Interessant leesvoer die Wikia. Daar lees ik bijv. ook dat blauwe ogen niet per sé op een T-X duiden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:47 schreef JK het volgende:
[..]
Nope, dit staat op Wikia :
Cameron's glowing blue eyes seem to indicate a similarity to the T-X series terminator in Terminator 3: Rise of the Machines. T-888 series terminators usually have red eyes, as do most T-8xx series terminators.
Ik weet zeker dat het niet voor filmische redenen is, omdat het er dan bijv. beter uit zietMaargoed, misschien moet ik er ook beter op letten en is het al vaker getoond (in elk geval wel bij wat wallpapers/posters). Wie weet elke keer als ze iemand 'terminate' robot of mens.
Cameron leek al die T8xx modellen makkelijk aan te kunnen tijdens gevechten. Bovendien is ze qua sociale vermogens veel geavanceerder dan de T8xx en misschien zelfs de T1000.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef PPL het volgende:
Volgens een tijdlijn op http://terminator.wikia.com/ lees ik trouwens dat cameron eerder terug in de tijd zou zijn gestuurd dan T-800 en zelfs Kyle Reese (2027 tegenover 2029).
Is Cameron dus niet eigenlijk een outdated modelletje?
..en hoe kan ze dan blauwe T-X ogen hebben?
Terminator zit net boven de 8 miljoen kijkers.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:39 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe zijn de kijkcijfers eigenlijk (en waar kan je die vinden). Moeten toch wel redelijk in orde zijn, ik vind deze serie vetter dan de laatst 2 prison break en lost seizoenen.
Dat kan niet eens want ze was er nog toen John met Reese ging praten over die tijdmachine die hij in de toekomst heeft gebouwd. Kyle Reese is waarschijnlijk al teruggestuurd toen ze de tijdmachine in de terminator onderzoeksfabriek vonden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 15:03 schreef PPL het volgende:
Volgens een tijdlijn op http://terminator.wikia.com/ lees ik trouwens dat cameron eerder terug in de tijd zou zijn gestuurd dan T-800 en zelfs Kyle Reese (2027 tegenover 2029).
Is Cameron dus niet eigenlijk een outdated modelletje?
..en hoe kan ze dan blauwe T-X ogen hebben?
Terminator zijn er overigens ook maar 9 van de 13 geschoten. Hopen dus dat ze ermee doorgaan en dat er geen irritante pauze komt tussen ep 9 en 10.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Terminator zit net boven de 8 miljoen kijkers.
21 Januari 2008: 8,66 Miljoen kijkers
4 Februari 2008: 8,82 Miljoen kijkers
11 Februari 2008: 8,34 Miljoen kijkers
18 Februari 2008: 8.09 Miljoen kijkers
Ze zitten na Prison Break en dat is eerder een nadeel dan een voordeel, PB doet het niet echt best in de States dit seizoen en ik denk ook dat S03E13 gewoon de laatste aflevering is geweest.
Welke links dan? De serie is geschreven zonder rekening te houden met T3, dus met T2 zou het ongeveer wel moeten kloppen. Natuurlijk zitten er wel rare dingen in, maar dat is in iedere serie zo.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:58 schreef Cheiron het volgende:
Best een aardige serie, maar ik heb toch wat moeite met de links naar events uit de films. Summer Glau doet haar ding gelukkig net zo als in Serenity
Ik vond de Enrique twist totaal ongeloofwaardig. Het is niet onoverkomelijk, maar toch.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Welke links dan? De serie is geschreven zonder rekening te houden met T3, dus met T2 zou het ongeveer wel moeten kloppen. Natuurlijk zitten er wel rare dingen in, maar dat is in iedere serie zo.
Summer Glau vind ik ook goed spelen. Vooral haar uitdrukkingen vind ik geloofwaardig.
Kut zeg. Op wikipedia staat:quote:Op maandag 25 februari 2008 18:40 schreef PPL het volgende:
Hier word aflevering 8 als Season's finale aangeduid.
Veel gok ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Ze beloven een spectaculaire twist volgende week, en wat is 8 afleveringen een kort seizoen! Klinkt niet alsof ze er mee door gaan, wat jammer is, want de serie is gaaf! Maar ja, hoeveel echte T-fans zijn er nou nog?
Maakt niet uit, er zijn ook mensen die de films niet kennen, maar de serie wel aardig vinden (al moet je toch echt wel de films hebben gezien wil je alles snappen).quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:37 schreef RemcoDelft het volgende:
Maar ja, hoeveel echte T-fans zijn er nou nog?
quote:Following the resolution of the WGA Strike, the Los Angeles Times printed a chart indicating the status of American network television series. The chart, reprinted by a number of other websites, categorizes the series as "on the bubble", a term used to describe series in danger of cancellation, although as of mid-February Fox has yet to announce the fate of the series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |