Laat dat jochie toch, jaloezie heet dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:02 schreef Krupelhintsje het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk bij jou zo!![]()
Je kent hem niet eens, en gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde!
Nee dat zeggen ze ja. Als je in gemeenschap van goederen trouwt dan kun je bij de scheiding de helft van zijn vermogen incasseren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:02 schreef Krupelhintsje het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk bij jou zo!![]()
Je kent hem niet eens, en gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde!
Niet? Hoe vaak ben jij al getrouwd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:24 schreef Sc0rPi0n het volgende:
En ik ben geen jochie wat net komt kijken.
Je moet eerst trouwen om geen jochie meer te zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Niet? Hoe vaak ben jij al getrouwd?
Of je moet een andere reden hebben om meer ervaring met trouwen te hebben, doordat je bijvoorbeeld buitengewoon ambtenaar van de burgelijke stand bent. Maar die kans lijkt me vrij klein.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Je moet eerst trouwen om geen jochie meer te zijn?
Ik zou voor de laatste gaan, maar dan niet met roze bloemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:02 schreef Krupelhintsje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke vinden jullie de mooiste??![]()
Die laatste, maar ik ben niet echt van de standaard dingetjes en houd er van ouwe gewoontes te doorbreken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:02 schreef Krupelhintsje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke vinden jullie de mooiste??![]()
Bwa, niet noodzakelijk hoor. Dan liggen de plannen gewoon een paar maanden stil.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef amaranta het volgende:
WIj hebben het ook in een paar maanden gepland.
Augustus vorig jaar besloten. April getrouwd.
Meeeeeeeeeeer dan genoeg tijd. Ik denk dat ik zelf helmaal gestoord was geworden als er meer maanden tussen hadden gezeten.
De zus vna een van vriendin van mij is ruim2 jaar bezig geweest. Die moet nu waarschijnlijk ergens in een diep zwart gat liggen.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, niet noodzakelijk hoor. Dan liggen de plannen gewoon een paar maanden stil.
Wij hebben in mei 2006 onze zaal vastgelegd. In augustus 2006 zijn we getrouwd voor de wet en pas in januari heb ik voor mijn jurk gekeken. In maart/april hebben we het drukwerk gekozen en toen stond de gastenlijst al vast. In april/mei het boekje met de teksten voor de mis en dat was het ongeveer
Het is ook niet dat ik er tussen augustus 2006 en januari 2007 eigenlijk mee bezig ben geweest. En het is volgens mij ook nergens voor nodig
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]Maar jij bent een Belg, das anders...
nee geintje...
Veel meisjes gaan METEEN een jurk uitzoeken en van alles regelen en hebben dan inderdaad een paar maanden niks te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |