzo ja. En bij de Elite Z/C natuurlijk
pi_51919215
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:01 schreef kraaksandaal het volgende:

hij kan toch gewoon rijden. Criteriums zijn een gigantische bron van inkomsten voor renners.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:15:16 #165
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51919232
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 18:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wacht tot je baas dat ontdekt en je je C4 in de bus krijgt daarvoor ...
Als mijn baas dat ontdekt zal ik ontslagen worden. Dat is ook niet waar het hier om gaat. Het gaat om de manier waarop Rasmussen word afgeschilderd en de walging tegenover zijn persoon opeens. Ook al heeft hij iets fout gedaan (of dat zo is laat ik in het midden) het is ook maar een mens. Tis makkelijk om iemand te veroordelen en voor van alles en nog wat uit te maken vanuit je luie stoel. Het is ook niet zo dat het gebruik van doping de sport opeens makkelijk maakt of dat je niet meer keihard hoeft te trainen. Een beetje respect blijft op zijn plaats.

En dan zijn er nog de mensen die gewoon lijken te genieten van het menselijke treinwrak Rasmussen. Ervan genieten dat iemands droom in elkaar stort (samen met de rest van zijn leven) is gewoon ziek. Ramptoeristen
I hate it here
pi_51919236
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

In de kermiskoersen en criteriums enzo ja. En bij de Elite Z/C natuurlijk
Dat is dit volgens mij ook...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51919271
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef Longmen het volgende:

[..]

Dat is dit volgens mij ook...
De organisator moet je ook nog willen.
***** Kraak.....
pi_51919325
In Heerlen is hij in ieder geval niet welkom terwijl hij won in 2005:p
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:19:00 #169
pi_51919355
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:15 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Als mijn baas dat ontdekt zal ik ontslagen worden. Dat is ook niet waar het hier om gaat. Het gaat om de manier waarop Rasmussen word afgeschilderd en de walging tegenover zijn persoon opeens. Ook al heeft hij iets fout gedaan (of dat zo is laat ik in het midden) het is ook maar een mens. Tis makkelijk om iemand te veroordelen en voor van alles en nog wat uit te maken vanuit je luie stoel. Het is ook niet zo dat het gebruik van doping de sport opeens makkelijk maakt of dat je niet meer keihard hoeft te trainen. Een beetje respect blijft op zijn plaats.

En dan zijn er nog de mensen die gewoon lijken te genieten van het menselijke treinwrak Rasmussen. Ervan genieten dat iemands droom in elkaar stort (samen met de rest van zijn leven) is gewoon ziek. Ramptoeristen
Iemand die zelf de boel belazerd en dan keihard met de realiteit geconfronteerd wordt en een wrak is , daar kan ik van genieten ja.

Wie zijn voeten brandt moet op de blaren lopen hé ...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:21:00 #170
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51919413
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Iemand die zelf de boel belazerd en dan keihard met de realiteit geconfronteerd wordt en een wrak is , daar kan ik van genieten ja.

Kijk, dan vind ik jou bij deze een naar mannetje
I hate it here
pi_51919419
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

ergens krijgt hij zijn verdiende loon, langs de andere kant heb ik echt wel medelijden met de persoon rasmussen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:23:28 #172
pi_51919478
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:21 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Kijk, dan vind ik jou bij deze een naar mannetje
Waarom ? Heb jij wél medelijden met Dutroux die een kind verkracht en gepakt wordt ? Of met een bankovervaller die gepakt wordt ? Of met een moordenaar die gepakt wordt? Ik krijg zelfs een grijns als iemand die te snel reed een boete ervoor in de bus krijgt hoor ...

Puur moreel gezien is dat eigenlijk allemaal krak hetzelfde ... Iedereen mag van mij de boel proberen te belazeren. Of dat nu in de sport is, of zelfs iemand die de belastingen ontduikt , je doet maar. Maar als je dan gepakt wordt , dan moet je maar de gevolgen ervan dragen hoor ...
pi_51919547
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

Waarom ? Heb jij wél medelijden met Dutroux die een kind verkracht en gepakt wordt ? Of met een bankovervaller die gepakt wordt ? Of met een moordenaar die gepakt wordt? Ik krijg zelfs een grijns als iemand die te snel reed een boete ervoor in de bus krijgt hoor ...

Puur moreel gezien is dat eigenlijk allemaal krak hetzelfde ...
mmm.... ik vind het toch anders, kijk .... volgens mij zijn meer dan de helft van al die renners foefelaars. Ik krijg er dus wel altijd een wrang gevoel bij als iemand gepakt wordt en met alle zonden van israël wordt overladen.

het is russische roulette, niet echt eerlijk.... had ik ook bij landis, de grootste crimineel van de vorige tour, LAAT ME NIET LACHEN, het is om de muren van op te lopen als je weet dat alle renners rondom jou ook niet clean zijn.
pi_51919683
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Puur moreel gezien is dat eigenlijk allemaal krak hetzelfde ... Iedereen mag van mij de boel proberen te belazeren. Of dat nu in de sport is, of zelfs iemand die de belastingen ontduikt , je doet maar. Maar als je dan gepakt wordt , dan moet je maar de gevolgen ervan dragen hoor ...
oeij, ik wist niet dat jij zow'n moraalriddertje was
Het enige verschil qua feiten waarjij over hebt is dat alles berust op concrete dingen. Te hard rijden -> boete .. verkrachten -> gevangenis .. een leugen is daarentegen toch wel iets anders.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51919772
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 19:32 schreef sitting_elfling het volgende:

oeij, ik wist niet dat jij zow'n moraalriddertje was
Het enige verschil qua feiten waarjij over hebt is dat alles berust op concrete dingen. Te hard rijden -> boete .. verkrachten -> gevangenis .. een leugen is daarentegen toch wel iets anders.
het is veel minster ernstig uiteraard... maar dit is niet zomaar een leugen hé, dat moet je ook kunnen begrijpen , het gaat over het niet nakomen van afspraken, je werkgever beliegen en in diskrediet brengen, de organisatie die je moet controleren om de tuin leiden...

maar goed, ik beschouw rasmussen ook niet als een crimineel hoor, ik hoop zelfs van harte dat hij een nieuwe ploeg vindt . Toch blijf ik erbij dat rabo de enige juiste beslissing heeft genomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')