Tsja, ik had geen zin om het plaatje te dowloaden en uploaden. Ik had niet eens door dat het imageschack was, mea culpa. Dan maar zo:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Merovingian het volgende:
Wanneer leert men nou eens dat imageshack gewoon kut is? Gebruik gewoon xs.to
Het is misschien al gezegd geweest, maar je kan ook in Trouwen enzo deel 31 posten. Is een heel leuk topic waar alle aanstaande bruiden en bruidegommen en ook getuigen samen zittenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Wederom bedankt voor jullie berichtjes.
Zelf vind ik het 1e en laatste boeket heel mooi.
Had in eerste instantie voor de laatste gekozen, alleen kwam ik die andere ook nog tegen.
De eerste is wat specialer dan de laatste, die is wat gewoontjes.
Als ik weet welke jurk ik ga dragen, maak ik daarna de keuze van mijn boeket.
Als jullie meer suggesties of iets dergelijks hebben, of tips, laat het me dan weten!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben witgouden ringen met een dun roodganden bandje eroverheen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:00 schreef Krupelhintsje het volgende:
Het probleem is, ik draag geen enkel gouden sieraad.
En we houden allebei niet van goud/witgoud.
Dus er zit eigenlijk maar 1 ding op, dat is zilver.
Of we moeten ontzettend mooie witgouden ringen tegen komen, dan wil ik er nog wel een nachtje over slapen.![]()
Hoe kan dat? Witgoud is wit, palladium is ook wit. Toch zijn die afbeeldingen geel met wit. Zeker weten dat het niet gewoon goud is en palladium?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 09:30 schreef leonieke het volgende:
Misschien zijn deze ringen een optie: http://www.aurodesign.be/aurodesign/ringdetail.asp?metaal=L
Witgoud en palladium, allebei mat (de laatste op de bovenste rij zijn onze trouwringen). Al heel veel positieve commentaar op gekregen, omdat het toch iets anders is dan de meeste ringen.
Hmz... ik dacht dat het palladium het goudkleurige was. Dan is het bewerkt goud alleszins want het is mat en dat vind ik beter dan blinkie blinkie (ook al zal het wel meer gaan blinken met de tijd denk ik)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 06:56 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Witgoud is wit, palladium is ook wit. Toch zijn die afbeeldingen geel met wit. Zeker weten dat het niet gewoon goud is en palladium?
Witgoud maken ze juist wit door goud met palladium te legeren... Roodgoud is overigens goud met koperquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz... ik dacht dat het palladium het goudkleurige was. Dan is het bewerkt goud alleszins want het is mat en dat vind ik beter dan blinkie blinkie (ook al zal het wel meer gaan blinken met de tijd denk ik)
Mijn zusje had een boeket gemodelleerd op het langwerpige boeket wat mette marit had toen ze met kroonprins haakon trouwde, alleen die van mijn zusje was ietsjes minder lang. Er zaten oa witte lelies en witte rozen in zo uit mijn hoofd.. Maar dat boeket paste ook mooi bij de door mams ontworpen en gemaakte bruidsjurk, het is toch wel mooi als het allemaal wat op elkaar afgestemd is, en dat kan mooi als je niet voor een kant en klaar boeket uit een boek oid kiest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:23 schreef Krupelhintsje het volgende:
Wederom bedankt voor jullie berichtjes.
Zelf vind ik het 1e en laatste boeket heel mooi.
Had in eerste instantie voor de laatste gekozen, alleen kwam ik die andere ook nog tegen.
De eerste is wat specialer dan de laatste, die is wat gewoontjes.
Als ik weet welke jurk ik ga dragen, maak ik daarna de keuze van mijn boeket.
Als jullie meer suggesties of iets dergelijks hebben, of tips, laat het me dan weten!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja idee is heel leuk en aardig, maar als je beide goud echt niks vindt, dan heb je er weinig aanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:31 schreef amaranta het volgende:
Mijn mening: zilver is niet voor huwelijk.
Trouwringen zijn voor eeuwig. Goud gaat langer mee dan zilver.
Niet trouwen -> verre reizen -> veel avonturen -> geld weg.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef F04 het volgende:
Trouwen ----> scheiden ---> hoop geld weg.
Persoonlijk vind ik dat soort data echt zo ontzettend afgestompt... Ik zie de lol er echt niet van in. Maargoed als jullie er happy mee zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:21 schreef Vodkat het volgende:
Gefeliciteerd!!
Mijn vriend en ik gaan op 08-08-08 trouwen en die datum staat al sinds juni 2006 vast![]()
Onze feestlocatie staat sinds september 2006 vast en de fotograaf sinds 3 weken.
De DJ hebben we een optie op.
Het duurt nog een jaar dus de rest komt vanzelf wel.
We moesten wel alles zo vroeg van te voren vast zetten, het is ontzettend populaire datum namelijk![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |