Bedacht ik me ook netquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Eindleijk een vraag waar Fugie wel het antwoord op weet
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: ?????????
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 17 juni 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij bezoek Nürburgring juni 2007Wat was dit ook al weer?
dat wist ik zelfs knuppelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:ik dcht dat het een of ander onbekend dubieus merk was
je maakt er fotos van dusja, blijkbaar boeiend genoegquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
wat boeien mij supersportwgens nou als ze net dubieus zijn
Ja, mijn ex-Q4quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zet ik ook wel eens iets niet op de foto dan?
Hij stond nog wel bij jou op de opritquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je m maar beter neer moeten zetten
je had ijsmeis kunnen overslaanquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zet ik ook wel eens iets niet op de foto dan?
Met de neus tegen de bips van lipjequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hij stond nog wel bij jou op de oprit![]()
* Alfisti is even brakenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de neus tegen de bips van lipje
wheheehehe genaait, dat wordt een telefoontje naar de klantenservicequote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:24 schreef Paladijn het volgende:
hoerige fucking kut TNT.
Chauffeur is onderweg 28-07-2007 Heerenveen , pakkettendistributie
Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt 28-07-2007 Heerenveen , pakkettendistributie
Hele dag thuisgeweest en geen 'u was niet thuis' bezorgbriefje of wat dan ook in de bus
ja blinkt goed altijd, maar je hebt echt geen kracht meer in je arm nuquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:27 schreef ook_gek het volgende:
zo vandaag vroeg opgestaan rond 11 uur
en de hele dag mijn auto gewassen en in de was gezet en dat ding is nu oog verblindend
en ja ja als je wilt dat het goed gebeurd moet je het zelf maar doen. Dus vandaag toch maar zelf gedaan
Mya, daar bel ik maandagochtend wel heen dat ze'm na 1700 of direct bij't postkantoor mogen dumpen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
wheheehehe genaait, dat wordt een telefoontje naar de klantenservice
ja dan moet je wel vroeg bellenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, daar bel ik maandagochtend wel heen dat ze'm na 1700 of direct bij't postkantoor mogen dumpen.
ik ben helemaal gebroken inderdaadquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja blinkt goed altijd, maar je hebt echt geen kracht meer in je arm nu![]()
Wordt dus een avondje niet trekken mark
je hebt nog een klein autoquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben helemaal gebroken inderdaad![]()
en het ergste was dat toen ik op de helft was zo iets had van fuck it kap er mee.
Maar ja het verschil was heel erg duidelijk te zien.... dus moest je wel door gaan![]()
is niks maar ik moet zo werken en daar zijn mijn armen niet bij mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |