Die is best lekkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, wel in een glas.
Ik heb net Grolsch Weizen gehaald. Is die lekker?
Hier dus ook, 1 kroegje. Een tijdje terug zat ik daar toevallig en toen heb ik er ook maar een besteld. Ik vond het ook erg goed te drinken, de komende tijd zal ik er wel vaker te vinden zijn (nu het weer beter wordt).quote:Op zondag 29 juli 2007 16:40 schreef golfer het volgende:
Bij ons in onze lokale kroeg schenken ze Erdinger Weissbier, prima te drinken, vind ik.
Inderdaad lekker bier.quote:
Maar dat is dan weer niet zo gek als je bedenkt dat A: de originele brouwer steeds aan het recept zat te pielen en daarna heeft Interbrew het overgenomen en een aangepast recept gebruikt (wat je nu dus drinkt). Als je de Hoegaarden "van toen" wilt hebben, moet je Celis White kopen. Dat is van Pierre Celis(de "bedenker" van Hoegaarden) en is het oude recept.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:19 schreef Againzender het volgende:
Korenwolf en de Witte Trappist vind ik de betere van de grotere brouwers.
Het plaatselijke witbier hier, IJwit, vind ik ook prima te drinken
Hoegaarden is al lang niet meer wat het 15 jaar geleden was, helaas.
en wij zeggen "dank u!" voor de tip!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer niet zo gek als je bedenkt dat A: de originele brouwer steeds aan het recept zat te pielen en daarna heeft Interbrew het overgenomen en een aangepast recept gebruikt (wat je nu dus drinkt). Als je de Hoegaarden "van toen" wilt hebben, moet je Celis White kopen. Dat is van Pierre Celis(de "bedenker" van Hoegaarden) en is het oude recept.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wij zeggen "dank u!" voor de tip!
Precies, gisteren ook weer. De bestellingopneemmeneer vroeg ik citroen wilde. 'Nee' en wat brengt de glazenbezorgmeneer: Inderdaad een glas MET citroen, waarbij de schuimkraag ook al aardig was geslonken....die heb ik teruggestuurd....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Nope, op het terras bestel ik ook zonder, want bijna de gehele horeca lijkt nog te denken dat het wel moet.
Schenk hem wel goed uit...!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:21 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ja, wel in een glas.
Ik heb net Grolsch Weizen gehaald. Is die lekker?
Die is prima te doenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:26 schreef Intermec het volgende:
[..]
Zeg dan gerust niks...
La Trappe Witte Trappist Het eerste en enige Trappistenwitbier ter wereld. Gebrouwen met zeer aromatische hopsoorten. Witte Trappist wordt niet gefilterd, niet gepastueriseerd en gist na op de fles. In tegenstelling tot de andere bieren van La Trappe moet de Witte Trappist koud worden gedronken. Een frisse dorstlesser met verfijnd karakter! Witte Trappist heeft 5.5% alcohol.
[afbeelding]
Met een mooie hoge toef schuim die ruim boven de rand uitsteektquote:
Lekker fris biertjequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:00 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb van me pa een bierpakket gehad![]()
![]()
En daar zit ook een witbiertje bij Celis White ik heb die nog nooit gedronken en ben benieuwd.
Als ik hem op heb doe ik verslag van de beproeving![]()
![]()
Redelijk logische 2 en 3quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Lekker fris biertje![]()
Niet te gekruid dus geen lange nasmaak maar leker dorstlessend![]()
1 Wiekse
2 Celis White
3 Hoegaarden
--> meer witbieren heb ik nog niet geproefd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |