niks over gehoord.quote:Op zondag 29 juli 2007 22:56 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Bo/Fristi, kennen jullie een zwarte 155 die zaterdag afgesleept is (zonder schade aan de buitenkant gelukkig) bij de ring?
jouw schuldquote:Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul niet.
Ik had ook een sms van een vriendin. En ook die had ik niet gezien.
Je had heus wel langs mogen komen om een stuk te bietsen hoor.
Maandag of zo. ben doodop manquote:Op zondag 29 juli 2007 22:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan heb ik verder niets gezegd
Ik dacht dat jullie het noorden bedienden qua markt, vandaar...
En waar blijven de pics lexxx?
zo ben ik niet opgevoedquote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja doei.
Iedereen loopt hier in en uit zonder aankondiging. Moet je ook maar leren.
Hier brengen ze altijd spullenquote:Op zondag 29 juli 2007 23:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
zo ben ik niet opgevoed
en dat doen ze hier in Amsterdam ook alleen mis je erna spullen![]()
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef Alfisti het volgende:
Had wel een beetje een buitenland gevoel daar in Limbadwe"Wablief?"
Wel 1 positief punt: geen rij bij de Mac
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 29 juli 2007 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maandag of zo. ben doodop manBen wel al wat aan het bewerken geslagen. En op BB staat een getypt verslag wel al
't was anders aardig druk in Venlo met Duitsers die random fruhstuck gingen bestellen waardoor de kassiere in de war raaktequote:Op zondag 29 juli 2007 23:09 schreef Alfisti het volgende:
Had wel een beetje een buitenland gevoel daar in Limbadwe"Wablief?"
Wel 1 positief punt: geen rij bij de Mac
Je bent gepeumptquote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ws speciala naar de Mac in Lemmer gegaan, omdat de vorige keer dat ik dara was zo een heel gesprek had met zo een baliemeiske over mn 300D
Herkent ze me neitWas haar alleen om mn camera te doen dus
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ze hebben liever aandacht van een lekker wijf denk ik.
Voor de gemiddelde eigenaar van een oldtimer is Anne een lolitaquote:Op zondag 29 juli 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind dat meisje op de achtergrond dan weer interessanter. Vreemde smaak heb jij.
jijquote:
quote:Op zondag 29 juli 2007 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een veel te jong meisje waar je je pik in wilt steken.
Neuken dan maar, Fristi?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |