Ja... er steekt zelfs een skelter doorheen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:32 schreef Carrie.Heffernan het volgende:
Is het kind nog wel heel ?
lolquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja... er steekt zelfs een skelter doorheen.
Wat bokt het nou wat er met dat kind aan het handje is? Het gaat hier om 2500 euro aan schade.... Zo'n kind koop je voor een paar tientjes nieuw in Polen.
Doorrijden na aanrijding is strafbaar, ik geloof dat er zelfs gevangenisstraf opstaat. Doe aangifte!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee, want heb ook bij de buren aangebeld wat zei gezien hebben. Allemaal niks...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:53 schreef MouzurX het volgende:
Heeft niemand dat kind gezien? slaan!
o maar wacht de verzekering dekt het toch gewoon?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, want heb ook bij de buren aangebeld wat zei gezien hebben. Allemaal niks...
Begin er langzaam aan te twijfelen of die gast niet gewoon mijn auto met zijn zatte harsens tegen een paal heeft aangeknald.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, want heb ook bij de buren aangebeld wat zei gezien hebben. Allemaal niks...
Begin er langzaam aan te twijfelen of die gast niet gewoon mijn auto met zijn zatte harsens tegen een paal heeft aangeknald.
Uhm wat denk jezelf ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
o maar wacht de verzekering dekt het toch gewoon?
Een auto ook, dus wat is the big deal?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ja... er steekt zelfs een skelter doorheen.
Wat bokt het nou wat er met dat kind aan het handje is? Het gaat hier om 2500 euro aan schade.... Zo'n kind koop je voor een paar tientjes nieuw in Polen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |